  • 1. Data: 2007-10-09 15:37:51
    Temat: Rosja dla Polski wzorem do naśladowania
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    W Rosji wszyscy kochają swojego prezydenta, czczą go i uwielbiają. Na 55
    urodziny w całej Rosji lud obdarowuje go prezentami i uroczyście obchodzi
    ten dzień.
    Polska dopiero wtedy będzie wolna i szczęśliwa, jeśli i u nas nastanie
    prezydent taki jak Putin, czysty Polak i szczery patriota, młody,
    wysportowany i ze słowiańską urodą.
    Za co los Polaków pokarał, że od dziesięcioleci rządzą nami żydowscy
    nacjonaliści, kurduple, krętacze i obłudnicy. Chciałbym dożyć takich czasów,
    że tych wszystkich żydowskich kurdupli Polacy pognają na cztery wiatry i
    nastanie u nas prawdziwy, patriotyczny polski przywódca, taki jak Putin w
    Rosji!
    Ciemny lud, to i takich ma przywódców, bo na innych nie zasługuje. Kohne,
    Stolzman, Kalkstein, Tusk, pchii!

    W jakim ja ciemnogrodzie żyję?

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-09 16:46:04
    Temat: Re: Rosja dla Polski wzorem do naśladowania
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "boukun" <b...@n...pl> wrote in message

    Jakiś dylemat natury prawnej? Jak nie, to NTG i zapoznaj się z zasadami
    Usenetu.

    MK

  • 3. Data: 2007-10-10 07:01:04
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@b...bla> napisał w wiadomości
    > "boukun" <b...@n...pl> wrote in message
    >
    > Jakiś dylemat natury prawnej? Jak nie, to NTG i zapoznaj się z zasadami
    > Usenetu.

    Odpowiadanie temu popieroleńcowi jest tak samo eleganckie jak sranie na
    dywan. Nie wywlekaj tego czegoś innym z KF-a.

    --
    Pzdr
    Leszek