  • 21. Data: 2005-03-15 11:08:40
    Temat: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 15 Mar 2005 04:26:40 GMT,
    mixer <c...@w...pl> screamed:
    > Czyzby? Jakich? Nie mam prawa oskarzyc nieuczciwego pracodawce o
    > naduzycia wobec pracownika?

    Jakich naduzyc? Gdzie to wyczytales?

    > Oczywistych naduzyc?

    Pytanie jak wyzej? Gdzie dowody?

    > Pracodawce oglaszajcego
    > sie PUBLICZNIE w sieci?

    Oglaszajacego swoj problem z ordynarnym pracownikiem.

    > No to do sadu mnie... Zobaczymy czy jest to jedyna pracownica tak
    > potraktowana. I z pewnoscia potencjalni klienci beda zainteresowani
    > wewnetrznymi informacjami klienta maglowanymi publicznie. Powodzenia.

    Pracownicy to nie swiete krowy - pracodawca ma prawo zwolnic pracownika.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 12:07:24 user up 10551 days, 0:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Forgive your enemies, but don't forget their names.

  • 22. Data: 2005-03-15 11:09:40
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Piaskowski, Rafal wrote:

    > Wpisałem rzeczywisty powód czyli brak dyscypliny pracy.

    To śliskie. Przydałyby się wcześniejsze pisemne upomnienia itp. Jakby
    była dokumentacja, to możnaby nawet dyscyplinarkę delikwentce
    wpakować...
    Zresztą, wszystko ci powie radca/adwokat którego najmiesz, bedzie miał
    pełny wgląd w papiery, i może coś wymyśli.
    Na szybko, to możesz zajrzeć na stronę:
    http://www.prawo.lex.pl/korporacje2/noteList.do?idZa
    w=03&idWoj=15

    i coś wybrać, zadzwonić kontrolnie do paru kancelarii. Dowiedzieć się o
    ceny, zobaczyć, może ktoś się podejmie "za koszty".
    Chyba że pieniądze nie grają roli, to wziąć dużą kancelarię - ale to
    też nie daje gwarancji, że będzie dobra. Przydzielą jakiegoś aplikanta
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 23. Data: 2005-03-15 11:58:35
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *mixer* wrote in <news:4utZd.4675$I16.495@trndny03> :

    > Czyzby? Jakich? Nie mam prawa oskarzyc nieuczciwego pracodawce o
    > naduzycia wobec pracownika? Oczywistych naduzyc? Pracodawce oglaszajcego
    > sie PUBLICZNIE w sieci?

    A w domu wszyscy zdrowi?

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 24. Data: 2005-03-15 12:11:39
    Od: gibraltal <g...@h...com>

    Piaskowski, Rafal wrote:

    > Wpisa?em rzeczywisty powód czyli brak dyscypliny pracy.

    Po latach pracy? Mamy w to uwierzyc? Pracownica byla cudowna kiedy ja
    zatrudniales, a pozniej byla raptem niedobra. Czy czegos nam tutaj nie
    powiedzialas? Co sie stalo pomiedzy tymi ramkami? Zadales seksu za darmo?

  • 25. Data: 2005-03-15 12:12:38
    Od: gibraltal <g...@h...com>

    Piaskowski, Rafal wrote:

    > Ja pracuje w tej firmie i ona nie ma nic wspólnego z moj? spraw?. Nie
    > pisa?em zreszt? z konta firmowego, nie wiem sk?d ten gostek wzi?? dane
    > firmy. Ju? to zg?osi?em komu trzeba. Prawnicy bardzo si? ponoae
    > ucieszyli:-)
    >
    > Pozdr.
    > Rafa? Piaskowski.

    Zmartwia sie kiedy zobacza szczegoly :-)

  • 26. Data: 2005-03-15 12:14:09
    Od: gibraltal <g...@h...com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > A masz jakiekolwiek dowody na to? Które mógłbyś przedstawić w sądzie,
    > gdy zostaniesz oskarżony o publiczne pomówienie i pozwany o
    > odszkodowanie? Prawo do ochrony dobrego imienia także jest prawem
    > konstytucyjnie chronionym.

    Jak najbardziej. I ochrona jest inna wobec osob publicznych, czyli
    kretaczy-biznesmenwo z Poznania oglaszajacych sie w sieci.

    > A wiesz, ze jeżeli to okaże się nieprawdą, a potencjalni klienci z tego
    > powody nie kupią u niego to ty będziesz musiał za to zapłacić?

    No pewno. I gwazdke z nieba przyniesc.

  • 27. Data: 2005-03-15 12:43:14
    Od: "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com>

> [...]
    > tutaj nie
    > powiedzialas? Co sie stalo pomiedzy tymi ramkami? Zadales
    Dlaczego mnie obrazasz? Napisalem gdzies, ze po latach pracy?? Pracowala
    od 15 grudnia - strasznie dlugo, umowa jej sie konczy w lipcu. Jest o co
    walczyc. Czy w tym kraju pracodawca nie moze byc niezadowolony z pracy
    danego pracownika?

    Pozdr.
    Rafal Piaskowski.

  • 28. Data: 2005-03-15 12:45:06
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com> popełnił 15 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór
    rver.domdata.depfa-
    it.com:

    > Ja pracuje w tej firmie i ona nie ma nic wspólnego z moją sprawą. Nie
    > pisałem zresztą z konta firmowego, nie wiem skąd ten gostek wziął dane
    > firmy.

    Podałeś dane, które zapewne zapodał np. googlowi, być może otrzymał:

    http://66.102.9.104/search?q=cache:uRskC6WITQEJ:augu
    styna.pl/news/article.p
    hp3%3Fid%3D47008%26group%3Dpl.rec.turystyka.zorganiz
    owana+Rafa%C5%82+Piasko
    wski&hl=pl&lr=lang_pl
    - nie chodzi o ten odnośnik, połamany bo to tylko przykład.

    Wtedy pisałeś z adresu w firmowej domenie, dalej już poszło.
    Życzę sukcesu w udupieniu faceta, bo walnął, ot-tak sobie, od czapy,
    przekonany zapewne o wymaginowanej anonimowości w inecie.
    Mam nadzeję, że w związku z tym nie miałeś w firmie nieprzyjemności.

    --
    pozdro
    poreba

  • 29. Data: 2005-03-15 12:58:08
    Od: "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com>

> [...]
    >- nie chodzi o ten odnośnik, połamany bo to tylko przykład.
    >
    >Wtedy pisałeś z adresu w firmowej domenie, dalej już poszło.
    Pewnie tak.

    >Życzę sukcesu w udupieniu faceta, bo walnął, ot-tak sobie, od czapy,
    >przekonany zapewne o wymaginowanej anonimowości w inecie.
    >Mam nadzeję, że w związku z tym nie miałeś w firmie nieprzyjemności.
    Na szczęście na razie nie miałem, choć kto wie co będzie dalej. Sprawę
    przekazałem dalej i zobaczymy.

    Pozdr.
    Rafał Piaskowski.

  • 30. Data: 2005-03-15 14:17:09
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Piaskowski, Rafal wrote:

    > Adwokaci firmy, której dane tutaj przytoczyles oczywiscie juz zajeli
    > sie sprawa. Tak na marginesie czlowieku, to jest firma w której jestem
    > pracownikiem a która publicznie pomówiles i bedziesz odpowiadal za to
    > w sadzie.

    Pozwijcie go przed sądem w Stanach ;-)
    Ło jezu, ależ to będą koszty... i jakie odszkodowanie ;-) nie to co u
    nas, te marne paręnaście tysięcy ;-)

    --
    Pozdro
    Massai