  • 11. Data: 2002-04-26 17:41:31
    Temat: Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odł?czyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fredi" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aab9oi$qn4$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > 24h/ dobe ciagle pod telefonem :) kto przyjmie taka posade ??? :)
    >
    > pozdr
    >
    > fredi
    > ps.
    > ciekawe co sie dzieje z tymi wszystkimi pieniedzmi bo przeciez jesi maja
    ok
    > 250 userow (a slyszalem ze wiecej) to od kazdego po 80 zl to wychodzi cos
    ok
    > 20 tys. miesiecznie a za sygnal nie placa wiecej niz 4300 netto + 7% vat
    > bedzie cos okolo 4600 bruttto. zostaje im wiecej niz 15 tys.

    Tak jak pisalem chodzi o kase i pilnowanie zloba
    na abonamentach
    Fakt jest tez taki ze ktos wylozyl kase na rozruch interesu wiec teraz
    zbiera zniwa jednak tak normalnie to powinno to byc proporcjonalne do
    wlasnych wkladow

    Przyjecie etatu webmastera zostanie wymuszony w miare rozwoju osiedlowej
    sieci ,,, to kwestia czasu
    albo ci z "piwnicy" naucza sie administrowac i zarzadzac siecia

    Musze tez dodac ze najwieksze zlo czai sie na rogatkach polnocnych
    osiedla tj od strony ul.Rokicinskiej
    Tam w blokach komunalnych zagniezdzila sie
    "TOYA" i wobec niebezpieczenstwa rozplegania sie
    Kobierzyckich insektow trzeba byc czujnym
    Po inwazji grabarzy Skrzydlewskich na Olechow groza nam Kobierzyccy
    Musimy dac odpor mafijnej nawale checi przeksztalcenia "Stowarzyszenie
    Astral" w czysto
    prywatna TV komuszo - Kobierzyckich

    Jak wejdzie TOYA to dopiero zacznie sie lament
    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 12. Data: 2002-04-26 17:53:40
    Temat: Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
    Od: "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "matusm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Fakt jest tez taki ze ktos wylozyl kase na rozruch interesu wiec teraz
    > zbiera zniwa jednak tak normalnie to powinno to byc proporcjonalne

    A możesz to rozwinąć? Wkład wkładają sami użytkownicy czyli członkowie a Pan
    Prezes osobiście mnie zapewniał że od 15 lat charytatywnie pełni funkcję. Ja
    w sam dostęp do sieci włożyłem już ponad 2 tysiące PLN, wszyscy robią
    charytatywnie więc co? całą kasę zjada Lodman? Niesądzę. A inetrnautów już
    wg informacji bezpośrednio od Pana Prezesa jest 400 czyli jakieś 32 tysiące
    miesięcznie.

    > Przyjecie etatu webmastera zostanie wymuszony w miare rozwoju
    osiedlowej
    > sieci ,,, to kwestia czasu
    > albo ci z "piwnicy" naucza sie administrowac i zarzadzac siecia

    Ha, ha, ha
    A to z jakiego niby powodu jeśli nie masz alternatywy praktycznie- bo TPSA
    nie liczę, bo to chyba inna jakość z tego co wiem. Na maile nie odpowiadają,
    a jeśli to raz na kilka maili raz na kilka tygodni a prezesowi i zarządowi
    jak pisałem "możesz skoczyć na plecy", więc w jaki sposób uważasz że to
    możliwe jak nawet oferty BEZPŁATNEJ pomocy w czymkolwiek co zlecą mają w
    głębokim poważaniu. Czym ich zmotywujesz?

> [...]
    > Po inwazji grabarzy Skrzydlewskich na Olechow groza nam Kobierzyccy
    > Musimy dac odpor mafijnej nawale checi przeksztalcenia

    Ktoś na pewno wejdzie, to Ci gwarantuję bo Pan Prezes właśnie otworzył
    drzwiczki swoim posunięciem - teraz żadna administracja nie ma prawa odmówić
    żadnemu dostawcy internetu po takiej akcji bo ograniczyłaby moje swobody jak
    sądzę, bo Astral pomimo żadania przywrócenia bezprawnie zerwanego połączenia
    do dziś go nie przywrócił, a więc nie pozostawia alternatywy WMO.

    > Jak wejdzie TOYA to dopiero zacznie sie lament

    A co masz na myśli bo ja z Toya współpracowałem jako pracownik firmy
    korzystającej z ich usług oraz sam mam u nich podłączenie w innym punkcie i
    jakoś nie lamentuję, choć oczywiście transfer dużo gorszy ale i w Astralu
    się skończy - w ciągu 12 m-cy już spadł 4 krotnie.

    pozdrawiam
    tvASTRAL

  • 13. Data: 2002-04-26 18:51:20
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Fri, 26 Apr 2002 21:06:51 +0200, matusm <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam w dupie wprowadzanie Orwellowskiej wizji
    > czerwonych z urzedu miasta w ramach miejskiej sieci
    > ----------------------------podgladanie sracza
    >
    > Jak na prowokatora "ToYa " to cienki bolek jestes
    > skoro tak szybko sie ujawniasz

    A kolega to z którego szpitala uciekł? Pielęgniarka pigułki
    podkradała, tak? Niedobra ona...

    r, etatowy karmiciel trolli.
    _____________
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    Na newsy i http://gaciale.plukwa.net piszę całkowicie prywatnie

  • 14. Data: 2002-04-26 19:06:51
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "matusm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    > do
    >
    > A możesz to rozwin?ć? Wkład wkładaj? sami użytkownicy czyli członkowie a
    Pan
    > Prezes osobi?cie mnie zapewniał że od 15 lat charytatywnie pełni funkcję.
    Ja
    > w sam dostęp do sieci włożyłem już ponad 2 tysi?ce PLN, wszyscy robi?
    > charytatywnie więc co? cał? kasę zjada Lodman? Nies?dzę. A inetrnautów już
    > wg informacji bezpo?rednio od Pana Prezesa jest 400 czyli jakie? 32
    tysi?ce
    > miesięcznie.

    > osiedlowej
    >
    > Ha, ha, ha
    > A to z jakiego niby powodu je?li nie masz alternatywy praktycznie- bo
    TPSA
> [...]
    odmówić
    > żadnemu dostawcy internetu po takiej akcji bo ograniczyłaby moje swobody
    jak
    > s?dzę, bo Astral pomimo żadania przywrócenia bezprawnie zerwanego
    poł?czenia
    > do dzi? go nie przywrócił, a więc nie pozostawia alternatywy WMO.

    > A co masz na my?li bo ja z Toya współpracowałem jako pracownik firmy
    > korzystaj?cej z ich usług oraz sam mam u nich podł?czenie w innym punkcie
    > jako? nie lamentuję, choć oczywi?cie transfer dużo gorszy ale i w Astralu
    > się skończy - w ci?gu 12 m-cy już spadł 4 krotnie.

    Podtrzymuje ze mialem zatarg w przylaczeniu
    do sieci w "Astralu" ale wobec alternatywy
    i przymusowych kontaktow z "TOYa"

    To wez sie facet wypchaj ,,,,,,,,,,,

    wole placic wyzszy abonamet niz miec na karku

    komuchow Kobierzyckich a w niedalekiej przyszlosci zupelna
    inwigilacje w ramach Lodzmana
    kazdego internauty