  • 41. Data: 2009-05-12 06:18:54
    Temat: Re: Rozwód - alimenty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Reguluje to KRiO (http://42.pl/u/1EjU), szczególnie polecam dział
    >> rozpoczynający się od art. 128.
    >>

    > To lepiej jednak poczytać art. 60 krio

    dzieki, niewatpliwie mowi o tym zarowno 128 jak 60.
    Macie moze jeszcze jakies ciekawe miejsca (artykuły, strony) gdzie mozna
    poczytac o tej tematyce (cos bardziej profesjonalnego, niz czyjes
    opowiadania jak to sie rozwodził)?

    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
    same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

  • 42. Data: 2009-05-25 12:25:32
    Od: grzehorz <g...@t...pl>

    tomasz karśnicki wrote:

    > Jacek_P pisze:
    > I teraz wielkie zdziwienie,
    >
    > No właśnie tego zupełnie już nie rozumiem, bo babeczka jest "pierwsza
    > klasa". To Dama przez duże D. Gdyby się mną interesowała chociaż
    > odrobinę w innym sensie niż "przyjaciel męża" (chyba już jednak nie
    > jestem jego przyjacielem, po tym co robi)- to niech się wprowadza z
    > dzieciakiem do mnie, tak jak stoi. Z miejsca.

    No nie mogłem się powstrzymać...
    Jeśli rozpatrujecie że:
    "Zona ma trzy funkcje: kochanki w lozku, gospodyni
    w domu i matki dzieciom"
    i czy ta kobieta z dzieckiem gdzieś się tu mieści,
    to wy jesteście Debile przez duże "D".
    Jeden nie powinien się wypowiadać wcale a drugi powinien się zdala od niej
    trzymać, bo tylko jeszcze bardziej jej zaszkodzi...

    Głupców się nie sieje, sami rosną.