  • 1. Data: 2012-06-17 21:43:10
    Temat: Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Czy można spowodować samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
    Albo: strzelić sobie w głowę i pistolet zabezpieczyć?

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-06-17 23:14:29
    Temat: Re: Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy można spowodować samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?

    Tak. Czasem broń nawet strzela bez naciśnięcia spustu. Bezpiecznik może być
    niesprawny również.

    > Albo: strzelić sobie w głowę i pistolet zabezpieczyć?

    Zależy od rodzaju bezpiecznika. Przy chwytowym albo samoczynnym
    umieszczonym w spuście to jak najbardziej możliwe.

  • 3. Data: 2012-06-17 23:24:29
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-17 23:14, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Zależy od rodzaju bezpiecznika. Przy chwytowym albo samoczynnym
    > umieszczonym w spuście to jak najbardziej możliwe.

    Generał Petelicki chyba miał lepszy pistolet, tak myślę.
    Napisałam to zapytanie po przeczytaniu artykułu o śmierci gen. Petelickiego.

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-06-17 23:29:11
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-06-17 23:24, Animka pisze:

    > tak myślę.

    ;-)

    --
    JK

  • 5. Data: 2012-06-17 23:36:30
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-17 23:29, JK pisze:

    > ;-)

    Co?

    A co mam myśleć? Ja nigdy nie strzelałam.

    --
    animka

  • 6. Data: 2012-06-17 23:47:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/17/2012 11:36 PM, Animka wrote:

    > Co?
    >
    > A co mam myśleć? Ja nigdy nie strzelałam.

    Nie miałaś napisać odwrotnie? Tzn. A co mam strzelać?
    Ja nigdy nie myślałam?

    --
    Artur

  • 7. Data: 2012-06-17 23:53:16
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-17 23:47, AZ pisze:

    > Nie miałaś napisać odwrotnie? Tzn. A co mam strzelać?
    > Ja nigdy nie myślałam?

    Skoro zadałam pytanie to oznacza, że nie wiem co mam myśleć. Inaczej bym
    nie pytała.
    Zresztą ok, eot.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-06-18 00:59:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Generał Petelicki chyba miał lepszy pistolet, tak myślę.
    > Napisałam to zapytanie po przeczytaniu artykułu o śmierci gen.
    > Petelickiego.

    A skąd ja mam wiedzieć, po przeczytaniu czego napisałaś ten post? Pistolety
    z bezpiecznikiem chwytowym i spustowym są lepszą bronią, od pistoletów z
    bezpiecznikiem skrzydełkowym. Stąd trochę bez sensu ta uwaga o lepszej
    broni, ale nie wymagam, by każdy był znawcą tematu. Bezpiecznik
    skrzydełkowy jest prostszym i tańszym rozwiązaniem, ale ma tę wadę, że w
    nerwach i zaskoczeniu możesz zapomnieć odbezpieczyć.

    Swoją drogą, to rzuć linkiem do informacji o tym zabezpieczeniu broni.

  • 9. Data: 2012-06-18 06:49:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Animka wrote:

    > Skoro zadałam pytanie to oznacza, że nie wiem co mam myśleć.

    wdech wydech wdech wydech wdech wydech...

  • 10. Data: 2012-06-18 07:37:41
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-17 21:43, Animka pisze:
    > Czy można spowodować samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
    > Albo: strzelić sobie w głowę i pistolet zabezpieczyć?

    Czy Ty przypadkiem nie nadinterpretujesz słowa "zabezpieczony"?
    Wg mnie słowa "zabezpieczona broń i łuska wskazują" - oznacza, że
    policja zapakowała pistolet w worek nylonowy i podda(ła) badaniom, a
    nie, że bezpiecznik był w pozycji "safe".

    A z drugiej strony - jakoś nie wierzę w samobójstwo generała wojska (już
    nie te czasy, wszak honor psi zjedli (skoro Janicki żyje), a tutaj
    żadnego powodu honorowego nie było), ani w to, że złodziej kradnący
    Daewoo Espero zabija generała policji i następnego dnia nie leży
    spakowany power-tape'm pod drzwiami najbliższego komisariatu.

    Zaczyna się w tym kraju robić wesoło... :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.