  • 1. Data: 2004-05-10 14:02:28
    Temat: Sad bank nakaz zaplaty
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Witam. Mialem debet w banku. Niesplacony.Bank zlozyl pozew cywilny w sadzie
    o zaplate. Mam w ciagu 2 tygodni zaplacic. Nie zrobie tego bo nie mam.Co mi
    grozi jak nie zaplace?
    Mam jakis majatek, ale nie mam gotowki zeby splacic.

  • 2. Data: 2004-05-10 14:23:00
    Temat: Re: Sad bank nakaz zaplaty
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    adas wrote:
    > Witam. Mialem debet w banku. Niesplacony.Bank zlozyl pozew cywilny w sadzie
    > o zaplate. Mam w ciagu 2 tygodni zaplacic. Nie zrobie tego bo nie mam.Co mi
    > grozi jak nie zaplace?

    komornik

    KG

  • 3. Data: 2004-05-10 15:14:39
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    I co moze komornik? A jak nie sciagnie tego co ma bo nic nie bede mial?

  • 4. Data: 2004-05-10 15:33:42
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > I co moze komornik? A jak nie sciagnie tego co ma bo nic nie bede mial?

    Przecież napisałeś, że masz "jakiś" majątek? Zlicytuje go, pobierze opłatę
    za egzekucję i zaspokoi wierzyciela.

    Jeśli nie teraz, to za rok. I tak przez 10 lat.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 5. Data: 2004-05-10 16:20:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Komornik + dodatkowe koszty + brak możliwości uzyskania kredytu w
    przyszłości.

  • 6. Data: 2004-05-10 18:18:32
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Dzieki za odpowiedzi.