  • 31. Data: 2012-01-09 18:55:49
    Temat: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2012 16:03, Ja pisze:

    > Mtysle, ze gowno Cie to obchodzi. Nie o to pytalem. Ogladalem, bo to
    > pokazali w telewizji, i nie chcialo mi sie lapac za pilota.

    Tak się tłumacz, buraku...

    [ciach]

    > Nikt nie pyta o jego powody.

    "A gówno cię te powody obchodzą."

  • 32. Data: 2012-01-09 18:56:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2012 16:01, Ja pisze:

    > Ja nie pytam, gdzie zyje, i czy jest standardowe. Widac mamy standardy
    > prosto z kibla.

    Kibel to twój dom rodzinny.

    > Pytam o ocene moralną.

    NTG

  • 33. Data: 2012-01-09 18:59:43
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    wiadomości news:4f0b3857$1@news.home.net.pl...

    > Kibel to twój dom rodzinny.

    > NTG

    No tak. Bydle, Johnson i Lawa. Trzy gwiazdy tej grupy.
    Nie boicie sie slonca? Podobno od niego trolle kamienieja. chociaz jak
    widac, wy sie trzymacie dobrze.

  • 34. Data: 2012-01-09 19:00:54
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    wiadomości news:4f0b36f1@news.home.net.pl...

    > Och, dumny górnik się odezwał... Dawno nie byłeś na jakiejś "zadymie" w
    > stolicy i cię nosi?

    gdzie mieszkasz? przy najblizszej zadymie cie odwiedze.

  • 35. Data: 2012-01-09 19:03:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2012 19:59, Ja pisze:

    > No tak. Bydle, Johnson i Lawa. Trzy gwiazdy tej grupy.
    > Nie boicie sie slonca? Podobno od niego trolle kamienieja. chociaz jak
    > widac, wy sie trzymacie dobrze.

    Akurat to ty się przyznawałeś do podziemnych tradycji...

    CBDO

  • 36. Data: 2012-01-09 19:12:07
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    wiadomości news:4f0b36f1@news.home.net.pl...

    > Och, dumny górnik się odezwał... Dawno nie byłeś na jakiejś "zadymie" w
    > stolicy i cię nosi?

    Mysle, ze kazdy trzezwo myslacy uczciwy obywatel po zetknieciu z prawnikami
    predzej czy pozniej zacznie rzucac miechem.
    Powinienes byc przyzwyczajony.

    Ja w kazdym razie wysiadam. To nie jest grupa prawnicza, tylko jakas
    matrixowa. Tu nic nie jest rzecywiste, a na proste pytanie nie mozna dostac
    normalnej odpowiedzi.
    Wywalam ta grupe z obserwowanych.

  • 37. Data: 2012-01-09 19:15:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2012 20:00, Ja pisze:

    > gdzie mieszkasz? przy najblizszej zadymie cie odwiedze.

    Mój adres masz przed nosem.

    Z góry uprzedzam, że jak się przypadkiem postrzelisz, też nie będę
    ciebie ratował, bo nie mam kwalifikacji ;->

  • 38. Data: 2012-01-09 19:21:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Jeśli połamie ale uratuje życie to owszem, ale są też inne możliwości.

    Jeżeli jest podejrzenie uszkodzenie rdzenia kręgowego (połamany kręgosłup) to
    zalecane jest nie ruszanie ofiary. Jeżeli miejsce grozi wybuchem lub osoba nie
    oddycha / nie ma pulsu to jest siła wyższa. Osobiście nie spotkałem się, aby
    osoba która nie ma odpowiedniej wiedzy ale próbująca ratować życie została
    oskarżona. Na pewno mniej zaszkodzi zrobienie np. 20 uciśnięć i 2 wdechy
    (poprawnie chyba wynosi 30:2), niż pozostawienie człowieka bez jakiejkolwiek
    pomocy.

  • 39. Data: 2012-01-09 19:23:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2012 20:12, Ja pisze:

    > Ja w kazdym razie wysiadam. To nie jest grupa prawnicza, tylko jakas
    > matrixowa. Tu nic nie jest rzecywiste, a na proste pytanie nie mozna dostac
    > normalnej odpowiedzi.
    > Wywalam ta grupe z obserwowanych.

    Ooo, tchórzliwy anonimek się obraził... Jak to przeżyjemy...

  • 40. Data: 2012-01-09 19:52:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 9 Jan 2012 16:01:43 +0100, Ja wrote:

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie pytam, gdzie zyje, i czy jest standardowe. Widac mamy standardy
    > prosto z kibla.
    > Pytam o ocene moralną.

    Standardy moralne są takie, że tabloidy płacą za zdjęcia które zachęcą
    klientów do kupienia gazety i zjedzenia jogurtu reklamowanego na sąsiedniej
    stronie.
    Trup jest bardzo dobrym przykładem motywu takiego zachęcającego zdjęcia.

    Trzeba więc pstrykać póki leży i nikt go nie zasłania.
    No i pełno żołnierzy naokoło, więc pewnie za chwilę dziennikarzy stamtąd
    wyrzucą - trzeba się spieszyć.