  • 1. Data: 2008-08-13 10:10:50
    Temat: Rozpowszechnianie filmów "akcji" ;)
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl>

    http://tinyurl.com/57vlsa

    Jak to jest? W Rzepie piszą, że rozpowszechnianie filmów nakręconych przez
    partnerów nie jest karalne i prokuratura odmawiała ściagania takich osób. A
    co z ochroną wizerunku? Już kiedyś czytałem taką samą opinię na ten temat,
    ale potraktowałem to jako wybryk pismaków.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-13 10:34:25
    Temat: Re: Rozpowszechnianie filmów "akcji" ;)
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 12:10:50 +0200, fotografffffff napisał(a):

    > A co z ochroną wizerunku? Już kiedyś czytałem taką samą opinię na ten
    > temat, ale potraktowałem to jako wybryk pismaków.

    Ogólnie wizerunek nie podlega ochronie karnej, wyłącznie odpowiedzialność
    cywilna wchodzi w rachubę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-08-13 11:49:00
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Ogólnie wizerunek nie podlega ochronie karnej, wyłącznie odpowiedzialność
    > cywilna wchodzi w rachubę.

    Heh jakiś nieptrzytomny dzisiaj jestem, że nie rozróżniłem tych faktów ;),
    wywnioskowałem, że twierdzą, iż jest to legalne.