  • 11. Data: 2007-10-17 15:33:45
    Temat: Re: S dziowie nie p ac sk adek ZUS.
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ff571t$t00$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Panstwo za nich nie placi, nikt nie placi. Onie nie podlegaja pod ZUS. Po

    i po co pleciesz bzdury?
    http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/92/221/

    > odejsciu na "emeryture", czyli na tzw stan spoczynku biora 75% pensji jaka
    > sobie wyrobili.

    a z czego geniuszu oni sobie wyrobili skoro nigdzie nie byli zatrudnieni?
    i kto im placi wg ciebie?

  • 12. Data: 2007-10-17 16:43:16
    Od: "MT" <s...@d...null>

    A ZUS to wedlug ciebie kto ?
    Organizacja zwana ZUSem to nic innego jak organ panstwowy ktory mieli
    kasiore jednym zabiera drugim daje.

  • 13. Data: 2007-10-17 17:13:31
    Od: "macso" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Wybacz - ale ja jeszcze nie spotkałem się z sytuacją że Państwo wypłaca
    > emerytury.

    no wypłaca ZUS ,
    ale gwarantuje budżet państwa

    to tak jak w pracy,
    niby nie dyrektor płaci tylko kasjerka

    macso

    macso

  • 14. Data: 2007-10-17 18:09:21
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > i po co pleciesz bzdury?
    > http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/92/221/

    Stary co ty mi wklejasz? Jakies pierdoly o klechach ? Ja Ci pisze o
    sedziach, a Ty mi jakies pierdoly o ksiezach.

    a z czego geniuszu oni sobie wyrobili skoro nigdzie nie byli zatrudnieni?
    > i kto im placi wg ciebie?

    Jak karwa nie byli zatrudnieni, jak cale zycie zapierdalali w sądzie ?
    Zauwaz ze watek jest o sedziach a nie o klechach.

    Podtrzymuje wszyskto co napisalem o sedziach i stanie spoczynku.

    Cezar

  • 15. Data: 2007-10-17 18:44:12
    Temat: Re: S???????????????????????????????
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    CC pisze:
    > Warto aby wszyscy obywatele wiedzieli iż sędziowie w sądach nie płacą
    > składek ZUS, Prawo o ustroju sądów powszechnych.
    > (Dz. U. z dnia 12 września 2001 r.)
    >
    > Art. 91 § 9. Od wynagrodzenia sędziów nie odprowadza się składek na
    > ubezpieczenie społeczne.
    >
    > Prowadzi to do tego iż Polacy żyjący poniżej minimum socjalnego (wg.
    > niektórych danych jest to nawet 65% społeczeństwa) finansują
    > ubezpieczenie ZUS sędziów, którzy zarabiają dużo więcej powyżej
    > średniej krajowej.

    może gdybyś przeczytał całą ustawę, to dowiedziałbyś co sędziowie mają
    wspólnego z ZUS

    KG

  • 16. Data: 2007-10-17 18:45:22
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Stary co ty mi wklejasz?

    ty geniuszu, wez przeczytaj w jaka gadke sie wtraciles
    bo wlasnieta dotyczaca klech

    > Jak karwa nie byli zatrudnieni, jak cale zycie zapierdalali w sądzie ?

    ksiadz w sadzie?
    chyba ze koscielnym

    > Podtrzymuje wszyskto co napisalem o sedziach i stanie spoczynku.

    a potrzymuj, ale nie o tym byla w tej "galezi" mowa

  • 17. Data: 2007-10-17 22:35:45
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Cezar pisze:
    > jak cale zycie zapierdalali w sądzie

    Pozwolę się wtrącić i zauważyć, że rzeczywiście rzetelną pracą w wielu
    przypadkach tego nazwać nie można.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.