  • 11. Data: 2008-08-23 20:49:16
    Temat: Re: Sąd grodzki kto wnosi? i dlaczego?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Aug 2008, witek wrote:

    > czy ta bramka też jest we współwłasności?

    Czy bramka do nieruchomości nie kwalifikuje się bezwzględnie do
    "przedmiotów przyłączonych"?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2008-08-23 22:31:11
    Od: s...@g...com

    On 23 Sie, 13:38, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:
    > O kradzież bramki?  Policja wnosi, choć jak pamiętam pokrzywdzony mógł
    > kiedyś też w wnieść osobiście.
    > Policja wnosi opirając się na tym co ustaliła (a nie wiadomo co tamten
    > naopowiadał) lub jak nie może sama sprawy rozwiązać (a uwaza, ze moga byc
    > podstawy do ukarania).

    Ale przecież jak ja pokazuje policjantowi akt notarialny, że jestem
    współwłaścicielem i mówię, że chce wejść a nie mogę , żeby coś z tym
    zrobił to mi mówi, że on nie jest biegły, żeby to ocenić to co mogła
    druga strona naopowiadać, że Policja uważa, że ukradłem bramkę? :)