  • 1. Data: 2006-08-02 15:05:40
    Temat: Rozliczenia z pracy w UK nieopodatkowanej
    Od: "Garel" <b...@o...pl>

    Witam,
    ponoc cos zostalo podpisane, ze nie bedzie podwojnego opodatkowania miedzy
    UK a Polską.
    A co jesli bylem kilka miesiecy w Anglii w Polsce nie pracuje wogole
    zarobilem tam kilka tys funtow
    z tym, ze praca ta jest tam zwolniona z podatku a w Polsce jest
    opodatkowana?
    Druga sprawa:
    lece do Anglii ide do kasyna wygrywam 100tys funtow :) tam wolne od podatku
    co z tym wwożąc to do Polski?
    Kiedys przerabialem tą tematyke ale nie znalazlem konkretnych odpowiedzi.
    Moze teraz po tych krajowych umowach z UK cos ruszy :)

    Ps. pisalem juz na prawo.podatki ale bez odzewu :(

  • 2. Data: 2006-08-02 16:18:17
    Temat: Re: Rozliczenia z pracy w UK nieopodatkowanej
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Garel napisał(a):
> [...]
    > Kiedys przerabialem tą tematyke ale nie znalazlem konkretnych odpowiedzi.
    > Moze teraz po tych krajowych umowach z UK cos ruszy :)

    http://www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl/index.php?opti
    on=com_content&task=view&id=825&Itemid=1
    Tekst umowy: http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=153&id=58525

    Pamietaj jednak,ze umowa nie zostala jeszce ratyfikowana przez
    parlamnety obu krajow a co za tym idzie jeszcze nie obowiazuje.

  • 3. Data: 2006-08-02 16:48:34
    Od: "bulba" <s...@t...com>

    Użytkownik "wombi" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pamietaj jednak,ze umowa nie zostala jeszce ratyfikowana przez parlamnety
    > obu krajow a co za tym idzie jeszcze nie obowiazuje.

    odsylam do konstytucji
    tam jest napisane, kto ratyfikuje umowy miedzynarodowe....

  • 4. Data: 2006-08-02 18:23:43
    Od: wombi <j...@d...pl>

    bulba napisał(a):

    > odsylam do konstytucji
    > tam jest napisane, kto ratyfikuje umowy miedzynarodowe....

    A ja odsylam do Twojej wyobrazni.Ratyfikuje Prezydent ale zgode na
    ratyfikacje musi wyrazic Sejm w drodze ustawy.Jesli Sejm da zgode to
    Prezydent nie ma wyjscia.I wg Ciebie kto tak naprawde jest wladny
    zatwierdzic taka umowe?Prezydent jest zobowiazany ratyfikowac taka umowe.

  • 5. Data: 2006-08-02 18:31:47
    Od: wombi <j...@d...pl>

    wombi napisał(a):
    > Jesli Sejm da zgode to
    > Prezydent nie ma wyjscia.

    Prezydent RP moze przed ratyfikacja skierowac ustawe do TK ale w
    omawianym przypadku raczej tak nie bedzie,bo nie slyszalem o takich
    żądaniach.

  • 6. Data: 2006-08-02 19:32:00
    Od: "Garel" <b...@o...pl>

    > Prezydent RP moze przed ratyfikacja skierowac ustawe do TK ale w omawianym
    > przypadku raczej tak nie bedzie,bo nie slyszalem o takich żądaniach.

    A jak sie ma to do moich zapytan bo czytam ale nie bardzo rozumiem :(

  • 7. Data: 2006-08-02 19:43:33
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Garel napisał(a):

    > A jak sie ma to do moich zapytan bo czytam ale nie bardzo rozumiem :(

    A zadales sobie ten trud i przeczytales to co bylo pod linkami podanymi
    przeze mnie?I tego nie rozumiesz? Jesli nowa umowa wejdzie w zycie to
    nie bedziesz placil podatku w Polsce, jesli bedziesz mial dochody tylko
    z pracy w UK.Ale to dopiero od 2007r. A na razie po staremu.

  • 8. Data: 2006-08-02 19:46:01
    Od: "Garel" <b...@o...pl>

> [...]
    > bedziesz placil podatku w Polsce, jesli bedziesz mial dochody tylko z
    > pracy w UK.Ale to dopiero od 2007r. A na razie po staremu.

    Tyle to przeczytalem i wiedzialem wczesniej.
    Ale np u nas granie w zakladach internetowych jest nie uregulowane prawnie.
    W UK nie odprowadza sie od tego podatku, wiec jak pojade na wakacje i tam
    bede grac przez net
    i wygram troche to nie place w Polsce i sa to legalne pieniadze?

  • 9. Data: 2006-08-03 17:27:40
    Od: "bulba" <s...@t...com>

    > A ja odsylam do Twojej wyobrazni.Ratyfikuje Prezydent ale zgode na
    > ratyfikacje musi wyrazic Sejm w drodze ustawy.Jesli Sejm da zgode to

    kazda umowe zatwierdza sejm?

  • 10. Data: 2006-08-03 17:35:18
    Od: Boczkowski <b...@g...dot.pl>

    Dnia 2 sie o godzinie 21:46, na pl.soc.prawo, Garel napisał(a):

    > Ale np u nas granie w zakladach internetowych jest nie uregulowane prawnie.

    Musisz więcej poczytać i co nieco rozumieć jeszcze z tego co będziesz
    czytał. Ww kwestia jest uregulowana w naszym kraju.