  • 1. Data: 2009-01-04 19:33:56
    Temat: Sąd rodzinny tryb postępowania przyspieszonego
    Od: "Fat" <fatboy.xxl usun to@wp.pl>

    Witam

    w skrócie...

    Policja sporządziła notatkę o tym iż dziecko w wieku 6 lat było pozostawione
    bez opieki samo w mieszkaniu, matka w tym czasie przebywała w pracy.

    Dodatkowo dziecko bawiło się zapałkami i omal nie doszło do tragedii.

    Pytanie dotyczy postępowania przyspieszonego w sądzie rodzinnym ( zmiana
    osoby opiekującej się nad dzieckiem) co i jak się pisze, może jakiś wzór.

    Co powinna zrobić policja.

    Co powinien zrobić kurator.

    Proszę o podanie jakiś linków w celach zasięgnięcia informacji bo w google
    nic nie ma.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-05 23:14:31
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Policja sporządziła notatkę o tym iż dziecko w wieku 6 lat było
    > pozostawione bez opieki samo w mieszkaniu, matka w tym czasie przebywała
    > w pracy.

    A co w tym złego? Czy jest jakiś formalny zakaz?
    A jeśli tak to na ile sekund/minut/godzin wolno pozostawić dziecko
    a na ile nie?

    Może też jestem przestępcą ?? :)

    zbyszek

  • 3. Data: 2009-01-06 17:55:51
    Od: "Fox" <F...@w...pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A co w tym złego? Czy jest jakiś formalny zakaz?
    > A jeśli tak to na ile sekund/minut/godzin wolno pozostawić dziecko
    > a na ile nie?
    > Może też jestem przestępcą ?? :)

    Ciekawe co by było gdyby chata sie spaliła... Fantazja małych dzieci nie zna
    granic.

    Ile razy słyszałem ze dziecko pozostawione bez opieki zalało mieszkanie
    wypadło przez okno ...

    Według mnie pozostawienie dziecka bez opieki w takim wieku jest
    niedopuszczalne tylko nasza mentalność jest taka ze nie interesujemy się
    nikim a później pretensje gdzie była matka gdzie był ojciec.

    Starajmy się przewidywać.

    Pozdr. Fox

  • 4. Data: 2009-01-06 19:46:01
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

> [...]
    > niedopuszczalne tylko nasza mentalność jest taka ze nie interesujemy się
    > nikim a później pretensje gdzie była matka gdzie był ojciec.

    Każde dziecko jest inne i to rodzic doskonale wie. Pytanie nie
    było o mozliwe wypadki które mogą spotkać dziecko - słyszałem o dorosłym
    który utopił sie w wodzie po kostki, dorośli także mają wypadki samochodowe
    często z głupoty i brawury a jednak nie ma bezwzględnego zakazu
    jeżdzenia. Dzieciom także się to czasem zdarza ale wtedy winny jest zawsze
    rodzić.

    Jeśli ktoś wie o jakiś formalnych zakazach to proszę o informację.

    zbyszek