  • 31. Data: 2007-10-02 20:06:09
    Temat: Re: Rozliczenie ze Skarbowym
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Foti wrote:
    [...]
    > Czy nie mozna powiedzieć ze się na lewo zarobiło 8 lat temu i trzyamło
    > kasę w domu?
    > Okres pięcioletni odpowiedzialności już by upłynął?

    Musisz to udowodnić.

    p. m.

  • 32. Data: 2007-10-02 21:36:15
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > wiesz co grozi za takie rady?

    Ja absolutnie nie radzę. Ja pytam...

  • 33. Data: 2007-10-02 21:39:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MAc wrote:

    > Ja absolutnie nie radzę. Ja pytam...

    odpowiedź brzmi. nie

  • 34. Data: 2007-10-03 09:05:07
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > No ale przecież ona się nie musiała prostytuować w domu i w pracy.

    Mogła np. 4 lata temu lub wcześniej a teraz już nie, bo ma pracę i co?

    Wolno jej.

    Jacek

  • 35. Data: 2007-10-03 19:20:47
    Od: "Foti" <f...@p...onet.pl>

    > Foti wrote:
    > [...]
    >
    > Musisz to udowodnić.

    Ja muszę udowodnić?
    ????
    Foti

  • 36. Data: 2007-10-03 20:28:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Foti wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja muszę udowodnić?
    > ????
    > Foti

    Niestety tak.

  • 37. Data: 2007-10-03 20:47:18
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Foti" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja muszę udowodnić?
    > ????
    > Foti

    Tak z Urzędem Skarbowym tak jest Jesteż z załozenia winny i TY masz
    udowodnić ze nie. Pod tym względem lepiej być oskarzonym niewinnie o
    morderstwo :(

  • 38. Data: 2007-10-03 21:02:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Foti wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja muszę udowodnić?

    Tak, musisz udowodnić conajmniej to, że *te* pieniądze miałeś już 5 lat temu
    (a dokładnie to prawie 7 ;)).

    p. m.

  • 39. Data: 2007-10-04 10:42:56
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 3 Oct 2007 11:05:07 +0200, Agent 0700 napisał(a):

    > Mogła np. 4 lata temu lub wcześniej a teraz już nie, bo ma pracę i co?

    A US może wypytywać sąsiadów i rodzinę czy mogą potwierdzić
    że była prostytutką.

    Wolno im.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 40. Data: 2007-10-04 12:34:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 12:42
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1aibq4e1uk85b$.1v1bfudn40duf$.dlg@40tude.net>):

    > A US może wypytywać sąsiadów i rodzinę czy mogą potwierdzić
    > że była prostytutką.
    > Wolno im.

    No ale jak sąsiedzi powiedzą że nic o tym nie wiedzą to to nie dowód że nie
    była. Bo jak najbardziej mogła wyjazdowo, żeby se siary nie robić w
    okolicy.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl