  • 1. Data: 2007-12-18 16:24:45
    Temat: Rozwiązanie umowy neostrada TP
    Od: "Przemek " <t...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Mam nadzieję że właściwa grupa. Jeżeli nie, to przepraszam.
    Mam problem z TP.
    W listopadzie 2005 roku podpisałem umowę o Neostradę 128. Może to się wydać
    dziwne ale byłem zadowolony. Nic nie przerywało a mnie do przeglądania stron,
    poczty i komunikatorów spokojnie ta prędkość wystarczała. Po około roku
    zwiększyli samoistnie prędkość o dwa razy, ale mniejsza z tym.
    W listopadzie 2007 kończyła się umowa i zgodnie z regulaminem trzeba rozwiązać
    umowę 30 dni wcześniej. Wszystko ok, poszedłem do punktu (dokładnie 33 dni
    wcześniej), ponieważ zaproponowali mi nową umowę na rok a jak już wspomniałem
    mnie Neostrada odpowiada to podpisałem ten aneks. Nadal miało być w cenie
    promocyjnej coś koło 49 zł. W listopadzie dostaje rachunek za telefon i szok.
    Do czasu trwania starej umowy mam po cenie promocyjnej a pozostały okres po
    cenie normalnej (97 plus VAT). Szybki telefon na błękitna linie i składam
    reklamacje. Po dwóch tygodniach dostaje odpowiedź że nie mogą przyjąć tego
    aneksu bo mam w TP plan socjalny na telefon. I że już dwa lata temu nie
    powinienem mieć Neostrady po tych cenach promocyjnych. Jak oni tak do mnie to
    ja napisałem pismo że rozwiązuje umowę ze skutkiem natychmiastowym paragraf 4
    ust. 3 pkt 2 (TP świadczy usługę w sposób niezgodny z umową). W punkcie gdzie
    składałem sprawdzili mi że rozwiązanie ma nastąpić z dniem 12 grudnia. A ja do
    dnia dzisiejszego mam nadal włączoną Neostradę. Oczywiście przysłali rachunek
    za grudzień i tam też Neostradę mam liczoną po 97 plus VAT i jeszcze mam
    niedopłatę za rachunek z listopada bo ja im zapłaciłem tyle ile miało być z wg
    umowy.
    Podpowiedzcie mi co jeszcze mogę zrobić. Bo każda rozmowa z TP to jak by walił
    głową w mur. Żadnych konkretów i za każdym razem prosimy przyjść za dwa dni. A
    oni tak sobie dalej liczą i boję się że za chwilę stanę się ich dłużnikiem nie
    z mojej winy bo ja ze swojej strony zrobiłem wszystko dobrze i w terminie.
    Przepraszam za przydługi opis.
    Serdecznie pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-12-18 16:28:25
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy neostrada TP
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemek napisał:
    [..]
    > oni tak sobie dalej liczą i boję się że za chwilę stanę się ich dłużnikiem nie
    > z mojej winy bo ja ze swojej strony zrobiłem wszystko dobrze i w terminie.
    > Przepraszam za przydługi opis.

    Po pierwsze - nic na gębę, tylko papier jest cierpliwy i przydatny w sądzie.

    Po drugie - jak znam życie to co byś nie zrobił to za jakiś czas
    zapukają do Twojego telefonu panowie z Kruka lub inne takie z żądaniem
    zapłaty "zaległych" rachunków :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2007-12-18 16:39:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Przemek "
> [...]
    > telefon i szok.
    > Do czasu trwania starej umowy mam po cenie promocyjnej a pozostały

    jak podpisali aneks to oni nie wywiązują się z umowy - przejdz np do
    Netii lub Tele2

    z płaceniem mialem to samo jak mi sioe skoncyzla umowa na DSL250 i
    chcialem zmienic na na DSL1000 - powiedzili, ze zbadają czy są warunki
    technoiczne i badali tak ponad miesiac licząc drozej niz w okresie
    objetym umową.
    Ja płacilem, ale ja tego wniosku nie rozpatrywali to poszedlem do
    telepunktu i mowie: "albo umowa albo przechodze do Tele2" i okazalo
    sie ze umowe wydrukowali od ręki.
    Potem nadal liczyli jakbym umowy nie mial. Dopiero na reklamacje przez
    9393 odkrecili wszystko nanosząc korekty za ostatnie parę miesięcy
    (tez nie za wszystko).

    Myślę, że skoro płacisz zgodnie z umową a oni suię z niej nie
    wywiązują to sprawa będzie jasna
    *** blad ***

  • 4. Data: 2007-12-18 17:38:03
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie za wszystko).
    >
    > Myślę, że skoro płacisz zgodnie z umową a oni suię z niej nie wywiązują
    ja omijam wszystko co ma zwiazek z TP i nie psuje sobie nerwow.

  • 5. Data: 2007-12-19 09:16:35
    Od: "Mart" <q...@o...pl>

    > Mam nadzieję że właściwa grupa. Jeżeli nie, to przepraszam.
    > Mam problem z TP.

    Czasami to się zastanawiam jak ta firma funkcjonuje na rynku - chyba siłą
    rozpędu???
    Ponieważ likwidowałem firmę rozwiązałem umowę o świadczenie usług Neostrada.
    Od 1 sierpnia nie mam sygnału ale regularnie co miesiąc otrzymuje fakturę.
    Regularnie również dzwonię na błękitną linię gdzie uzyskuje zapewnienie, że
    jestem wycofany z systemu i z pewnością nie otrzymam już kolejnej faktury.
    Otrzymuję korektę faktury i..... wszystko zaczyna się od nowa
    Teraz napisałem już do "kwatery głównej" i co otrzymałem w odpowiedzi????
    Że moja sprawa została zbadana i coś mi sie w głowie pomieszało bo nikt do
    mnie nie wysyłał żadnych faktur i wszystko zostało przeprowadzone w
    najlepszym porządku :)))) I podpisał sie pod tym jakiś pracownik /czyt.
    kierownik/ z krwi i kości - żenada

    --
    MART
    "The way out"

  • 6. Data: 2007-12-20 07:01:19
    Od: "Tomasz R" <d...@g...pl>

> [...]
    > nie za wszystko).
    >
    > Myślę, że skoro płacisz zgodnie z umową a oni suię z niej nie wywiązują

    Ja natomiast mialem zupelnie przeciwnie, przez dwa lata korzystalem z 2x dls
    1000
    i nigdy nie dostalem rachunku, a minely juz dwa lata :)

    ich system nie uwzglednial tego chyba
    iz telefon byl na kogos innego a dsla na mnie :)