  • 1. Data: 2006-03-18 20:06:49
    Temat: Sąd orzekający-grzywna.Co robić?
    Od: "W...@o...pl" <n...@o...pl>

    Otrzymałem wezwanie z Sądu Rejonowego Sekcji Wykonywania Orzeczeń do zapłacenia
    grzywny. Jest to kwota 1000 zł.i podana data postanowienia sądu (grudzień 2005
    r.) Nie mam zielonego pojęcia czego to dotyczy,nie byłen nigdzie wzywany,z
    żadnego sądu nie otrzymywałem żadnych pism .
    Co robić?

    Piotrek

  • 2. Data: 2006-03-18 20:15:06
    Temat: Re: Sąd orzekający-grzywna.Co robić?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    W...@o...pl wrote:
> [...]
    > r.) Nie mam zielonego pojęcia czego to dotyczy,nie byłen nigdzie wzywany,z
    > żadnego sądu nie otrzymywałem żadnych pism .

    Iść się dowiedzieć o co chodzi.

  • 3. Data: 2006-03-19 12:26:30
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    Użytkownik "W...@o...pl" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > r.) Nie mam zielonego pojęcia czego to dotyczy,nie byłen nigdzie wzywany,z
    > żadnego sądu nie otrzymywałem żadnych pism .

    Idź do sekretariatu tego sądu, weź ze sobą to wezwanie bo jest tam pewnie
    sygnatura którą podasz i ci wszystko wyjaśnią. Nikt cię nie ugryzie ^_____^

    Iza ^_^