  • 41. Data: 2019-06-22 23:27:30
    Temat: Re: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.06.2019 o 22:20, ń pisze:
    > A jak jest przy zabieraniu prawka alimenciarzom?
    >

    > -----

    podobnie jak w przypadku punktów, warto jednak zauważyć od kiedy
    przepisy się zmieniły:)

    https://www.motofakty.pl/artykul/prawo-jazdy-kierowc
    a-nie-straci-uprawnien-za-punkty-karne.html

    Od 4 czerwca 2018 roku kiedy w życie mają wejść zmiany, po przekroczeniu
    24 punktów karnych, kierowca automatycznie nie straci uprawnień.
    Zostanie skierowany na specjalne szkolenie, natomiast jeśli w ciągu
    miesiąca od doręczenia decyzji administracyjnej nie weźmie w nim
    udziału, wtedy pożegna się z prawem jazdy.

    --
    I love love

  • 42. Data: 2019-06-22 23:37:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.06.2019 o 18:04, dantes pisze:

    > A ile warta jest godność osoby i jej życie?
    >
    > A kto broni dostępu do samochodu?
    >
    > W tym przypadku konieczna jest opinia/ekspertyza
    > interdyscyplinarna
    > tj
    > wydana przez dwóch ekspertów:
    > - jeden z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych --- od ok 2000,-
    > - drugi z zakresu medycyny --- od ok 1000pln.
    > Razem ok. 3000 netto + podatek.
    > Ostateczne koszty nie powinny przekroczyć 4500,-.
    > bo sprawa nie jest skomplikowana.
    >
    > To nie jest dużo by mieć pewność, że zrobiło się wszystko.

    no trochę drogowato te 4,5 tysięcy, zwłaszcza jak kobieta już nie żyje,
    a koszty pogrzebu w Bolanda niemałe, pełomafia obcięła refundacje o dwa
    patyki

    poza tym, zauważ, że nadzwyczajna kasta grała od początku na czas, aby
    przeciągnąć sporawę, w międzyczasie przepisy się zmieniły i Piotr N. już
    nie odpowiadał za n.p. brak uprawnień:)

    a to zwykły pirat drogowy, jemu powinno się zabrać prawko dożywotnio,
    podobna bezkarność jest w przypadku staranowania 23 osób na molo w
    Sopocie, bo pirat drogowy, to psychologi ratownik:)

    --
    I love love

  • 43. Data: 2019-06-22 23:53:48
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-22 o 23:37, u2 pisze:

    > poza tym, zauważ, że nadzwyczajna kasta grała od początku na czas, aby
    > przeciągnąć sporawę, w międzyczasie przepisy się zmieniły i Piotr N. już
    > nie odpowiadał za n.p. brak uprawnień:)

    No to teraz zakładam, że wskażesz jakie to przepisy się w tym zakresie
    zmieniły w tym czasie, putinowski piesku

    --
    Sonn

  • 44. Data: 2019-06-22 23:57:08
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-22 o 23:27, u2 pisze:

> [...]
    > miesiąca od doręczenia decyzji administracyjnej nie weźmie w nim
    > udziału, wtedy pożegna się z prawem jazdy.

    To teraz putinowski trolliku doczytaj kiedy był wypadek, a kiedy mu
    zatrzymano prawo jazdy i kiedy zmieniły się przepisy. I jak się to ma do
    "przeciągania sprawy" sowiecki półgłówku

    --
    Sonn

  • 45. Data: 2019-06-23 01:32:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-22, Sonn <x...@p...onet.pl> wrote:

    > Zatrzymanie prawa jazdy za punkty nie oznacza utraty uprawnień, a
    > jedynie zatrzymanie dokumentu i ewentualny egzamin kontrolny.

    Zatrzymanie PJ za punkty implikuje, że kierowca nie potrafi jeździć
    zgodnie z przepisami czyli, że stanowi zwiększone zagrożenie jeśli
    jeździ. Zatrzymanie oznacza równiez min. zawieszenie uprawnień. Zupełnie
    inna kategoria niż "zapomniałem wziąć dokumentów".

    --
    Marcin

  • 46. Data: 2019-06-23 01:43:30
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeździ. Zatrzymanie oznacza równiez min. zawieszenie uprawnień. Zupełnie
    > inna kategoria niż "zapomniałem wziąć dokumentów".

    Nie. Bez decyzji starosty o cofnięciu uprawnień oznacza tyle samo co
    "zapomniałem zabrać"

    --
    Sonn

  • 47. Data: 2019-06-23 02:22:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-22, Sonn <x...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie. Bez decyzji starosty o cofnięciu uprawnień oznacza tyle samo co
    > "zapomniałem zabrać"

    Dobra, dogóglałem i faktycznie sytuacja absurdalna zdziebko:
    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2250469
    3,piotr-najsztub-bez-prawa-jazdy-ale-z-uprawnieniami
    -do-kierowania.html

    "Po raz ostatni Najsztub widział je w 2009 r. Wtedy dokument zabrała mu
    drogówka, bo kierowca zebrał komplet punktów karnych. Zgodnie z
    procedurą mundurowi wysłali dokument do starostwa powiatowego w
    Piasecznie, gdzie mieszka, z wnioskiem o cofnięcie mu uprawnień do
    prowadzenia pojazdów. Urząd powinien wydać odpowiednią decyzję i wysłać
    zainteresowanemu pismo z informacją, że stracił uprawnienia. Jednak do
    tej pory tak się nie stało."

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2019-06-23 06:36:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.06.2019 o 23:53, Sonn pisze:

    > No to teraz zakładam, że wskażesz jakie to przepisy się w tym zakresie
    > zmieniły w tym czasie, putinowski piesku

    zabawny ten niemiecki piesek, tylko ujada i ujada, aż mu ślina cieknie
    po pysku:)

    --
    I love love

  • 49. Data: 2019-06-23 06:36:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.06.2019 o 23:57, Sonn pisze:
    > To teraz putinowski trolliku doczytaj kiedy był wypadek, a kiedy mu
    > zatrzymano prawo jazdy i kiedy zmieniły się przepisy. I jak się to ma do
    > "przeciągania sprawy" sowiecki półgłówku

    niemiecki syn się pieni, piękny poranek:)))))))))))))

    --
    I love love

  • 50. Data: 2019-06-23 06:37:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 01:43, Sonn pisze:

    > Nie. Bez decyzji starosty o cofnięciu uprawnień oznacza tyle samo co
    > "zapomniałem zabrać"

    niemiecki syn wie lepiej:)))))))))))))))

    --
    I love love