  • 11. Data: 2019-12-04 22:19:25
    Temat: Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.12.2019 o 22:03, Kviat pisze:
    > Pewnie błagała klechę, żeby pozwolił jej dać mu ciumka i żeby uzdrowił
    > ją dotykając bioenergoterapeutycznie. A on nie mógł odmówić.
    > Dlatego go uniewinnili.

    ale ale Romka P. kfiatek poważa i oddaje mu czołobitne hołdy:)

  • 12. Data: 2019-12-04 23:14:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-04 o 17:10, A. Filip pisze:
    > https://www.tvn24.pl/lubin-ksiadz-najpierw-skazany-n
    a-pol-roku-wiezienia-za-pedofilie-teraz-uniewinniony
    ,990504,s.html

    Dlaczego proces był niejawny. Chronili chyba swojego księżulka.
    Państwo w Państwie normalnie, a nie Sądy :-(
    Rząd wymyslił, ze wejdzie ustawa, tóra będzie w razie czego wsadzała
    sędziów do więzienia, ale może tylko tak straszą.

    --
    animka

  • 13. Data: 2019-12-04 23:20:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-04 o 20:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Raczej mala. Ziobro moze by i chcial, ale boi sie :-)
    >
    > A czy pedofila ... ta dziewczyna to na ile lat wygladala, a ile mowila
    > ze ma ?
    >
    > https://wyborcza.pl/1,75410,7083570,Samantha_Geimer_
    __ofiara_Polanskiego_z_1977_roku.html

    Nie rozumiem co to za matka, która wysyła swoje dziecko na balangę do
    chłopów...i jeszcze ta dziewczyna się kąpie w basenie. W domu nie mogła
    sie wykąać, tylko tam musiała wystawiać swoje wdzięki?
    Tak czy siak Polański nie powinien jej tknąć. Taki stary, a taki
    zboczeniec. Miał tyle bab, to jeszcze dziecko upił i zgwałcił.

    --
    animka

  • 14. Data: 2019-12-04 23:37:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-04, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Ja się "trochę" dziwie że (z tego co wiem) prokuratura Kalifornii nie
    > wysyła mu regularnie wezwań do stawienia się przed sądem także za
    > niestawiania się przed sądem. Roman P. się nie stawi ale "świeży" powód
    > do wniosków o ekstradycje będzie. Taki "prawny smar" do przełożenia
    > prawa USA na prawo innych krajów (europejskich).

    Zbyt grubymi nićmi szyte. Raz, że narażałoby reputację prokuratury, a
    dwa ekstradycja nie jest w końcu automatyczna i pewnie nikt by tego nie
    przyklepał. Musieliby znaleźć coś bardzo konkretnego.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2019-12-04 23:39:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
> [...]
    > Rząd wymyslił, ze wejdzie ustawa, tóra będzie w razie czego wsadzała
    > sędziów do więzienia, ale może tylko tak straszą.

    Co do niejawności: ja bym obstawiał że oficjalne uzasadnienie sądu leci
    po linii "dla dobra dziecka". Kto by się go czepił tajności
    postępowania w przypadku prawomocnego skazania "wrednego pedofila"?

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2019-12-05 00:06:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-04 o 23:39, A. Filip pisze:
> [...]
    > po linii "dla dobra dziecka". Kto by się go czepił tajności
    > postępowania w przypadku prawomocnego skazania "wrednego pedofila"?

    Może i dla dobra dziecka, ale dziecka na sprawie raczej nie było.

    --
    animka

  • 17. Data: 2019-12-05 06:53:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.12.2019 o 23:20, Animka pisze:
> [...]
    > Tak czy siak Polański nie powinien jej tknąć. Taki stary, a taki
    > zboczeniec. Miał tyle bab, to jeszcze dziecko upił i zgwałcił.

    i to prawdopodobnie niejedno, ale wielkiemu artyście wolno więcej:)

  • 18. Data: 2019-12-05 10:18:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wtedy był młody.

    -----

  • 19. Data: 2019-12-05 10:37:16
    Temat: Re: Polański w 1978 "emigrował z USA" :-) [wikipedia-pl]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Wtedy był młody.

    Rajmund Roman Thierry Polański [wikipedia-en] vel. Raymond Thierry
    Liebling [wikipedia-pl] miał 1978 (wielka ucieczka z USA) 45 lat.
    Ani stary, ani młody IMHO.

    BTW Dlaczego w polskiej wikipedii "ucieczka przed wymiarem
    sprawiedliwości (sądem) Kalifornii/USA" nazywa się "emigracją z USA"?
    Żart bezczelnością jest tak prześwietny że tylko boki zrywać IMHO :-)

    <złośliwość> Jak w duchu tych słów wikipedii-pl o Polańskim należy
    interpretować w wikipedii zwroty o emigracji do Izraela? </złośliwość>

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2019-12-05 12:32:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    __ofiara_Polanskiego_z_1977_roku.html

    >Nie rozumiem co to za matka, która wysyła swoje dziecko na balangę do
    >chłopów...

    Widac wie, ze kariere lepiej zrobic za mlodu :-)

    >i jeszcze ta dziewczyna się kąpie w basenie. W domu nie mogła sie
    >wykąać, tylko tam musiała wystawiać swoje wdzięki?

    No, basen sluzy do kapieli, a jak jest goraco, to sie korzysta.
    A u siebie w domu moze nie miala basenu, bo mama za pozno zaczela
    kariere :-)

    >Tak czy siak Polański nie powinien jej tknąć. Taki stary, a taki
    >zboczeniec. Miał tyle bab, to jeszcze dziecko upił i zgwałcił.

    Ale jesli nie wiedzial ze "dziecko" ?
    Mloda, ladna dziewczyna, to co sie dziwic, ze chlop wino otwiera.
    A moze jeszcze "sztywna na planie" i trzeba modelke rozluznic.

    Co tam bylo dalej to nie wiem, bardzo sie opierala czy wcale nie,
    ale po prostu amerykanskie prawo traktuje seks z "dziecmi" jako gwalt,
    stad taki zarzut.

    U nas jest inny przepis, bardziej oddajacy istote sprawy.

    J.