  • 101. Data: 2011-01-05 13:30:10
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-05 10:05, Henry(k) pisze:

    > Zmuszają? Jak jadę 70km/h tam gdzie jest ograniczenie do 70km/h to
    > _zmuszam_ kogoś do wyprzedania? Jeżeli zatrzymuję się na znaku STOP przed
    > przejazdem to też zmuszam innych do zatrzymania się choć nie powinienem?
    > A nawet jakbym jechał 50/70 to _zmuszam_ kogoś do wyprzedzania w
    > niebezpiecznych miejscach? Kto wam dał prawo jazdy...

    Nie, ale często zmuszasz do gwałtownego hamowania ... nagminnym
    jest, że gdy stoi foto na 100 km/h, barany zwalniają gwałtownie
    do ok 50 ... Ale to chyba nie było wątkiem tej dyskusji ...

    6008

  • 102. Data: 2011-01-05 13:36:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-05 06:29, witek pisze:

    > to juz filozofowanie.

    Wręcz przeciwnie.

    > sprawce raczej znasz,

    Błędnie zakładasz. Sytuacja:

    Ja: Drogi Kolego, czy to ty prowadziłeś mój samochód jak
    wracaliśmy z nad morza 11 sierpnia o godzinie 02:11 rano ?
    Drogi kolega: a skąd mam wiedzieć kto o tej godzinie prowadził ?

    Ja: Droga Koleżanko, czy to ty prowadziłaś mój samochód jak
    wracaliśmy z nad morza 11 sierpnia o godzinie 02:11 rano ?
    Droga Koleżanka: Bóg cie opuścił ? Skąd mam wiedzieć ?

    > przechodniowi na ulicy. tylko nie wiesz który to.
    > wiec wiedz wszystkim na sumienie / kup wariograf itp itd.

    WARIOGRAF tu nic nie da, nie pamiętamy wszyscy kto prowadził
    samochód o 2:11 w nocy, i czterdzieści trzy sekundy ... Co mi da
    wariograf ? Jak mam wskazać kierowcę ?

    > inaczej jak to sie mówi sam sobie piwa nawarzyłeś to teraz sam
    > musisz go wypic.

    Nosz kutwa próbuję przecież wypić tylko jakiś cymbał z SM
    kładzie mi otwartą dłoń na kufel gdy go wychylić próbuję.

    6008

  • 103. Data: 2011-01-05 14:51:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Henry(k) napisał(a):
    > Jeździłem - dziwne bardzo że w Niemczech takich problemów nie ma ]
    W Chinach też nie.

    Ciężko Ci zajarzyć że na drogach jest pewien rytm poruszania sie?
    I że trzeba być egoistą bez wyobraźni by mając możliwość poruszania
    się równo ze wszystkimi, hamować ich i zmuszać do ciągłego siebie
    wyprzedzania w imię jakiś tam swoich racji? I dla Ciebie to jest
    bezpieczne? Jak tak, to znaczy że nie masz rozumu i doświadczenia.
    --
    Krzysiek

  • 104. Data: 2011-01-05 15:44:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-01-05 15:51, Użytkownik Krzysztof 45 napisał:

> [...]
    > wyprzedzania w imię jakiś tam swoich racji? I dla Ciebie to jest
    > bezpieczne? Jak tak, to znaczy że nie masz rozumu i doświadczenia.

    Porozmawiaj o tym z kretynami którzy przygotowali zmiany w kodeksie
    drogowym. Ze szczególnym uwzględnieniem prędkości z jakimi mogą się
    poruszać nowi kierowcy.

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2011-01-05 18:07:06
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    RadoslawF napisał(a):
    > Porozmawiaj o tym z kretynami którzy przygotowali zmiany w kodeksie
    > drogowym. Ze szczególnym uwzględnieniem prędkości z jakimi mogą się
    > poruszać nowi kierowcy.
    Na autostradach i ekspresowych jest full aut jadących 100-110, to OK,
    nikomu nie przeszkadzają, a niektórym gówniarzom faktycznie lejce by
    sie przydały. Ale po za obszarem zabudowanym 80 to totalny kretynizm,
    i ni jak nie rozumie ku czemu to ma służyć. Ale to Polska, i nic mnie
    nie dziwi.
    --
    Krzysiek

  • 106. Data: 2011-01-05 18:18:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Bać się szeryfa z Bobolic, czy już ich olać ? :)
    Czytałeś to ?

    "Policja i straż miejska nie mogą nakładać mandatów za niewskazanie
    sprawcy wykroczenia uwidocznionego na nieczytelnym zdjęciu z
    fotoradaru. Nałożone na tej podstawie grzywny mogą zostać uchylone
    przez sąd".

    http://42.pl/u/2xb0
    --
    Krzysiek

  • 107. Data: 2011-01-05 18:30:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-05 19:07, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > sie przydały. Ale po za obszarem zabudowanym 80 to totalny kretynizm,
    > i ni jak nie rozumie ku czemu to ma służyć. Ale to Polska, i nic mnie

    Dobrze, że w Norwegii nie mieszkasz, dopiero tam byś marudził ... :(
    Powód? Na autostradzie obowiązuje max 80 choć, przyznaję, zdarzają się
    odcinki gdzie szybkość podniesiono do 90 a nawet 100 km/h).

    A właściwie szkoda - trollom byś głowę zawracał a nie nam. :)
    --
    spp

  • 108. Data: 2011-01-05 18:39:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/5/2011 12:18 PM, Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    > sprawcy wykroczenia uwidocznionego na nieczytelnym zdjęciu z fotoradaru.
    > Nałożone na tej podstawie grzywny mogą zostać uchylone przez sąd".

    bajdurzenie dziennikarzyny.

    Straz miejska nie moze, bo jej uprawnienia byly ograniczone do karania
    kierujacych, a wlasiciel pojazdu kierujacym nie jest, wiec nie moze cie
    ukarac jak ich olejesz i nie odpowiesz, ale pytac o kierujacego moze.

    Policja jak najbardziej uprawnienia juz ma, i zadne zdjecie do tego nie
    jest potrzebne.
    Zacznie robic sie dym, beda scisle przestrzegac prawa i wysylac tylko
    pytanie komu powierzylo sie pojazd bez wyjasniania nawet o co chodzi.
    I tez im bedzie mozna naskoczyc bo im wolno.

  • 109. Data: 2011-01-05 18:44:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    spp napisał(a):
    > Dobrze, że w Norwegii nie mieszkasz, dopiero tam byś marudził ... :(
    Jak byś był w temacie, to zorientował byś się że nie chodzi tu o
    ograniczenia prędkości.
    --
    Krzysiek

  • 110. Data: 2011-01-05 18:49:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    witek napisał(a):
    > Straz miejska nie moze, bo ...]
    > Policja jak najbardziej uprawnienia juz ma, i ...]
    Ja nie o tym. Tylko o orzeczeniach jakie zapadły w sądach rejonowych.
    --
    Krzysiek