  • 61. Data: 2005-12-23 16:24:33
    Temat: Re: Roman G. w akcji
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Roman G. napisał(a):

    > Sam nie wiem.

    Apeluj, bo to skandal moim zdaniem.

    Jacek

  • 62. Data: 2005-12-23 16:37:50
    Od: "Michal Wilk" <m...@g...pl>

    > Jasne, ze istnieje. Bo w swietle tego przepisu i oferty o ktorej mowisz,
    > obowiazek sprzedazy w sklepie w obowiazek obsluzenia kogos w klubie jest
    > taki sam. I tu masz publiczna oferte i tam masz publiczna oferte.

    Zaproszenie do negocjacji. Nie zawiera istotnych elementow umowy, a wiec nie
    jest oferta w rozumieniu KC.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 63. Data: 2005-12-23 16:49:34
    Od: "Michal Wilk" <m...@g...pl>

    > Nie, nie mozesz.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 64. Data: 2005-12-23 16:58:24
    Od: "Michal Wilk" <m...@g...pl>

    > Jasne, ze istnieje. Bo w swietle tego przepisu i oferty o ktorej mowisz,
    > obowiazek sprzedazy w sklepie w obowiazek obsluzenia kogos w klubie jest
    > taki sam. I tu masz publiczna oferte i tam masz publiczna oferte.

    Jezeli byloby tak jak mowisz, to Roman G. wchodzac do klubu moglby przez
    fakt wejscia zawrzec umowe o swiadczenie uslug. Do tej umowy dolaczony jest
    wzorzec - regulamin, Roman G. moze go zaakceptowac lub nie, jesli nie
    zaakceptuje to umowa nie jest zawarta, a wiec art. 135 KW nie ma
    zastosowania

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 65. Data: 2005-12-23 22:22:08
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 23.12.2005 Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> napisa?/a:

    > Chocby nawet. Ich prawo.
    > Ten zakichany Art 135. powinien byc jak najszybciej wykreslony, bo
    > ogranicza wolnosc.

    Analogicznie:

    "Ten zakichany Art. 148 KK powinien byc jak najszybciej wykreslony, bo
    ogranicza wolnosc. Toz to skandal, ze nie moge sobie zabic kogos, kiedy
    mam ochote."

    Cale szczescie, ze nie Ty tworzysz prawo w Polsce. Jak chcesz jakiejs
    zmiany to pisz petycje w odpowiednie miejsca, zainicjuj inicjatywe
    ustawodawcza obywateli i zbieraj podpisy, albo zostan wybranym do Sejmu
    w nastepnych wyborach, a nie skladaj pobozne zyczenia na grupach dyskusyjnych.

    --
    Tomasz Trystula

  • 66. Data: 2005-12-23 22:45:57
    Od: "Michal Wilk" <m...@g...pl>

    > "Ten zakichany Art. 148 KK powinien byc jak najszybciej wykreslony, bo
    > ogranicza wolnosc. Toz to skandal, ze nie moge sobie zabic kogos, kiedy
    > mam ochote."

    Sprowadzasz dyskusje do absurdu. Sa pewne granice wolnosci, chyba to
    zauwazasz?

> [...]
    > ustawodawcza obywateli i zbieraj podpisy, albo zostan wybranym do Sejmu
    > w nastepnych wyborach, a nie skladaj pobozne zyczenia na grupach

    Niestety, 54% obywateli takich jak Ty doprowadzilo do tego, ze bedzie coraz
    wiecej takich 135tych i niedlugo oddychanie bedzie regulowane prawem

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 67. Data: 2005-12-24 00:47:09
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "roburkov" <r...@g...ciach.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, ale pod warunkiem, ze dzialal w sprawie jako oskarzyciel posilkowy.

    Przekartkowałem kpw i wygląda na to, że masz rację, choć to dziwne, bo
    zawsze wydawało mi się, że kwestia ta jest uregulowana podobnie jak w kpk...

  • 68. Data: 2005-12-24 01:05:10
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    wiadomości

    > No właśnie. Sprzeczny z linia doktryny na pl.soc.prawo. ;)

    jednym slowem ntg :-)))

    --
    pozdro
    ape

  • 69. Data: 2005-12-24 02:32:58
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Michal Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wzorzec - regulamin, Roman G. moze go zaakceptowac lub nie, jesli nie
    > zaakceptuje to umowa nie jest zawarta, a wiec art. 135 KW nie ma

    Czy tylko mi się wydaje, że powyższe twierdzenia to jakieś bzdury?

    Poza tym - odpowiedziałbyś raz na dany post, a nie trzy razy...

    Piotr

  • 70. Data: 2005-12-24 02:50:36
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Tak naprawdę to jednej rzeczy nie jestem pewien - czy przed sądem
    > stanęła właściwa osoba. IMO powinna być to właścicielka lokalu (zresztą
    > do tego nawiązuje orzecsenie)

    A to niby czemu? Jak ekspedientka w sklepie odmówi mi sprzedania
    jakiegoś towaru, to też właściciel sklepu powinien przed sądem
    stawać??? No chyba że z paragrafu o nakłanianie/podżeganie, ale
    nie wiem teraz, czy w KW taki jest...

    Piotr