  • 1. Data: 2005-07-28 08:09:16
    Temat: Rozwód a zmiana nazwiska małżonki
    Od: "greg" <d...@i...pl>

    Witam ! Mam takie pytanie: czy po rozwodzie moja jeszcze obecna małżonka
    zostanie przy moim nazwisku czy też automatycznie wróci do swojego nazwiska
    panieńskiego?Jeżeli nie odbywa się to automatycznie to jak to zrobić ,żeby
    ta niegodna osoba nie kalała mojego nazwiska

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-28 08:33:38
    Temat: Re: Rozwód a zmiana nazwiska małżonki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "greg" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    .Jeżeli nie odbywa się to automatycznie to jak to zrobić ,żeby
    > ta niegodna osoba nie kalała mojego nazwiska

    Poprosic ją ładnie o zmianę. Jak nie będzie chciała to pozostanie Ci sie z
    tym pogodzic:-))

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-07-28 10:19:01
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Poprosic ją ładnie o zmianę. Jak nie będzie chciała to pozostanie Ci sie z
    > tym pogodzic:-))

    dokladnie, to od niej zalezy czy zmieni nazwisko czy nie, nie ma zadnego
    przykazu :)

  • 4. Data: 2005-07-28 10:37:10
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > dokladnie, to od niej zalezy czy zmieni nazwisko czy nie, nie ma zadnego
    > przykazu :)

    Zawsze jeszcze malzonek moze zmienic sobie nazwisko w trybie
    administracyjnym, jesli nie chce miec takiego samego jak swoja byla ;-)

  • 5. Data: 2005-07-28 10:58:58
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 28 Jul 2005 10:37:10 +0000 (UTC), Kamil Walczak
    <news:dcacgl$8o5$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Zawsze jeszcze malzonek moze zmienic sobie nazwisko w trybie
    > administracyjnym, jesli nie chce miec takiego samego jak swoja byla ;-)

    A to dobre :-))))

    Ja bardzo miałam ochotę powrócić do swojego panieńskiego/rodowego po
    rozwodzie, ale w/g mnie jest tak brzydkie, że niestety pozostałam przy
    nazwisku po mężu ( pomimo, że ładne, to mnie to też nie cieszy).

    --
    Kaja

  • 6. Data: 2005-07-28 11:55:23
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > Ja bardzo miałam ochotę powrócić do swojego panieńskiego/rodowego po
    > rozwodzie, ale w/g mnie jest tak brzydkie, że niestety pozostałam przy
    > nazwisku po mężu ( pomimo, że ładne, to mnie to też nie cieszy).

    Oj, coz to za problem? W koncu zawsze mozna zrobic to kolejny raz :-) A noz
    nazwisko bedzie jeszcze ladniejsze (oczywiscie nie sugeruje, ze ktokolwiek
    moze wyjsc za maz dla nazwiska tylko :-)

  • 7. Data: 2005-07-28 12:53:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Poprosic ją ładnie o zmianę. Jak nie będzie chciała to pozostanie Ci sie z
    > tym pogodzic:-))

    MOże tez sam zmienić nazwisko i wtedy będzie miał inne niż była żona :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 8. Data: 2005-07-28 13:22:57
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 28 Jul 2005 11:55:23 +0000 (UTC), Kamil Walczak
    <news:dcah3b$4um$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Oj, coz to za problem? W koncu zawsze mozna zrobic to kolejny raz :-)

    Można, ale ja już nie chcę żadnych ślubów :-)
    Wolę pościelny ;-)

    > A noz nazwisko bedzie jeszcze ladniejsze (oczywiscie nie sugeruje, ze ktokolwiek
    > moze wyjsc za maz dla nazwiska tylko :-)

    :-)))))))))))))

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2005-07-28 13:41:57
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > Wolę pościelny ;-)

    Nazwa bardzo ladna :-) A i pewnie jest to sposob praktyczniejszy, przynajmniej
    nie ma duzych ceregieli z rozwodem ;-)

    pozdrawiam
    wkamil

  • 10. Data: 2005-07-28 15:14:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamil Walczak wrote:

    > Nazwa bardzo ladna :-) A i pewnie jest to sposob praktyczniejszy, przynajmniej
    > nie ma duzych ceregieli z rozwodem ;-)

    I co ważniejsze - z samym ślubem nie ma ceregieli. Policz, ile sobie
    zaoszczędzisz na wymianie dokumentów, procedurach, korowodach itepe.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)