  • 111. Data: 2011-01-05 18:54:47
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-05 19:44, Krzysztof 45 pisze:
    > Jak byś był w temacie, to zorientował byś się że nie chodzi tu o
    > ograniczenia prędkości.

    Oczywiście. W wątku chodzi o to jak źli są ludzie jeżdżący wolno choć
    zgodnie z przepisami. :)

    --
    spp

  • 112. Data: 2011-01-05 19:14:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/5/2011 12:49 PM, Krzysztof 45 wrote:
    > Ja nie o tym. Tylko o orzeczeniach jakie zapadły w sądach rejonowych.

    tam jest kilka wątków
    Pierwszy to taki, ze SM zrobiła babola i zamiast wstawic paragrafy za
    niewskazania, wstawiała paragrafy za przekroczenie karząc za niewskazanie.
    To jest ewidentny babol do uchylenia przez sąd, jak ktoś sie odwołał w
    terminie.
    Dwa, straż nie ma uprawnien do karania za niewskazanie, a karała, wiec
    taki mnadat tez jest do uchylenia
    Trzy pogląd czy art 78.4 PORD podpada pod 97 KW nie jest jednoznaczy i
    są opinie na tak i są opinie na nie. łącznie z przytoczonym tu już
    oreczeniem sądu najwyzszego, ze jednak tak.
    Dziennikarz wziął sobie jakiegos tam sedziego i zacytował go jako
    "obowiazujace prawo".
    Cztery najwazniejsze, kazdy sedzia orzeka wg wlasnego widzimisie.Rownie
    dobrze moze powołać sie na małą szkodliwość społeczną czynu i
    niezależnie od tego jak policja sie napracuje i jak precyzyjne
    przygotuje papiery wszystko wrzucic do kibla.

    Dziennikarz wymieszał wszystko razem i wyszły mu bzdury jakie mu wyszly.
    Ale przeciez o poczytnosc gazety chodzi, bo od tego zalezy jego
    wierszówka. a nie o przdstawienie stanu prawnego, bo na to to by mu
    kilka wydan bylo potrzebnych.

  • 113. Data: 2011-01-05 19:40:52
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 15:51:56 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Ciężko Ci zajarzyć że na drogach jest pewien rytm poruszania sie?
    > I że trzeba być egoistą bez wyobraźni by mając możliwość poruszania
    > się równo ze wszystkimi, hamować ich i zmuszać do ciągłego siebie
    > wyprzedzania w imię jakiś tam swoich racji? I dla Ciebie to jest
    > bezpieczne? Jak tak, to znaczy że nie masz rozumu i doświadczenia.

    Nie ma żadnego rytmu - każdy pilnuje siebie i jedzie ile może i póki może.
    Poza tym skąd założenie że mogę jechać tak samo szybko jak wszyscy? Po
    pierwsze jeżeli uważam że bezpieczna prędkość na danej drodze z racji
    warunków to 70 to tyle jadę. Byłbym idiotą gdybym jechał szybciej "bo inni
    tak jadą" (a jadą bo może mają kontrolę trakcji, lepsze opony albo są
    głupi). Po drugie co z tymi którzy nie mogą jechać szybciej? Traktory,
    wozy, skutery, rowerzyści... Jadący drogą publiczną traktor też stwarza
    zagrożenie bo _trzeba_ go wyprzedzać?

    Henry

  • 114. Data: 2011-01-05 19:42:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 14:30:10 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Nie, ale często zmuszasz do gwałtownego hamowania

    Gwałtownego? Jak ktoś zachowuje odpowiedni odstęp to najwyżej normalnie
    musi zahamować - od tego ma hamulce.

    Henry

  • 115. Data: 2011-01-05 19:58:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > ...Po drugie co z tymi którzy nie mogą jechać szybciej? Traktory,
    > wozy, skutery, rowerzyści... Jadący drogą publiczną traktor też stwarza
    > zagrożenie bo _trzeba_ go wyprzedzać?

    Tamowanie ruchu, niewłaściwe oświetlenie -> traktory na pola

  • 116. Data: 2011-01-05 20:03:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Gwałtownego? Jak ktoś zachowuje odpowiedni odstęp to najwyżej normalnie
    > musi zahamować - od tego ma hamulce.

    Wystarczy, że musi hamować jak obiektywnie nie ma takiej potrzeby
    (ograniczenie 100 a nie 50)

  • 117. Data: 2011-01-05 20:22:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (05.01.2011 21:03), niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Wystarczy, że musi hamować jak obiektywnie nie ma takiej potrzeby
    > (ograniczenie 100 a nie 50)

    No wybacz, ale będący przed tobą samochód jadący mniej niż ty jedziesz
    to *jest* obiektywna potrzeba hamowania.

    Nikt nie każe ostro hamować w ostatniej chwili. Można wcześniej, łagodniej.

    p. m.

  • 118. Data: 2011-01-05 21:34:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Henry(k) napisał(a):
    > Nie ma żadnego rytmu
    To znaczy że nie jeździsz. A jak nie jeździsz to nie masz
    doświadczenia i wiedzy.
    > Byłbym idiotą gdybym jechał szybciej "bo inni
    > tak jadą" (a jadą bo może mają kontrolę trakcji, lepsze opony albo są
    > głupi).
    Może nie idiotą, tylko zawalidrogą.
    Nikt normalny nie jeździ po drogach publicznych na granicy
    przyczepności opon, lub na granicy włączania się kontroli trakcji.
    (mówimy oczywiście o normalnych warunkach jazdy)
    > Jadący drogą publiczną traktor też stwarza
    > zagrożenie bo _trzeba_ go wyprzedzać?
    Tak, stwarza.
    --
    Krzysiek

  • 119. Data: 2011-01-06 05:43:55
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>

    <ciach>

    ehhh życie...

    W moim przypadku również przysłano zdjęcie z SM, tyle że ja jednoznacznie
    stwierdziłem, iż w tym czasie z całą pewnością powierzyłem samochód mojemu
    serdecznemu przyjacielowi Tomaszowi Kowalskiemu. Przebywał on na urlopie w
    Polsce, natomiast zgodnie z informacją którą mi przekazał na stałe mieszka w
    USA, załączam adres:

    Tomasz Kowalski
    2115 Williamsbridge Road,
    NY 10461-1601, Stany Zjednoczone

    oraz numer telefonu który otrzymałem od niego jeśli chcę się z nim
    skontaktować +1 718-222-2222.

    Co ciekawe google mówi, że pod w/w adresem mieści się chińska restauracja
    ale ja tam nie wnikam gdzie Tomek mieszka. Bo i po co - nie będę z butami
    wchodził w czyjeś życie. Telefon też nie odpowiada no ale może zmienił
    numer.

    Dziwię się tylko, że nie otrzymałem od SM żadnej informacji zwrotnej, czy
    udało im się ukarać Tomka - jako że sprawa miała miejsce 3 lata temu to
    pewnie już nic nie otrzymam :(

    Pozdrawiam,

  • 120. Data: 2011-01-06 06:30:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/5/2011 11:43 PM, Kubba Bubba wrote:
> [...]
    >
    > Dziwię się tylko, że nie otrzymałem od SM żadnej informacji zwrotnej, czy
    > udało im się ukarać Tomka - jako że sprawa miała miejsce 3 lata temu to

    no zycie, czasami bywa brutalne tylko po prostu policji sie nie chce.