  • 1. Data: 2006-06-01 16:15:34
    Temat: Sąd Pracy
    Od: "Krystyna" <w...@t...pl>

    Witam Serdecznie,

    W połowie maja otrzymałam wypowiedzenie.Na złożone odwołanie do Sądu Pracy o
    bezskuteczność rozwiązania umowy o pracę Sąd przysłał pismo, w którym prosi
    mnie o wskazanie wartości przedmiotu sporu /art. 23 (1) kpc / jako
    uzupełnienie pozwu.
    Czy ktoś z państwa mógłby mi wyjaśnić co mam pod tym rozumieć?

    Nie wiem czy to istotne ale dodam, iż do emerytury pozostało mi 7 lat a w
    Zakładzie, z którego mnie zwolniono pracowałam 29 lat.

    Uprzejmie dziękuję
    Krystyna

  • 2. Data: 2006-06-01 17:04:35
    Temat: Re: Sąd Pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krystyna napisał(a):

    > Czy ktoś z państwa mógłby mi wyjaśnić co mam pod tym rozumieć?

    Wskaż iż wartość przedmiotu sporu to kwota X, czyli 12 miesięczne
    wynagrodzenie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-06-01 21:33:44
    Od: "Krystyna" <w...@t...pl>

    > Wskaż iż wartość przedmiotu sporu to kwota X, czyli 12 miesięczne
    > wynagrodzenie.

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.Mam tylko jeszcze takie pytanko w ramach
    informacji ponieważ zupełnie się na tym nie znam.Czy roczna kwota nie
    powinna być pomnożona przez ilość lat pozostałych do emerytury? Pozew nie
    jest o odszkodowanie a o bezskuteczność wypowiedzenia jak już pisałam wyżej.

    Jeszcze raz uprzejmie dziękuję
    Krystyna

  • 4. Data: 2006-06-02 03:37:46
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 1 cze o godzinie 23:33, na pl.soc.prawo, Krystyna napisał(a):

> [...]
    > jest o odszkodowanie a o bezskuteczność wypowiedzenia jak już pisałam wyżej.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    wKF: gdyby wypowiedzenie było jak piszesz *bezskuteczne* to by go po prostu
    nie było.
    W Twoim przypadku raczej mowa o *bezpodstawnym wypowiedzeniu*.
    Choć tutaj wydaje mi się że podstawa jakaś jest - np. pracodawca uznał że
    "wygasza" (to takie trendy ostatnio) zatrudnienie. Albo tysiąc innych
    powodów.
    Z drugiej strony - masz prawo myśleć że Ty ponosisz "straty" z tytułu
    wypowiedzenia umowy o pracę, ale gdyby spojrzeć z drugiej strony - to
    pracodawca jednak też ma "swoje interesy" którymi musi sie kierować - tosz
    to nie fundacja chyba - prawda?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 5. Data: 2006-06-02 05:22:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > wKF: gdyby wypowiedzenie było jak piszesz *bezskuteczne* to by go po prostu
    > nie było.

    Dobrze pisze. Wnosi sie o uznanie wypowiedzenia za bezskuteczne - takie
    właśnie roszczenie przewiduje art. 45 §1 kp.

  • 6. Data: 2006-06-02 14:47:03
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 2 cze o godzinie 07:22, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Dobrze pisze. Wnosi sie o uznanie wypowiedzenia za bezskuteczne - takie
    > właśnie roszczenie przewiduje art. 45 §1 kp.

    Jasne - zbyt pochopnie napisałem.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423