  • 1. Data: 2003-09-02 05:36:35
    Temat: Sad Grodzki
    Od: "lesioB" <n...@h...pl>

    Witam wszystkich i mam ogromna prosbe
    Czy ktos moze podac mi podstawe prawna na jakiej obywatel moze sie odwolac
    od wyroku sadu grodzkiego .
    pzdr LB.

  • 2. Data: 2003-09-02 08:18:20
    Temat: Re: Sad Grodzki
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "lesioB" <n...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich i mam ogromna prosbe
    > Czy ktos moze podac mi podstawe prawna na jakiej obywatel moze sie odwolac
    > od wyroku sadu grodzkiego .

    Poszukaj w sieci K.P.oW

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-09-02 14:42:00
    Od: Dredd<...@...pl>

    A w jakiej sprawie?
    Cywilnej?
    Karnej o przestępstwo?
    Karnej o wykroczenie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-09-02 16:07:15
    Od: lesio <n...@p...pl>

    Dredd wrote:
    > A w jakiej sprawie?
    > Cywilnej?
    > Karnej o przestępstwo?
    > Karnej o wykroczenie?

    karnej
    sprawa wygladala tak
    spotkala sie sedzina z oskarzonym zreszta niewinnym
    (wrobilo go dwoch wlasnych kolegow przeciwko ktorym w sadzie rejonowym
    toczy sie juz postepowanie o inne grzechy -innych swiadkow nie bylo )
    ( na policji sie przyznal tzw . znecanie sie psychiczne i fizyczne )
    jak na kawie i bez swiadkow ,obroncy ani prokuratora oznamila mu:
    1,5 na 4 , 500 pln i kurator na 4lata dodam ,że klient jest
    niepelnoletni 18 konczy 20 wrzesnia .
    Na poczatku sprawa byla w gestii sadu rejonowego ale "spuscili" ja do
    grodzkiego.
    pzdr L.B

  • 5. Data: 2003-09-03 13:56:48
    Od: Dredd<...@...pl>

    > karnej

    W takim razie zajrzyj do kodeksu postępowania karnego.
    Generalnie w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od wydania wyroku (z
    Twojego opisu wnioskuje że będzie on wydany na rozprawie)
    oskarżony chcący apelować musi złożyć wniosek o doręczenie mu
    uzasadnienia wyroku na piśmie. Po doręczeniu mu takiego
    uzasadnienia będzie miał kolejne 14 dni (od dnia doręczenia
    uzasadnienia) do sporządzenia apelacji i złożenia jej w Sądzie który
    wydał wyrok adresując ją jednak do Sądu Odwoławczego (właściwego
    Sądu Okręgowego)

    >klient jest
    > niepelnoletni 18 konczy 20 wrzesnia .

    Za przestępstwa według kodeksu karnego odpowiada się od 17 roku
    życia (wyjątkowo za najcięższe przestępstwa typu zabójstwo itp. nawet
    wcześniej)

    > Na poczatku sprawa byla w gestii sadu rejonowego ale "spuscili" ja do
    > grodzkiego.

    To zapewne wskutek ostatniej zmiany przepisów proceduralnych
    (weszła w życie 1.07.03). Obecnie Sąd Grodzki rozpoznaje wszystkie
    sprawy o przestępstwa w których prowadzono dochodzenie

    -> http://usenet.pomocprawna.info