  • 221. Data: 2008-10-31 09:40:13
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:fh6pt5-stp.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale za to jechał prosto i zgodnie z ustawą miał pierwszeństwo.

    nie mial pierszenstwa, poruszal sie pasem do jazdy w lewo, zmienil pas nie
    sygnalizujac manewru co bylo bezposrednia przyczyna kolizji

  • 222. Data: 2008-10-31 10:56:26
    Od: "Nadszyszkownik" <p...@o...pl>

    > I co z tego? Skręcając w lewo należy ustąpić pierwszeństwa wszystkim
    > jadącym z przeciwka prosto. Nawet jeśli jadą z "niewłaściwego" pasa (bo
    > ty o tym wiedzieć nie możesz, że pas jest niewłaściwy)

    A jakby miał wymalowane "łukowate" pasy ktore jednoznacznie kierują w lewo
    (wraz z zaznaczonym miejscem do ktorego można dojechac i oczekiwać na
    przepuszczenie jadacych prosto) to co, tez bys twierdzil ze kolega ktory zacząl
    watek nie mogl wiedziec ze ten pas słuzy TYLKO do jazdy w lewo? A może takie
    były tylko ich nie narysował (żadnych nie narysował).

  • 223. Data: 2008-10-31 11:46:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nadszyszkownik pisze:

    > A jakby miał wymalowane "łukowate" pasy ktore jednoznacznie kierują w lewo

    A jakby tamtędy przechodziła wasza matka? ;->

  • 224. Data: 2008-10-31 12:59:48
    Od: "Nadszyszkownik" <p...@o...pl>

    > A jakby tamtędy przechodziła wasza matka? ;->

    Hehe, dobre :)
    Ale na serio to istnienie tych linii niczego w ocenie zdarzenia nie powinno
    zmieniac.

  • 225. Data: 2008-10-31 13:20:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nadszyszkownik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale na serio to istnienie tych linii niczego w ocenie zdarzenia nie
    > powinno
    > zmieniac.

    ale co ty mu tlumaczysz :)
    jego nawet nie przekonuje fakt, ze bezposrednia przyczyna wypadku byla
    zmiana pasa, bez sygnalizacji tego maewru, wykonana przez kolesia, ktory
    uderzyl w zakladajacego ten temat

  • 226. Data: 2008-10-31 13:49:30
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > jego nawet nie przekonuje fakt, ze bezposrednia przyczyna wypadku byla
    > zmiana pasa, bez sygnalizacji tego maewru, wykonana przez kolesia, ktory
    > uderzyl w zakladajacego ten temat

    To tylko twoje i mniejszości w tym wątku zdanie.
    Zdaniem większości (oraz moim) przyczyną było nieustąpienie pierwszeństwa.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 227. Data: 2008-10-31 13:51:19
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > nie mial pierszenstwa, poruszal sie pasem do jazdy w lewo

    Kto mu odebrał to pierwszeństwo?? Masz choćby kartę rowerową??
    Jeśli masz to idź odbierz tę kostkę masła tej babie która ci za nią tą kartę
    wydała;))

  • 228. Data: 2008-10-31 13:52:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To tylko twoje i mniejszości w tym wątku zdanie.
    > Zdaniem większości (oraz moim) przyczyną było nieustąpienie pierwszeństwa.

    ja juz pisalem, ze jedyne co w tym watku mozemy robic, to bic piane

  • 229. Data: 2008-10-31 13:55:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Kto mu odebrał to pierwszeństwo?? Masz choćby kartę rowerową??
    > Jeśli masz to idź odbierz tę kostkę masła tej babie która ci za nią tą
    > kartę wydała;))

    zamiast sie glupkowato usmiechac, poczytaj o sygnalizacji zmiany pasa i
    kierunku jazdy, potem wroc i przepros

  • 230. Data: 2008-10-31 14:42:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Steel wrote:

    > Pasy lewoskretow leza na przeciw siebie, co skutecznie uniemozliwia jazde
    > prosto i jednoznacznie okresla przeznaczenie pasa.

    Mogę Ci wskazać skrzyżowania, gdzie naprzeciw siebie są pasy do jazdy w
    lewo i prosto. Przykład: Warszawa Marszałkowska/Świętokrzyska, gdzie na
    Świetokrzyskiej pas do skrętu w lewo jest przedłużeniem przeciwległego
    pasa do jazdy prosto. Więc nie pisz o jednoznaczności, bo takowa z
    niczego nie wynika.

    M,