  • 1. Data: 2007-05-27 09:36:43
    Temat: Rozliczanie pracowników młodocianych
    Od: UlaK <u...@o...pl>

    Mam małe zapytanie w sprawie rozliczania pracowników młodocianych. A
    mianowicie w przypadku gdy dany pracownik młodociany w ciągu jednego
    miesiąca przebywa na zwolnieniu lekarskim i przez kilka dni na urlopie
    wypoczynkowym. Czy przy rozliczaniu go powinnam brać dni urlopu
    wypoczynkowego jako dni normalnie przepracowane a odliczać tylko dni
    choroby (zwolnienie lekarskie)? I jeżeli w miesiącu przebywa tylko na
    urlopie wypoczynkowym czy te dni powinnam odliczyć jako dni
    nieprzepracowane, czy rozliczać je normalnie jako cały miesiąc
    przepracowany. Prosze o pomoc, jakieś wskazówki. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2007-05-27 10:05:40
    Temat: Re: Rozliczanie pracowników młodocianych
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Co to jest pracownik mlodociany? Jakas nowa forma zatrudnienia?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2007-05-27 18:08:23
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    UlaK zyje jeszcze w czasach kiedy zatrudnialo sie uczniow mlodocianych w
    celu ich wykorzystania do prac za nedzne pieniadze.

    --
    j...@p...pl
    [gg: 207344]

  • 4. Data: 2007-05-28 16:09:36
    Od: Konrad <k...@o...cut.this.onet.eu>

    On 27/05/2007 20:08, Jacek23:
    > (...)

    Ja myślę że autorowi/autorce chodzi o "under 18" ;)
    Konrad