  • 11. Data: 2004-08-08 19:49:28
    Temat: Re: Rozprawa sądowa
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości
    news:cf5ude$atc$1@news.onet.pl...

    > Sadzac po Twoich wypowiedziach tutaj i po tym jaki poziom wiedzy
    prawniczej
    > prezentujesz to mozesz ale kiepsko to widze :)
    >

    > pozdrawiam
    > --
    > Mithos
    > m...@o...No.More.Spam.pl
    > GG 3442873

    A co powiesz na art 557 kodeksu cywilnego... bo nawet sprzedajacy nie
    wiedzial ze PC sie rozwali ??
    Wiec jak to traktowac ?

  • 12. Data: 2004-08-08 20:12:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "i8i" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Komputer ktory sprzedalem kosztowal 2000. wiec taka taka rozprawa moze
    > wiecej kosztowac czy nie??

    Będzie Cię kosztować - w przypadku gdy przegrasz - owe 2000zl + koszty o
    których wspomniał Kam czyli cytuję " 8% z 2000zł (zwrot wpisu), może koszty
    rzeczoznawcy - jeśli będą, do tego koszty adwokata drugiej strony (jeśli
    będzie) - jakieś kilkaset złotych"

    HaNkA

  • 13. Data: 2004-08-08 20:21:26
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > A co powiesz na art 557 kodeksu cywilnego... bo nawet sprzedajacy nie
    > wiedzial ze PC sie rozwali ??
    > Wiec jak to traktowac ?

    Art. 577. § 1. W wypadku gdy kupujący otrzymał od sprzedawcy dokument
    gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie
    wątpliwości, że wystawca dokumentu (gwarant) jest obowiązany do usunięcia
    wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady
    te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji.

    § 2. Jeżeli w gwarancji nie zastrzeżono innego terminu, termin wynosi jeden
    rok licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.

    Co jest tutaj niejasne ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 14. Data: 2004-08-08 20:28:49
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Mithos wrote:

    > Co jest tutaj niejasne ?

    nie ten artykuł :)

    KG

  • 15. Data: 2004-08-08 20:36:45
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

> [...]
    jeden
    > rok licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.

    U mnie jest inna tresc tego artykulu

  • 16. Data: 2004-08-08 20:38:00
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cf61ei$r2l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    koszty
    > rzeczoznawcy - jeśli będą, do tego koszty adwokata drugiej strony (jeśli

    A jesli nie mam pieniedzy bo jestem uczniem i nie pracuje ?? A mam skonczone
    18 lat ??

  • 17. Data: 2004-08-08 20:41:54
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > U mnie jest inna tresc tego artykulu

    Jaka ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 18. Data: 2004-08-08 20:43:02
    Od: Dredd<...@...pl>

    > A jesli nie mam pieniedzy bo jestem uczniem i nie pracuje ?? A
    mam skonczone
    > 18 lat ??

    Wtedy możesz ubiegać się np. o zwolnienie od kosztów sądowych a w
    konsekwencji ewentualnie o adwokata z urzędu, a Sąd w wyroku w
    razie Twojej przegranej także może zwolnić Cię od kosztów

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 19. Data: 2004-08-08 20:49:57
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    > Jaka ?
    >

    > pozdrawiam
    > --
    > Mithos
    > m...@o...No.More.Spam.pl
    > GG 3442873

    Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialnosci z tytulu rekojmi, jezeli
    kupujacy wiedzial o wadzie w chwili zawrcia umowy.

    Lecz... To jest wada produkcyjna sprzetu... I w kazdym Pc moze sie takie cos
    zdarzyc.

  • 20. Data: 2004-08-08 20:51:48
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    A jakie % szansy ze takie cos mi zostanie przyznane ?