  • 11. Data: 2006-04-11 16:43:39
    Temat: Re: Sąd grodzki - czy świadek dostaje info o wyroku?
    Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl>

    W poscie <news:e1glc4$rpr$4@inews.gazeta.pl> |<onrad napisał(a):

    > nie powinni. sam kiedys zeznawalem jako swiadek, to mi sedzia od razu
    > powiedzial ze jak cos o wyroku moge sie dowiedziec w sekretariacie

    Dzięki!
    --
    pozdrawiam
    rumcajs_m GG#7369391

  • 12. Data: 2006-04-11 17:44:26
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-11 17:24 +0200, Użytkownik rumcajs_m napisał :

    > Dziękuję, ale może rozwinę temat, bo mam niedosyt :).
    >
    > Sprawa była o notoryczne zakłócanie spokoju i ciszy nocnej (Par. 51 KW),
    > sprawę założyła policja po kolejnej interwencji; ja byłem jednym ze
    > świadków potwierdzających zasadność wniosku o ukaranie - w swojej ocenie
    > jestem więc pokrzywdzonym - ale czy z formalnego punktu widzenia też tak
    > jest ? Chodzi o to, żeby w przypadku ukarania sąsiada, nie mógł on wbrew
    > temu (wobec sąsiadów) twierdzić, że np. został "uniewinniony"...

    Jestem w analogicznej sytuacji. Pani sedzia powiedziala, ze jako swiadek
    nie zostane przez sad poinformowana, alemoge sie zglosic do sadu po
    orzeczenie.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 13. Data: 2006-04-11 22:50:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    [edymon] [###m...@a...pl.###] napisał:

    > Jestem w analogicznej sytuacji. Pani sedzia powiedziala, ze jako
    swiadek
    > nie zostane przez sad poinformowana, alemoge sie zglosic do sadu po
    > orzeczenie.

    Bo jesteś jednocześnie pokrzywdzonym. jeśli gość skarze sprawcę, to
    teoretycznie możesz wystąpić o odszkodowanie na drodze cywilnej.