  • 11. Data: 2012-06-18 07:46:50
    Temat: Re: Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "bzdreg" <b...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:jrmer5$e2u$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy Ty przypadkiem nie nadinterpretujesz słowa "zabezpieczony"?
    > Wg mnie słowa "zabezpieczona broń i łuska wskazują" - oznacza, że policja
    > zapakowała pistolet w worek nylonowy i podda(ła) badaniom, a nie, że
    > bezpiecznik był w pozycji "safe".

    Ona nic nie nadinterpretuje. Ona jest po prostu głupia jak przecinak.

  • 12. Data: 2012-06-18 07:52:28
    Od: Nostradamus <l...@w...pl>

    W dniu 2012-06-18 07:46, Andy Niwinski pisze:

    > Ona nic nie nadinterpretuje. Ona jest po prostu głupia jak przecinak.

    Sądząc po treści wypowiedzi to ty jesteś jeszcze głupszy, a do tego
    zwykły kmiot.

  • 13. Data: 2012-06-18 08:24:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bzdreg wrote:
    > Czy Ty przypadkiem nie nadinterpretujesz słowa "zabezpieczony"?

    bingo
    jedyny ktory wzial wlasciwa poprawke na Annimke i jej inteligencje.

    Oto co animka czytuje

    http://www.se.pl/multimedia/galeria/88146/173066/dom
    -slawomira-petelickiego-na-mokotowie-tu-zginal-gener
    al-zdjecia/

    "To w tym miejscu doszło do tragedii. W budynku wielorodzinnym na
    warszawskim Mokotowie, przy ulicy Tagore'a, zginął od strzału w głowę
    założyciel GROM-u, generał Sławomir Petelicki (+66 l). Do zdarzenie
    doszło w garażu bloku. Zabezpieczona broń i łuska przy ciele
    Petelickiego, na razie wskazują, że było to samobójstwo."

  • 14. Data: 2012-06-18 08:26:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Swoją drogą, to rzuć linkiem do informacji o tym zabezpieczeniu broni.

    juz rzucilem, ale dla ciebie jeszcze raz

    :)

  • 15. Data: 2012-06-18 10:22:47
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Nostradamus" <l...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Sądząc po treści wypowiedzi to ty jesteś jeszcze głupszy, a do tego zwykły
    > kmiot.

    O tobie nie będę się wypowiadał, po prostu szkoda słów....

  • 16. Data: 2012-06-18 11:09:30
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    > Sądząc po treści wypowiedzi to ty jesteś jeszcze głupszy, a do tego
    > zwykły kmiot.

    Niestety Andy napisał prawdę, Animka, Ikselka biją rekordy.

    Adam

  • 17. Data: 2012-06-18 11:45:21
    Od: "Ula" <a...@f...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Generał Petelicki chyba miał lepszy pistolet, tak myślę.
    > Napisałam to zapytanie po przeczytaniu artykułu o śmierci gen.
    > Petelickiego.
    >
    > --
    > animka

    Zapewne w Gazecie Polskiej albo na niezależna.pl...

    --
    ula

  • 18. Data: 2012-06-18 14:33:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

> [...]
    >

    > http://www.se.pl/multimedia/galeria/88146/173066/dom
    -slawomira-petelickiego-na-mokotowie-tu-zginal-gener

    boskie... :)

    dobrze że nie zapytała dlaczego podają pojemność denata w litrach :)

  • 19. Data: 2012-06-18 15:11:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.06.2012 11:09, adamw777 pisze:

    > Niestety Andy napisał prawdę, Animka, Ikselka biją rekordy.

    Przecież to zdanie można rozumieć na wiele sposobów. Nie napisano w nim
    przez kogo zabezpieczony. Więc można to rozumieć jako ,,zabezpieczony
    przez policję'' ale także jako ,,zabezpieczony przez kogoś i pozostający
    w stanie ,,zabezpieczony'' jako w stanie typowym dla broni w czasie
    nieużywania''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2012-06-18 15:44:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    >

    > http://www.se.pl/multimedia/galeria/88146/173066/dom
    -slawomira-petelickiego-na-mokotowie-tu-zginal-gener

    Umknęło mi. Pod sformułowaniem "zabezpieczona broń" należy rozumieć, że
    zabezpieczona jako ślad przez Policję - sformułowanie zaczerpnięte z
    kodeksu postępowania karnego, a nie zabezpieczona poprzez położenie
    bezpiecznika. Z tego wynika moim zdaniem nieporozumienie. Tak
    podejrzewałem, ale chciałem się upewnić, co do oryginalnego tekstu, na
    bazie którego powstała wątpliwość.