  • 21. Data: 2008-02-14 18:32:14
    Temat: Re: Sad grodzki - wyrok nakazowy
    Od: jans <j...@f...pl>

    emes pisze:

    > Sugerujesz zeby udac sie osobiscie do sadu?
    > Fakt, ze byc moze jest cos o czym nie wiem, gdzie w sadzie zaczerpne
    > takowych informacji ?

    Sprzeciw musisz złożyc na piśmie a nim tego dokonasz poprosisz o akta
    celem zapoznania się.
    jans

  • 22. Data: 2008-02-14 19:35:17
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus pisze:
    > I z dwa razy wyższą grzywną zazwyczaj ;))

    bajki :)

    KG

  • 23. Data: 2008-02-14 19:54:16
    Od: "emes" <z...@n...zawsze.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > bajki :)
    >
    > KG

    O dalszych losach sprawy oczywiscie nie omieszkam poinformowac na grupie. W
    poniedzialek wybiore sie do sadu, niestety jest dosc daleko, z tego takie
    opoznienie.

    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za wszelkie podpowiedzi.