  • 51. Data: 2008-09-17 05:43:24
    Temat: Re: Samowolne 'karanie'...?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał

    > Ba, nawet jest pan doktor ;-)
    > http://www.jamilex.com.pl/adwokaci.html

    Leper ma kilka doktoratów a Begierowa nawet matóre.

  • 52. Data: 2008-09-17 07:09:45
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    SlawcioD pisze:

    > nie moze mi skoczyc. ja sie grzecznie pytam czy _moge_ jezeli wlsciciel
    > mowi ze niestety, to sie zwijam, ale i tak wiekszosc mi pozwala;).
    > kultura must be...

    A zauważyłeś że to grupa z końcówką "prawo" a nie "kultura" czy
    "dobre-obyczaje" ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 53. Data: 2008-09-18 10:47:14
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:gap30d$l85$1@news.onet.pl...

    > Ta akcje popiera straz miejska (np. katowic),

    Tak? Na której stronie serwisu
    http://www.strazmiejska.katowice.pl/
    Straż Miejska Katowic udziela poparcia tej akcji?

    > (...) rzeczeni judocy wspieraja w tej akcji os niepelnosprawne

    Szlachetny cel nie usprawiedliwia łamania prawa. Są wprawdzie
    wyjątki, ale ...naprawdę WYJĄTKI. Przewidziane w osobnych
    artykułach tegoż prawa, i bez jakiegokolwiek automatyzmu
    za każdym razem szczegółowo rozpatrywane przez sąd.

    > - jezeli to dla Ciebie jest powodem wykluczenia ich
    > ze zwiazku

    Jakie są te powody Robert napisał całkiem wyraźnie.

    Dziwię się bardzo, że po widocznej wyżej manipulacji,
    polegającej na sfałszowaniu wypowiedzi rozmówcy przez
    wycięcie tych powodów i insynuowaniu całkiem innych,
    R.T. nie przerwał dyskusji.
    Widać ma ...hm, duże pokłady cierpliwości i silne
    zapędy pedagogiczne.

    > no to gratuluje Ci wartosci jakimi sie kierujesz w zyciu.

    Jeśli według Ciebie wykałaczka służy do czesania się
    a śledzie do wbijania gwoździ, to gratuluję Ci rozumu.

    Jak Ci się podoba ten "argument"? Jest akurat na tym
    samym poziomie logiki i związku z tematem dyskusji,
    co zacytowana powyżej Twoja odzywka do R.T. :)

    Maciek

  • 54. Data: 2008-09-19 05:32:07
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Maciek pisze:

    > Tak? Na której stronie serwisu
    > http://www.strazmiejska.katowice.pl/
    > Straż Miejska Katowic udziela poparcia tej akcji?

    dzisiaj zapytam sie rzecznika SM w katowicach czy poparcie jest i czy
    jest aktualne dla tej akcji. jezeli bedzie rzecznik sklonny do
    opublikowania Jego wypowiedzi na grupie to zostanie ona tu przedstawiona.

> [...]
    > artykułach tegoż prawa, i bez jakiegokolwiek automatyzmu
    > za każdym razem szczegółowo rozpatrywane przez sąd.

    tylko ze to nie jest zlamanie prawa (nie znam przypadku zeby
    ktorykolwiek z naklejaczy otrzymal mandat czy tez zostal skazany) - bylo
    by zlamaniem prawa gdzyby nie to ze naklejka przyklejana jest po stronie
    pasazera.

    > Jakie są te powody Robert napisał całkiem wyraźnie.

    zgadza sie, napisal bardzo wyraznie ale sie myli. i potwierdza to
    wiekszosc prawnikow (nie widzialem jakos zadnej opini ktora by
    potwierdzila tezy Roberta -poza nim samym i jeszcze jedna osoba na tym
    forum)

    > Dziwię się bardzo, że po widocznej wyżej manipulacji,
    > polegającej na sfałszowaniu wypowiedzi rozmówcy przez
    > wycięcie tych powodów i insynuowaniu całkiem innych,
    > R.T. nie przerwał dyskusji.

    gdzie masz maniupulowanie i falszowanie wypowiedzi? mozesz mi pokazac bo
    jakos wydaje mi sie ze nawet nie tne tych wypowiedzi - aby nie posadzono
    mnie o takie wlasnie praktyki.

    > Widać ma ...hm, duże pokłady cierpliwości i silne
    > zapędy pedagogiczne.

    ...zapedy a i owszem do popierania nietolerancji i braku solidarnosci z ON.

> [...]
    > samym poziomie logiki i związku z tematem dyskusji,
    > co zacytowana powyżej Twoja odzywka do R.T. :)

    chcesz tym udowodnic ze pietnowanie osob bezprawnie zajmujacych miejsce
    dla ON jest nielogiczne?

    > Maciek

    jeszcze raz ponawiam pytanie o skuteczny pomysl na egzekwowanie
    bezprawnego parkowania na 'kopercie' - i nie piszcie tutaj ze to
    obowiazek SM czy policji, bo by musieli tylko za takimi kierowcami ganiac.

    pozdrawiam
    SlawcioD