  • 81. Data: 2010-06-03 20:47:57
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: Joe <j...@h...cm>

    Jotte wrote:

    > Chcesz czegoś, idioto?

    Nie, trolu. Już się usenet przyzwyczaił do twojego trollowania i
    używania inwektyw zamiast argumentów.

    --
    pzdr

  • 82. Data: 2010-06-03 20:53:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu94ds$ivt$1@news.onet.pl Joe <j...@h...cm> pisze:

    > Nie, trolu. Już się usenet przyzwyczaił do twojego trollowania i używania
    > inwektyw zamiast argumentów.
    Nie masz odwagi, pierdoło, mówić sam za siebie. Jak każdy złamas próbujesz
    się podpierać jakąś grupą, bo sam podświadomie wiesz, że jesteś zerem.
    Argumenty są dla tych, którzy na nie zasługują. I takich poważam.
    Ty się nie załapałeś.

    --
    Jotte

  • 83. Data: 2010-06-03 22:38:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-03 22:39, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nie mogę. Musiałbym być tak głupi jak ty.
    > Nie umiem tego nawet udawać.

    To że nie możesz to widać,to że zasłaniasz własną głupotę
    oskarżając o to innych tez widać. nie wiem na co jeszcze liczysz.

    > Powtarzasz się. Jak każdy dureń nie mający nic do powiedzenia.

    Mylisz się, jak każdy dureń któremu wydaje się że nim
    nie jest.

    > A skąd. Pociesznie to wygląda, jak sobie wyobrazić.
    > W każdym razie głowę masz tam gdzie trzeba.

    I tylko szkoda że twoja jest gdzie indziej.
    Ale to już twój problem.

    > Znowu małpa nic sama nie wydumała...

    Nie martw się, tak sobie poćwiczysz i coś wydumasz, małpo.

    > Konceptu ci brakuje, prymitywku.

    Tobie brakuje, "prymitywku".

    > Jeszcze nigdy nie widziałem idioty, który by przyznał, że jest idiotą.

    Spojrzyj w lustro i zobaczysz.

    > Jesteś w tym żenująco standardowy.
    > Przedstawiając się tu jako kompletny kretyn nie robisz niczego
    > nadzwyczajnego.
    > Działaj tak dalej skoro musisz.

    Skoro tu ty przedstawiasz się jako kretyn, idiota czy inny
    "prymitywek" to nie wmawiaj że ja to robię. No chyba że faktycznie
    jesteś do tego stopnia inteligentny inaczej że w to wierzysz.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2010-06-03 22:42:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-03 22:29, Użytkownik Jotte napisał:

    > Stajesz się nudny w swej głupocie.

    Ty byłeś nudny od początku do tego brakło ci argumentów ale
    nadrabiałeś głupotą i inwektywami.

    > Nawet durniem można być interesująco, atrakcyjnie, a ty co? Zwykły,
    > chodnikowy bałwan.

    Ważne że ty jesteś tym interesującym durniem, ja niestety ani
    interesujący ani bałwan. No ale ty tego nie potrafisz dostrzec.
    Brak rozumku zaślepił.

    > Postaraj się, napisz jakiś fajny tekst, nie usiłuj podpierać się biedaku
    > rzekomymi "innymi", sam miej odwagę być sobą.
    > Lubię czasem potresować małpę, ale tresować głupią małpę to już przesada.

    Fajny tekst pisze do fajnych ludzi, do takiego "chodnikowego
    bałwana" jak ty wystarczy powtórka z twojej chodnikowej twórczości.

    pozdrawiam

  • 85. Data: 2010-06-03 22:48:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-03 22:23, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nie ludzie i nie dyskutują.

    Skąd wiesz że osoby z którymi rozmawia nie sa ludźmi ?
    Sprawdziłeś osobiście ?

    > Ja jestem bardzo wymagający w stosunku do dyskutantów i już się tego
    > nauczyli, więc byle kto nie podchodzi. Ty tego nie wiesz, dlatego jesteś
    > moją zabawką.

    Ty nie jesteś wymagający, ty nie potrafisz dyskutować ty potrafisz
    tylko wysuwać śmieszne żądania udowodnienia ci czegokolwiek i wypisywać
    inwektywy. Dowód tego w pierwszych naszych postach, kolejny w wymianie
    poglądów twoich i Joe.
    I teraz z braku rzeczowych argumentów napisz że jestem twoją zabawką
    lub wyskocz z inwektywami.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2010-06-03 22:52:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu9b52$2na$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Ty byłeś nudny
    A co ty tam, stolcu, dostrzec możesz.

    > od początku do tego brakło ci argumentów ale
    > nadrabiałeś głupotą i inwektywami.
    Ty na argumenty nie zasługujesz. Na ciebie to się można odlać.

    > Ważne że ty jesteś tym interesującym durniem, ja niestety ani
    > interesujący ani bałwan.
    To prawda. ie jesteś ani interesujący, ani bałwan.
    Jesteś zwyczajnym, nudnym debilem.

    > Fajny tekst pisze do fajnych ludzi, do takiego "chodnikowego
    > bałwana" jak ty wystarczy powtórka z twojej chodnikowej twórczości.
    Gdzie jest jakiś twój fajny tekst, prostaku?

    --
    Jotte

  • 87. Data: 2010-06-03 22:56:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu9bft$2oc$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Skąd wiesz że osoby z którymi rozmawia nie sa ludźmi ?
    Zesrasz się i nie wiesz co pod twoją dupą leży?
    Gówno tam leży. Może i człekokształtne.
    Ale gówno - kapujesz?

    > Ty nie jesteś wymagający
    Wali mnie twój pogląd.

    --
    Jotte

  • 88. Data: 2010-06-03 23:01:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu9ass$2ml$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > To że nie możesz
    Nie mogę. Takiego debila jakim ty jesteś nie umiem udawać.

    > Mylisz się
    Nie. Kretyna rozpoznaję bez pudła.

    > I tylko szkoda że twoja jest gdzie indziej.
    Ja tam nie żałuję.

    > Nie martw się, tak sobie poćwiczysz i coś wydumasz, małpo.
    Pamiętaj, debilu, że to wszystko przez parę lat będzie dostępne w archiwach.

    > Tobie brakuje, "prymitywku".

    Znów głupek nie dał rady...

    > Spojrzyj w lustro i zobaczysz.
    Wyprowadź się na spacer.
    Kagańca nie zapomnij.

    > Skoro tu ty przedstawiasz się jako kretyn, idiota czy inny
    > "prymitywek" to nie wmawiaj że ja to robię
    Przecież to robisz, półgłówku.
    Nikt z tobą nie gada, debilu, tylko ja ci z łaski i dla zabawy bluzgam.

    --
    Jotte

  • 89. Data: 2010-06-04 07:32:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 01:01, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nie mogę. Takiego debila jakim ty jesteś nie umiem udawać.

    Owszem, za głupi jesteś na udawanie kogokolwiek, możesz tylko być sobą
    czyli "jesteś głupkiem, prostakiem i chamem"

    > Nie. Kretyna rozpoznaję bez pudła.

    Czyli dawno w lustro nie patrzyłeś albo zwyczajnie kłamiesz.

    > Ja tam nie żałuję.

    :-)

    > Pamiętaj, debilu, że to wszystko przez parę lat będzie dostępne w
    > archiwach.

    Już o tym debilu wspominałem, nie doczytałeś czy nie zrozumiałeś tego ?

    > Znów głupek nie dał rady...

    Potwierdzam, nie dałeś rady.

    > Wyprowadź się na spacer.
    > Kagańca nie zapomnij.

    Wyprowadzenie samego siebie na spacer zostawiam takim idiotom
    ja ty.

    > Przecież to robisz, półgłówku.
    > Nikt z tobą nie gada, debilu, tylko ja ci z łaski i dla zabawy bluzgam.

    Z tobą natomiast gadają wszyscy ( w tym wątku wszyscy trzej)i
    wszystkim odpisujesz inwektywami.
    Normalny inteligentny człowiek zastanowił by się na tym dlaczego
    tak się dzieje, ty nie jesteś w stanie.
    Ty jesteś z grupy tych dla których jak rzeczywistość nie odpowiada
    twoim wyobrażeniom to tym gorzej dla rzeczywistości.
    Ale jak rozumiem debilowi to nie odpowiada.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2010-06-04 07:36:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 00:52, Użytkownik Jotte napisał:

    > A co ty tam, stolcu, dostrzec możesz.

    Dostrzegłem takiego stolca który nie ma argumentów a tylko
    inwektywy.

    > Ty na argumenty nie zasługujesz. Na ciebie to się można odlać.

    Ty argumentów nie masz i to właśnie widać.

    > To prawda. ie jesteś ani interesujący, ani bałwan.
    > Jesteś zwyczajnym, nudnym debilem.

    Ty nim jesteś.

    > Gdzie jest jakiś twój fajny tekst, prostaku?

    Tam gdzie dyskutuje z normalnymi ludźmi na jakim poziomie,
    z idiotą który nie podał ani jednego argumentu a sporo inwektyw
    mam metody zrozumiałe dla takiego prostaka.