  • 201. Data: 2013-09-05 20:17:46
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 05.09.2013 17:36, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ty tez masz tam martwe pole?
    > Może chwyccie deske w reke?

    JAk bardzo długą?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 202. Data: 2013-09-05 23:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > JAk bardzo długą?

    To zalezy co chcesz udowodnic ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 203. Data: 2013-09-06 00:36:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Sep 2013, hikikomorisan wrote:

    > ja bede sygnalizowal caly czas "tu jade, uwaga, widzicie mnie, mam deche!!!"
    > ;)

    Hm... czy to Ty zepsułeś stronę airzound.pl, nie wytrzymali
    sygnalizacji? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 204. Data: 2013-09-06 00:38:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Sep 2013, Budzik wrote:

    > Możesz nawet twierdzic, ze ziemia jest płaska.

    W sprawie formalnej - strzeliłeś sobie sam do bramki ;)
    Niewąpliwie nie jest płaska Ziemia.
    Taka planeta.
    Ale już ziemia, znaczy grunt, może spokojnie być płaska :)

    pzdr, Gotfryd

  • 205. Data: 2013-09-06 01:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W sprawie formalnej - strzeliłeś sobie sam do bramki ;)
    > Niewąpliwie nie jest płaska Ziemia.
    > Taka planeta.
    > Ale już ziemia, znaczy grunt, może spokojnie być płaska :)

    Wiem, wiem, juz mi Andrzej wytknął tego orta.
    Ale mam nadzieje, ze sens był jasny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 206. Data: 2013-09-06 01:09:52
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    > Hm... czy to Ty zepsułeś stronę airzound.pl, nie wytrzymali
    > sygnalizacji? ;)

    nie to nie ja ;))

    chyba

  • 207. Data: 2013-09-06 09:20:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2013 01:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wiem, wiem, juz mi Andrzej wytknął tego orta.
    > Ale mam nadzieje, ze sens był jasny.

    Podobnie jak twoje pomówienie, kłamco.

  • 208. Data: 2013-09-06 11:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Podobnie jak twoje pomówienie, kłamco.

    To muszą byc jakieś kompleksy z dzieciństwa... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 209. Data: 2013-09-06 11:06:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2013 11:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > To muszą byc jakieś kompleksy z dzieciństwa... :(

    Nie. Uraz. Do kłamców. Takich jak ty.

  • 210. Data: 2013-09-06 12:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie. Uraz. Do kłamców. Takich jak ty.

    To chyba zasada samospełniającej sieprzepowiedni.
    Bedziesz tak długo powtarzał az sam w to uweirzysz.

    Tak czy siak - po raz kolejny EOT.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,