  • 41. Data: 2016-07-04 14:22:58
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 04.07.2016 13:35, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2016-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Rozumiem, że poprzednia ekipa w jakiś znaczący sposób się pod tym względem
    > rózniła?

    No różniła. Na przykład nie odmawiała mi prawa bycia pełnoprawnym
    Polakiem. I wieloma innymi rzeczami - ogólnie nie miała takiej pogardy
    dla obywateli. Daj spokój - to widać, słychać i niestety czuć:(

    > Mentalność kalego.

    Ja tam nie jestem chrześcijaninem i nie mam ochoty ani obowiązku
    nadstawiac drugiego policzka. Jak chcesz nazywaj to sobie mentalnoscią
    Kaliego (uważaj - obecnie to już rasizm;). Wyznaję zasadę, że jestem w
    porządku wobec innych na starcie i zachowuje się tak jakbym chciał, żeby
    zachowywali się wobec mnie. A potem jak Kuba Bogu, tok Bóg Fidelowi.

    > Nie, nie polega.

    Jasne;)

    Shrek

  • 42. Data: 2016-07-04 14:27:11
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Jasne;)

    Czemu oczekujesz, że inni będą Cię postrzegać uczciwie, jeśli
    Ty "z domysłu" traktujesz innych (tu firmy) nieuczciwie.
    Tak masz wbite, że ktoś postępuje nieuczciwie "z defaultu",
    a dziwisz się że Ciebie ktoś taką samą miarą mierzy?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 43. Data: 2016-07-04 14:37:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 04.07.2016 14:06, Wojciech Bancer wrote:

    > Wybrał.

    > No ale czyja to wina? Za tumiwisizm się płaci.

    Akurat ci gorszego sortu, to raczej głosowali, więc argument z czapy. Ok
    - wygrali wybory, mogą sobie w _umiarkowany_ sposób rządzić jak chcą -
    ich zbójeckie prawo. I tu trochę racji miał Korwin - "wybraliśmy" sobie
    takich, to teraz mamy.

    Natomiast wykluczanie części społeczeństwa z roli pełnoprawnych
    obywateli, bolszewizm i brak szacunku dla prawa i narodu to już trochę
    za dużo. Skoro władza ma w dupie prawo i je otwarcie łamie lub nie mniej
    otwarcie obchodzi, to skąd założenie, że obywatele (zwłacza ci gorszego
    sortu) mają mieć dalej taki sam szacunek do prawa? Przykład idzie z góry.

    > No i? "Nie podoba mi się pracodawca, to będę okradał kolegów.", tylko
    > na większą skalę.

    Przykład nietrafiony. Pracę jak mówił klasyk można zmienić. Państwowość
    już trudniej i przede wszystkim raczej nie należy jej zmieniać, tylko
    dlatego, że władza się nie podoba.

  • 44. Data: 2016-07-04 14:42:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 04.07.2016 14:27, Wojciech Bancer wrote:

    > Czemu oczekujesz, że inni będą Cię postrzegać uczciwie, jeśli
    > Ty "z domysłu" traktujesz innych (tu firmy) nieuczciwie.

    Bo wiem, jak to wygląda. Daj spokój - wszyscy wiedzą, nie ma co zaklinać
    rzeczywistości. Przecież nie jest tajemnicą, że na umowy o dzieło
    pracują nawet sprzątaczki w urzędach. Podobnie jak nikt przytomny się
    nie dziwi, że jak zagraniczna firma osiągnie zysk, to księgowy i zarząd
    idzie na dywanik. No więc jak?

    > Tak masz wbite, że ktoś postępuje nieuczciwie "z defaultu",
    > a dziwisz się że Ciebie ktoś taką samą miarą mierzy?

    A mierz sobie jak chcesz.

    Shrek

  • 45. Data: 2016-07-04 14:48:00
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > On 2016-07-04, Shrek<...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Rozumiem, że poprzednia ekipa w jakiś znaczący sposób się pod tym względem
    > rózniła?

    Nie różniła się, starała się robić to samo, tyle, że odrobinę mniej
    bezczelnie.

    > Mentalność kalego.

    Od kilkunastu lat wprowadzają nam kolejne rządy PRL-Bis... Tylko tyle,
    że jak zwierzeta zmiennocieplne nie zauważają stopniowego podgrzewania
    wody w której pływają... Ot zostaliby ugotowani, tyle, że przyszło PiS i
    zaczęło przyspieszać gotowanie i niektórzy się obudzili...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 46. Data: 2016-07-04 14:54:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > On 2016-07-04, Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wybrał.

    > No ale czyja to wina? Za tumiwisizm się płaci.

    To nie jest tumiwisizm. Zauważ, system wyborczy coraz bardziej
    przypomina ten z PRL-u - w sumie tam fałszowano frekwencje, bądź
    zmuszano ludzi do chodzenia na wybory, żeby nie było takiego
    tumiwisizmu. Co to za wybory, jeśli wybrać można tylko z pośród tych co
    wskazała kasta polityków, wybierając z pośród siebie i tych co wydają
    się, że będą posłuszni? To nie jest tumiwisizm, co najwyżej kiepski
    sposób sprzeciwu - szkoda, że pozostali nie przyjdą i z premedytacja nie
    oddadzą głosu nieważnego.

    > No i? "Nie podoba mi się pracodawca, to będę okradał kolegów.", tylko
    > na większą skalę.

    Nie tu jest nie podoba mi się okupant, będę starał się sabotować jego
    działania wymierzone we mnie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 47. Data: 2016-07-04 15:18:25
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A zabronisz tego stronie przeciwnej?

    -----

  • 48. Data: 2016-07-04 15:26:41
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Bo wiem, jak to wygląda. Daj spokój - wszyscy wiedzą, nie ma co zaklinać
    > rzeczywistości. Przecież nie jest tajemnicą, że na umowy o dzieło
    > pracują nawet sprzątaczki w urzędach.

    Oczywiście, jasne, "wszyscy wiedzą".
    A Polak to pijak i złodziej.

    > Podobnie jak nikt przytomny się nie dziwi, że jak zagraniczna firma osiągnie
    > zysk, to księgowy i zarząd idzie na dywanik. No więc jak?

    Jakoś w moim otoczeniu gospodarczym nie jest tak i raczej zarząd
    tłumaczy się dlaczego nie było zysku. Ale "wszyscy wiedzą".

    > A mierz sobie jak chcesz.

    Ty mierzysz na zasadzie "wszyscy wiedzą", a innym bronisz?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 49. Data: 2016-07-04 15:32:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 04.07.2016 15:26, Wojciech Bancer wrote:

    > Oczywiście, jasne, "wszyscy wiedzą".
    > A Polak to pijak i złodziej.

    Daj spokój. Przecież to nie jakaś wiedza tajemna - prawda?

    > Jakoś w moim otoczeniu gospodarczym nie jest tak i raczej zarząd
    > tłumaczy się dlaczego nie było zysku. Ale "wszyscy wiedzą".

    A to twoje otoczenie to spółki akcyjne, czy spółka córka z.o.o (albo
    wręcz kombinowana - komandytowa + z.o.o?

    > Ty mierzysz na zasadzie "wszyscy wiedzą", a innym bronisz?

    A nie bronię ci. Jak chcesz to możesz sobie wierzyć w co chcesz. Póki co
    mamy wolność wyznania i poglądów.

    Shrek

  • 50. Data: 2016-07-04 16:32:41
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-04, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > To nie jest tumiwisizm.

    Jest.

> [...]
    > się, że będą posłuszni? To nie jest tumiwisizm, co najwyżej kiepski
    > sposób sprzeciwu - szkoda, że pozostali nie przyjdą i z premedytacja nie

    Co wybory ta sama wymówka, niezależnie od opcji politycznych.
    Tylko dziwnym trafem w innych krajach władza cierpi na podobne przywary.

    > Nie tu jest nie podoba mi się okupant, będę starał się sabotować jego
    > działania wymierzone we mnie.

    Niezależnie od tego jak się usprawiedliwisz przed sobą, fakt pozostaje
    faktem: "okupantowi", "władzy", "jakzwałtakzwał" nie robisz nic,
    szkodzisz innym którzy są w systemie i są bardziej uczciwi od Ciebie.

    Nie mówię, że nie należy nic robić "okupantowi".
    Mówię, że obrana metoda *jemu* akurat nie robi nic.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com