  • 121. Data: 2011-01-06 13:29:22
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 20:58:09 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Tamowanie ruchu, niewłaściwe oświetlenie -> traktory na pola

    Jasne - bezpieczniej będzie na drogach pełnych niecierpliwych kierowców,
    ale bez traktorów - bo jadąc 40km/h za traktorem można dostać zawału...

    Henry

  • 122. Data: 2011-01-06 13:41:08
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 22:34:50 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > To znaczy że nie jeździsz. A jak nie jeździsz to nie masz
    > doświadczenia i wiedzy.

    No tak - nie jeździłem po A4 4.XII, 23.XII, 4.I - to bym zobaczył ten rytm
    poruszania się...

    Doświadczenie zdobywałem w zachodnich Niemczech, bo tam jeździłem przez
    swoje trzy pierwsze lata jazdy samochodem (dopiero później kupiłem sobie
    samochód w Polsce) i nie pisz mi o kulturze jazdy na polskich drogach bo
    ona może wyglądać dla Ciebie dobrze, ale tylko porównując ją z Chinami.

    Henry

  • 123. Data: 2011-01-06 13:54:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 21:03:04 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Wystarczy, że musi hamować jak obiektywnie nie ma takiej potrzeby
    > (ograniczenie 100 a nie 50)

    Wiem o czym mówisz bo znam takie miejsce które jest tuż za miastem - dość
    rozbudowane skrzyżowanie z fotoradarem. I bardzo dużo kierowców tam
    zwalania do 50-60km/h. Mnie też to denerwuje ale nie jest niebezpieczne -
    bo tym razem zahamował niepotrzebnie, ale następnym razem może mieć powód -
    trzeba się liczyć z różnymi sytuacjami na drodze, a nie jechać
    "rytmicznie".

    BTW - w Niemczech też mieli z tym problem - zmienili nawet przepisy żeby
    ostrzej karać tych nie utrzymujących odpowiedniego odstępu na autostradzie
    i ostro tego pilnując. Ciekawe kiedy w PL do tego dojrzeją...

    Henry

  • 124. Data: 2011-01-06 14:17:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Henry(k) napisał(a):
    > Doświadczenie zdobywałem w zachodnich Niemczech, bo tam jeździłem przez
    > swoje trzy pierwsze lata jazdy samochodem (dopiero później kupiłem sobie
    > samochód w Polsce)
    Dla tego nie możesz sie dopasować.
    --
    Krzysiek

  • 125. Data: 2011-01-06 19:45:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Jasne - bezpieczniej będzie na drogach pełnych niecierpliwych kierowców,
    > ale bez traktorów - bo jadąc 40km/h za traktorem można dostać zawału...

    Eeee nie, ale co te traktory robią na drogach ? Orają ? Może wózki dla
    dzieci puśćmy po drogach ? Co mają po chodnikach jeździć ....

  • 126. Data: 2011-01-06 19:51:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > powód -
    > trzeba się liczyć z różnymi sytuacjami na drodze, a nie jechać

    Nie, to jest kwestia zwykłej statystyki, prędzej czy później pomylisz się i
    im mniej na to szans tym lepiej. Dlatego traktor jednak stwarza to
    niebezpieczeństwo. Wielu się uda, ale prędzej czy później ktoś się pomyli.
    Choćby w poślizg wpadnie. Co z tego, że będzie to jego wina jak samo
    zdarzenie można przewidzieć właśnie z samej statystyki.

  • 127. Data: 2011-01-07 08:47:15
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2011 20:45:57 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Eeee nie, ale co te traktory robią na drogach ? Orają ? Może wózki dla
    > dzieci puśćmy po drogach ? Co mają po chodnikach jeździć ....

    Nie, nie orzą - wiozą zboże do skupu, jadą ze sklepu do gospodarza,
    oczyszczają drogi, dojeżdżają do miejsc robót drogowych...

    A na wsiach to niby gdzie mają jeździć jak dróg dojazdowych do pól nie ma,
    chodniki tylko w niektórych wsiach. Są traktory, wózki, wylegujące się na
    ciepłym asfalcie psy... Że nie wspomnę o kombajnach dojeżdżających na pole
    bez zdejmowania hedera &$@@!*@ (to chyba legalne nie jest, ale się trafia).

    Henry

  • 128. Data: 2011-01-15 22:15:30
    Od: Kopernic <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 08:25, Maruda pisze:
    > W dniu 2011-01-03 04:23, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Zerknij:
    > <https://docs.google.com/Doc?docid=0Aa0-OO7epCO1ZHR4
    dzlrOF8xMTA4ZjN4M3BrcW4&hl=pl&authkey=CNvspf0L>

    Postanowienie sądu wystawione z błędną datą :D