  • 41. Data: 2008-09-16 20:40:20
    Temat: Re: Samowolne 'karanie'...?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tu nie chodzi o cenę. Zajrzyj do kodeksu wykroczeń i zobacz, jak jest
    > skonstruowany ten artykuł. Naklejka na szybie niewątpliwie powoduje
    > chwilową niemożliwość korzystania z rzeczy, jaką jest samochód w sposób
    > zgodny z prawem. Podobnie zresztą, jak przykładowo spuszczenie powietrza
    > z opon. Z wyrokami na naklejki się jeszcze nie spotkałem, ale w sprawie
    > spuszczania powietrza z opon już kilka było. A też wystarczy przecież
    > napompować koła i można jechać.

    ale nie kazdy wozi ze soba pompke;) a powaznie to nie zobaczysz za to
    wykroczenie (naklejanie tych nieszczesnych nalepek) nawet mandatu. cala
    ta akcja jest skierowana do aspolecznych uzyszkodnikow drog ktorzy nie
    kumaja co oznacza 'chlopek na wozku' albo wiedza i ich to wali... jak
    parkujesz dobrze i nie zajmujesz miejsca ON to mozesz jezdzic spokojnie;)

    generalnie to jestem za tym aby tego typu akcje nie byly potrzebne...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 42. Data: 2008-09-16 20:41:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2008, gargamel wrote:

    > a tak mnie zastanawia kto to jest niepełnosprawny?
    >
    > ten kto ma niesprawną nogę/rękę/głowę, czy ten kto jest sprawny
    > i ma w papierach niepełnosprawność?

    Obawiam się ze zastosowanie ma zasada "do sądu nie idzie się
    po sprawiedliwość lecz po wyrok".
    Widocznie pociąg do kantowania jest uznawany za niepełnosprawność
    wymagającą ulg :>

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2008-09-16 20:43:31
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    SlawcioD pisze:

    > naprawa... hahaha dobre...;D kon by sie usmial... to i tak mala cena za
    > zaparkowanie na miejscu ON - poswiecic pare minut na zdjecie tej ulotki
    > z szyby vs mandat za parkowanie w nie dozwolonym miejscu.
    Taaak. Ty naprawdę nie pojmujesz, że od odpowiednich zadań są
    odpowiednie osoby/służby, których działalność regulują akty prawne.
    Od wydawania wyroków jest sąd.
    Od karania za złe parkowanie jest policja.
    Nie jakieś popierdółki z naklejkami.
    I nie ma żadnego znaczenia, czy są niepełnosprawni czy nie.
    Nie ma żadnego znaczenia, czy 'walczą w słusznej sprawie', czy nie,
    jeśli łamią prawo.
    Obowiązek przestrzegania prawa jest taki sam dla białych, czarnych,
    żółtych i fioletowych, brunetów i blondynów, pełnosprawnych i inwalidów.

    > tiaaa... a ci parkujacy na miejscu dla ON to sa debesciaki... brawo moze
    > wogole zamknac ON w jakims obozie i nie zwracac uwagi na ich blache
    > potrzeby...
    Nie.
    Karać za parkowanie w złym miejscu.
    Karać za naklejanie gównianych naklejek.

    pl.soc.PRAWO. nie pl.eksperymenty.

  • 44. Data: 2008-09-16 20:46:01
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    widze ze nawet sie nie zapoznales ze strona http://parkujesz-zdrapujesz.org/

    a tu masz kto wspiera akcje:
    http://parkujesz-zdrapujesz.org/?page_id=18

    a tu masz opinie prawna:
    http://parkujesz-zdrapujesz.org/?page_id=7

    po reszte info zapraszam do UM Katowice.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 45. Data: 2008-09-16 20:47:43
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Akcja będzie polegać na naklejaniu specjalnych naklejek na przednie
    szyby samochodów (po stronie pasażera) zaparkowanych nieprawidłowo na
    oznakowanych miejscach dla osób niepełnosprawnych. Naklejki są rozmiaru
    A4, nie niszczą w żaden sposób szyb ani nie stanowią zagrożenia dla
    kierowcy.

    ze strony pomyslodawcy i organizatora akcji.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 46. Data: 2008-09-16 20:49:52
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Piotr pisze:

    opinia prawna:

  • 47. Data: 2008-09-16 20:52:26
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > po sprawiedliwość lecz po wyrok".
    > Widocznie pociąg do kantowania jest uznawany za niepełnosprawność

    w sumie kleptomania to choroba psychiczna ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 48. Data: 2008-09-16 21:26:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > kumaja co oznacza 'chlopek na wozku' albo wiedza i ich to wali... jak
    > parkujesz dobrze i nie zajmujesz miejsca ON to mozesz jezdzic spokojnie;)

    Żebyś się nie zdziwił czasem. Przy czym o ile sam naklejający moze dostać
    co najwyżej mandat, to organizatorzy ryzykują zdecydowanie większe kłopoty.

    > generalnie to jestem za tym aby tego typu akcje nie byly potrzebne...

    Tego typu akcje nigdy nie są potrzebne. Prawo zna inne mechanizmy, niż
    anarchia.

  • 49. Data: 2008-09-16 21:32:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > widze ze nawet sie nie zapoznales ze strona
    > http://parkujesz-zdrapujesz.org/

    Archiwum się skończyło w październiku 2007 roku. To jest znamienne :-)

    > a tu masz kto wspiera akcje:
    > http://parkujesz-zdrapujesz.org/?page_id=18

    Pisałem, ze to ma byc wiarygodne źródło. Sami organizatorzy, to na swojej
    stronie mogą sobie napisać, ze ich wspiera nawet sam Prezydent RP. To nie
    jest wiarygodna informacja.

    > a tu masz opinie prawna:
    > http://parkujesz-zdrapujesz.org/?page_id=7

    Zakałdajac, że autorzy tego dzieła faktycznie są adwokatami, to ich wywód
    jest dowodem na to, że dobry adwokat potrafi uzasadnić wszystko. Typowa
    falandyzacja prawa i tyle.

  • 50. Data: 2008-09-16 22:27:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zakałdajac, że autorzy tego dzieła faktycznie są adwokatami, to ich
    > wywód jest dowodem na to, że dobry adwokat potrafi uzasadnić wszystko.
    > Typowa falandyzacja prawa i tyle.

    Ba, nawet jest pan doktor ;-)
    http://www.jamilex.com.pl/adwokaci.html

    M.