  • 11. Data: 2011-01-10 10:13:21
    Temat: Re: Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 10.01.2011 11:14, Icek wrote:
    > wiesz jak jest, masz kasiastego faceta to chcesz go naciągnąć - taka mi się
    > wydaje panuje polityka u nastolatek.

    Tych "kasiastych facetów" to masz za skończonych kretynów czy małe
    dzieci, że bronisz ich przed groźnymi 13-latkami?

    mi

  • 12. Data: 2011-01-10 10:14:48
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

    1. z 30 lat temu

    2. nie wyglądała na 13 latke

    3. sama przyznała, że chciała

    wiesz jak jest, masz kasiastego faceta to chcesz go naciągnąć - taka mi się
    wydaje panuje polityka u nastolatek.

    Icek

  • 13. Data: 2011-01-10 10:25:25
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2011 11:05, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Kotlet wieprzowy" napisał w wiadomości grup
    >
    > Dlatego każdy pedofil powinien zostać reżyserem lub księdzem. Tylko tacy
    > w polsce są chronieni.

    Dostęp do internetu powinien być odbierany osobom uporczywie używającym
    słów, których nie znają.

  • 14. Data: 2011-01-10 10:26:27
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2011 11:14, Icek pisze:

    > 1. z 30 lat temu
    >
    > 2. nie wyglądała na 13 latke
    >
    > 3. sama przyznała, że chciała

    4. jakby pojechali do Hiszpanii, to mogliby mu skoczyć (tam limit jest
    13 lat)

  • 15. Data: 2011-01-10 10:29:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/10/2011 3:48 AM, Kotlet wieprzowy wrote:

    > jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

    nawet jakby tego nie zrobił siedziałby tyle samo.

  • 16. Data: 2011-01-10 12:13:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup
    >Dostęp do internetu powinien być odbierany osobom uporczywie używającym
    >słów, których nie znają.

    ? O co ci chodzi? Słyszałeś, aby znana osoba lub należąca do czarnej mafii
    został surowo skazany? Zawsze dostają w zawiasach.

  • 17. Data: 2011-01-10 12:29:30
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2011 13:13, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup
    >
    > ? O co ci chodzi? Słyszałeś, aby znana osoba lub należąca do czarnej
    > mafii został surowo skazany? Zawsze dostają w zawiasach.

    Chodzi mi o słowo "pedofilia".

    Zestawienie tego słowa z wiekiem lat 13-tu świadczy o głębokiej ignorancji.

  • 18. Data: 2011-01-10 12:41:38
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10.01.2011 11:26, Andrzej Ława wrote:

    > 4. jakby pojechali do Hiszpanii, to mogliby mu skoczyć (tam limit jest
    > 13 lat)

    W niektorych krajach (np. Bliski Wschod) w ogole tego limitu nie ma, i...?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 19. Data: 2011-01-10 12:48:30
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2011 13:41, Tomasz Chmielewski pisze:

    > W niektorych krajach (np. Bliski Wschod) w ogole tego limitu nie ma, i...?

    Tylko w przypadku małżeństw.

    Bez małżeństwa miałby problemy nawet, jak by miała i 21 lat.

  • 20. Data: 2011-01-10 12:52:38
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2011 13:41, Tomasz Chmielewski pisze:

    > W niektorych krajach (np. Bliski Wschod) w ogole tego limitu nie ma, i...?

    PS: i niby w jakich krajach? Bo owszem, w kilku limit jest niższy (przy
    wymogu małżeństwa), ale w ogóle bez limitu to sobie nie przypominam.