  • 21. Data: 2020-03-24 11:11:50
    Temat: Re: Sąd umorzył sprawę ,,króla" wnuczkowej mafii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-03-23 o 15:15, J.F. pisze:
> [...]

    P.S. nie zostaly ujawnione po wyroku. Druga sprawe zaczeli gdzies w
    2017,
    a wyrok w pierwszej w 2019.

    >Wystarczy wtedy bez zawiasów.

    Ale ile ? Bo jak traktowac osobno, to ze 100 lat sie nalezy.
    A jak z gornej kodeksowej polki ... to sam traktujesz wszystkie jako
    jedna sprawe.
    I chcesz potem druga sprawe i na kolejne 5 lat?

    >A niby od kogo?

    Ale on tak czy inaczej nie odda.

    >W jakim postępowaniu? Przecież karne umorzono.

    Dobre pytanie. W cywilnym ? Nie odda - szkoda na adwokata.
    Dopisac sie jakos do pierwszej sprawy ? Po wyroku juz sie chyba nie
    da.

    Czy w osobnej sprawie karnej sad powinien odstapic od wymierzenia
    kary, ale zwrot zasadzic ...
    A moze umorzyc warunkowo - pod warunkiem zwrotu ?

    >Wywalić z przepisu "jeżeli przedmiotem zamachu jest dobro osobiste"
    >Wtedy 12 będzie można stosować tylko do wielu przestępstw
    >popełnionych na szkodę tej samej osoby. każdy czyn na szkodę kolejnej
    >osoby będzie osobnym przestępstwem.

    Tylko znow - na ile lat chcesz skazac ?
    To jest hodowanie kryminalistow dozywotnich, i to dlatego, ze Policja
    jest niesprawna i nie zlapala za pierwszym razem.

    J.

  • 22. Data: 2020-03-24 22:57:59
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-24 o 11:11, J.F. pisze:
> [...]
    > To jest hodowanie kryminalistow dozywotnich, i to dlatego, ze Policja
    > jest niesprawna i nie zlapala za pierwszym razem.

    Ziobro podobno już się za to wziął i wsadzi tego typa do więzienia.

    --
    animka

  • 23. Data: 2020-03-25 17:51:56
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-24 o 22:57, Animka pisze:

    > Ziobro podobno już się za to wziął i wsadzi tego typa do więzienia.

    Ziobro niech się lepiej za naukę prawa weźmie, bo to matoł nie z tej ziemi.

    --
    Sonn

  • 24. Data: 2020-03-25 17:56:22
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-24 o 11:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Sonn"  napisał w wiadomości grup

    > P.S. nie zostaly ujawnione po wyroku. Druga sprawe zaczeli gdzies w 2017,
    > a wyrok w pierwszej w 2019.

    Czyli z tego wynika, że przez jakiś czas toczyły się 2 śledztwa
    równocześnie. należało je połaczyć, ale jak pisałem, wygrała statystyka.

    > Ale ile ? Bo jak traktowac osobno, to ze 100 lat sie nalezy.
    > A jak z gornej kodeksowej polki ... to sam traktujesz wszystkie jako
    > jedna sprawe.
    > I chcesz potem druga sprawe i na kolejne 5 lat?

    Hint: kara łączna, wyrok łączny.

    > Ale on tak czy inaczej nie odda.

    > Dobre pytanie. W cywilnym ? Nie odda - szkoda na adwokata.
    > Dopisac sie jakos do pierwszej sprawy ? Po wyroku juz sie chyba nie da.

    Nie da się i dlatego pokrzywdzeni mogą się cmoknąć.

    > Czy w osobnej sprawie karnej sad powinien odstapic od wymierzenia kary,
    > ale zwrot zasadzic ...
    > A moze umorzyc warunkowo - pod warunkiem zwrotu ?

    Warunkowe umorzenie to całkiem inna sprawa. Przede wszystkim dotyczy
    niekaranych i przestepstw zagrożonych do 5 lat. Oszustwo jest zagrozone
    do 8 lat w wariancie podstawowym.

    > Tylko znow - na ile lat chcesz skazac ?
    > To jest hodowanie kryminalistow dozywotnich, i to dlatego, ze Policja
    > jest niesprawna i nie zlapala za pierwszym razem.

    Ponownie hint: kara łączna, wyrok łączny

    --
    Sonn

  • 25. Data: 2020-03-25 19:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-03-24 o 11:11, J.F. pisze:

    >Czyli z tego wynika, że przez jakiś czas toczyły się 2 śledztwa
    >równocześnie. należało je połaczyć, ale jak pisałem, wygrała
    >statystyka.

    No tak jak gazeta pisala - bylo pierwsze sledztwo, podejrzani
    wspolpracowali, sad ich z aresztu zwolnil, w sadzie sie jednak nie
    przyznali, wiec za zaczela normalna rozprawa,
    a w miedzyczasie wyszly nowe przestepstwa i zaczeto drugie sledztwo

    >Hint: kara łączna, wyrok łączny.

    Hint - przestepstwo ciagle.
    Czyli zrobilbys to, co sie stalo :-)

> [...]

    >niekaranych i przestepstw zagrożonych do 5 lat. Oszustwo jest
    >zagrozone do 8 lat w wariancie podstawowym.

    Czyli odpada. to co pozostaje ?

    >Ponownie hint: kara łączna, wyrok łączny

    No sad w pierwszej sprawie ich skaze powiedzmy na 4 lata, w drugiej na
    2, a co szkodzi trzecia, czwarta i piata zaczac ?

    A potem przyjda Niemcy, Szwajcarzy i doloza np po 3 lata.

    Przeciez nie o to chodzi w karze łącznej.

    A tu sąd własnie zastosował karę łączną, i nie pozostalo nic innego
    jak drugą sprawę umorzyc.

    A poszkodowani ... moze od prokuratury powinni sie domagac
    odszkodowania ? :-)

    No chyba, ze jak proponowalem sad wezmie pod uwage, ze juz raz
    skazany, o odstapi od ukarania, czy wymierzy symboliczn miesiac, ale
    zwrot pieniedzy zasądzi..

    Zaraz .. a moze lepsze beda 2 lata w zawiasach ? Nie bedzie splacac,
    to sie odwiesi :-)

    Tylko znow - to jest hodowanie jakis wiecznych biedakow, chyba nie o
    to chodzi.
    A moze o to ?

    Czy po prosto jasno im dajemy do zrozumienia, ze niech sp* z kraju i
    nie wracaja :-)

    J.

  • 26. Data: 2020-03-25 23:11:56
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-25 o 17:51, Sonn pisze:

    > Ziobro niech się lepiej za naukę prawa weźmie, bo to matoł nie z tej ziemi.

    No proszę....nie wiedziałam, że jesteś w najwyższej palestrze adwokatów
    (albo komorników) :-)

    --
    animka

  • 27. Data: 2020-03-26 01:47:13
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-25 o 23:11, Animka pisze:

    > No proszę....nie wiedziałam, że jesteś w najwyższej palestrze adwokatów
    > (albo komorników) :-)

    Dużo bliżej niż ten niedouczony pajac z oblanym egzaminem na aplikacji i
    studiami skończonymi na ledwo dostateczny.

    --
    Sonn

  • 28. Data: 2020-03-26 01:55:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-26 o 01:47, Sonn pisze:

    > Dużo bliżej niż ten niedouczony pajac z oblanym egzaminem na aplikacji i
    > studiami skończonymi na ledwo dostateczny.

    Proszę, proszę....Prawdziwego prawnika mamy na grupie :-)

    --
    animka

  • 29. Data: 2020-03-26 02:05:16
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-25 o 19:27, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Przeciez nie o to chodzi w karze łącznej.
    >
    > A tu sąd własnie zastosował karę łączną, i nie pozostalo nic innego jak

    Mea culpa. Miałem na myśli oczywiście wyrok łączny i orzeczoną w jego
    wyniku karę łączna. Sorry, nie wyraziłem się dość precyzyjnie.

    > A poszkodowani ... moze od prokuratury powinni sie domagac odszkodowania
    > ? :-)

    Na jakiej to podstawie? Odpada

    > No chyba, ze jak proponowalem sad wezmie pod uwage, ze juz raz skazany,
    > o odstapi od ukarania, czy wymierzy symboliczn miesiac, ale zwrot
    > pieniedzy zasądzi..

    LOL. To by się dopiero oskarżonemu opłacało. Nie zapłacić, odsiedzieć
    miesiąc i gotowe. A jak był wcześniej aresztowany i by areszt na poczet
    kary mu zaliczyli (a muszą), to nawet siedzieć na miesiąc by nie
    poszedł. Proponujesz wyjątkowo fatalne dla pokrzywdzonych rozwiązanie

    > Zaraz .. a moze lepsze beda 2 lata w zawiasach ? Nie bedzie splacac, to
    > sie odwiesi :-)

    To jest rozwiązanie, tylko że powinno się dopuścić możliwość zawieszania
    znacznie dłuższych kar np. w okreśłonych kategoriach spraw Kradzieże,
    oszustwa, podatki...). Np. 6-8 lat w zawieszeniu na te 2-3 lata. Wtedy
    oskarżonemu bardziej jednak kalkulowałoby się zwrócić pieniądze niż iść
    pierdzieć w pasiaki na tak długi okres. Niestety takiej możliwości u nas
    nie ma. Jeśli klient sporo nakradł, to nawet bardziej opłaca mu się
    odsiedzieć te 2 lata i nikomu nic nie oddać. Gdzie on by zarobił w 2
    lata taką kasę jaką ukradł, np 2-3 miliony?

  • 30. Data: 2020-03-26 02:10:47
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-23 o 21:08, u2 pisze:

    > niemiecki syn na pytanie odpowiada pytaniem
    >
    > wiadomo niemiecki syn
    >
    > istotne jest to, czy aby niemieccy ziomkowie niemieckiego syna mają
    > jakiekolwiek dowody winy cyganiuka Hossa ?
    >
    > czy wystawili za nim list gończy ?
    >
    > czy wydali za nim ENA ?
    >
    > pytania się mnożą:)

    Przekazali ściganie do Polski to mieli za nim list gończy albo ENA
    jeszcze wystawiać idioto?
    Nie rób z siebie jeszcze głupszego aniżeli jesteś.

    --
    Sonn