  • 21. Data: 2010-06-01 20:09:34
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Feromon pisze:

    > Ja nadal jetstem w szoku, że rowery są stawiane na równi z motocyklami
    > czy samochodami czy meleksami.
    > Pijany rowerzysta powinien odpowiadać surowo za SPOWODOWANIE a nie za
    > pedałowanie.

    Nie na równi - kary są ciut łagodniejsze - ale do więzienia teoretycznie
    możesz trafić.

  • 22. Data: 2010-06-01 20:18:33
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 1 Jun 2010 22:05:56 +0200, Feromon napisał(a):

    > Pijany rowerzysta powinien odpowiadać surowo za SPOWODOWANIE a nie za
    > pedałowanie.

    Podobnie kierowca.

    > Jakby był nietrzeźwy, to by się przewrócił.

    Albo nie.

    > Inna sprawa, że taki nietrzeźwy przewrócił mi się pod auto.
    > Ale wtedy nikt nie miał wątpliwości co do przyczyny wypadku.

    A jak trzeźwy by się przewrócił bo nagle wyrósł krater, albo był
    schowany pod wodą? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 23. Data: 2010-06-01 20:18:53
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 22:09:34 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie na równi - kary są ciut łagodniejsze

    Chyba chciałeś napisać "surowsze".

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 24. Data: 2010-06-01 20:51:16
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-01 22:09, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nie na równi - kary są ciut łagodniejsze - ale do więzienia teoretycznie
    > możesz trafić.

    W więzieniach siedzi więcej rowerzystów za jazdę pod wpływem niż
    kierowców pojazdów mechanicznych. Ci których stać na samochód
    mają też na dobrego adwokata i zamiast wyroku za jazdę pod wpływem
    sądy tworzą różne pomroczności jasne. A biedny rowerzysta przyznaje
    sie do wszystkiego i za drugim razem dostaje wyrok do odsiadki.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2010-06-01 20:57:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu3rs6$6ua$2@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > W więzieniach siedzi więcej rowerzystów za jazdę pod wpływem niż
    > kierowców pojazdów mechanicznych.
    Udowodnij tę bezsensowną tezę.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2010-06-01 21:09:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-01 22:51, RadoslawF pisze:
> [...]
    > kierowców pojazdów mechanicznych. Ci których stać na samochód
    > mają też na dobrego adwokata i zamiast wyroku za jazdę pod wpływem

    No tak, bo samochód to jest wyznacznik luksusu i zamożności. Na byle
    grata stać teraz każdego, a owego grata można kupić w cenie kiepskiego
    roweru.

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2010-06-01 21:19:51
    Od: s...@m...com

    > No tak, bo samochód to jest wyznacznik luksusu i zamożności. Na byle
    > grata stać teraz każdego, a owego grata można kupić w cenie kiepskiego
    > roweru.

    tyle że tym kiepskim rowerem więcej kilometrów zrobi, bo grat z niemal
    zarżniętym silnikiem po miesiacu pójdzie na złom.

  • 28. Data: 2010-06-01 21:30:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@m...com pisze:

    > Niby z czym łagodniejsze?

    Maksymalna odsiadka to rok a nie dwa lata :)

  • 29. Data: 2010-06-01 21:31:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

    > W więzieniach siedzi więcej rowerzystów za jazdę pod wpływem niż
    > kierowców pojazdów mechanicznych. Ci których stać na samochód
    > mają też na dobrego adwokata i zamiast wyroku za jazdę pod wpływem

    Jeśli twoje dane są prawdziwe, to ja bym jednak skłaniał się ku teorii,
    że pijanego rowerzystę łatwiej patrolowi zauważyć i złapać ;)

  • 30. Data: 2010-06-01 21:31:52
    Od: s...@m...com

    > Jeśli twoje dane są prawdziwe, to ja bym jednak skłaniał się ku teorii,
    > że pijanego rowerzystę łatwiej patrolowi zauważyć i złapać ;)

    Po prostu policja jest nadgorliwa w stosunku do rowerzystów, i spora część
    mijanek rowerzysta-patrol kończy się zatrzymaniem.