  • 1. Data: 2004-08-30 19:54:17
    Temat: Rozwod i co dalej?
    Od: "Borowka" <s...@g...pl>

    Proszę o porade, jak postępować. Rozwód mamy za sobą. Nie było sprawy o
    podział majątku, bo porozumieliśmy się z byłą małżonką, że mieszkanie
    (spółdzielcze, własnościowe, było na mnie) zostanie jej, a reszta zostanie
    dla mnie. Jak teraz załatwić aby mieszkanie bylo na nią ? Obawiam się że
    jeżeli tego formalnie jakoś nie uregulujemy to kiedyś będę musiał ponosić
    koszty niezapłaconego czynszu i rachunków za prąd itd. Nie chciałbym robic z
    tego sprawy w sądzie. Czy można to jakoś załatwić na drodze pozasądowej ?
    J.B.

  • 2. Data: 2004-08-30 20:46:35
    Temat: Re: Rozwod i co dalej?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Borowka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    Na pewno u komornika. Tylko ja bym tam od razu całą ugodę zawarł, więc nie
    tylko mieszkanie, ale i reszta. Zresztą komornik lepiej będzie wiedział.

  • 3. Data: 2004-08-31 01:16:39
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > Na pewno u komornika. Tylko ja bym tam od razu całą ugodę zawarł,
    > więc nie tylko mieszkanie, ale i reszta. Zresztą komornik lepiej

    Domyslam się, żeś rozwiedziony:)).

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 4. Data: 2004-08-31 06:53:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Aug 2004, Robert Tomasik wrote:

    >+ Użytkownik "Borowka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >+ news:ch00l8$jub$1@inews.gazeta.pl...
    >+
    >+ Na pewno u komornika. Tylko ja bym tam od razu całą ugodę zawarł

    ...na pewno napisałeś to co chciałeś ??
    Bo mi się narzucałoby "u notariusza" :)
    A wtedy w rachubę może wchodzić sugestia Bogusia: "notariusz
    już będzie wiedział jak" :) (z zastrzeżeniem że niekoniecznie
    jest on "od ochrony interesów stron" - ale sprawy FORMALNE
    i owszem, pomoże poukładać...).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-08-31 14:27:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:ch0j72$ssv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Domyslam się, żeś rozwiedziony:)).

    Nie, źle się domyślasz.

  • 6. Data: 2004-08-31 14:28:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > już będzie wiedział jak" :) (z zastrzeżeniem że niekoniecznie
    > jest on "od ochrony interesów stron" - ale sprawy FORMALNE

    No pewnie, że się przejęzyczyłem. U notariusza. Po prostu dobrze jest taką
    ugodę tam zawrzeć, bo później mogą być kłopoty.

  • 7. Data: 2004-08-31 16:08:44
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 sie o godzinie 16:28, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > No pewnie, że się przejęzyczyłem. U notariusza. Po prostu dobrze jest taką
    > ugodę tam zawrzeć, bo później mogą być kłopoty.

    Heheheh, wiesz kiedy następuje przejęzyczenie?
    hihih - kiedy język ześliźnie się z ..... i wyląduje w ....
    Joke

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2004-09-03 00:27:28
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > No pewnie, że się przejęzyczyłem. U notariusza. Po prostu dobrze jest
    > taką ugodę tam zawrzeć, bo później mogą być kłopoty.

    No i juz wiesz, skąd to moje podejrzenie:).