  • 61. Data: 2013-12-21 21:18:22
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-21 20:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Sortuj według daty i nie zgrywaj głupszego niż jesteś.

    Nie ściemniaj tylko odnieś się do tytułu.

  • 62. Data: 2013-12-21 22:11:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2013 21:18, z pisze:

    > Nie ściemniaj tylko odnieś się do tytułu.

    Ten tytuł. Z dzisiaj z 13:17. (mój cytat)
    Oryginał: PIERWSZY POST W TYM WĄTKU!

  • 63. Data: 2013-12-21 22:29:16
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Andrzej Lawa scripsit:

    > Nawet jeśli jest notarialnie rozdzielony, to jak rozwiążesz sprawę np.
    > właściciela drugiej połówki, który zaniedba wszelkie remonty i na jego
    > połowie zawali się dach? ;->

    Dlaczego miałbym rozwiązywać jego problemy?

    --
    Jacek Skowroński

  • 64. Data: 2013-12-21 22:34:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2013 22:29, Jacek Skowroński pisze:
    > PT Andrzej Lawa scripsit:

    > Dlaczego miałbym rozwiązywać jego problemy?

    Nie wiem, czy chwytasz koncepcję "bliźniaka" (w sensie budynku).

  • 65. Data: 2013-12-21 22:36:51
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Musiałbyś poczytać Taleba (albo pograć w Cashflow). Nie buduje się (kupuje)
    > domu, jeśli nie ma się zagwarantowanych przychodów na jego utrzymanie.
    > Większość "wybrańców losu", którzy coś grubszego trafili w Lotto kończy
    > właśnie z taką wiedzą, po takiej lekcji.

    Jak zacząłemj budować, to jeszcze mieszkałem w Niemczech i miałem w chuj
    szmalu...
    W 1991 roku nikt się nie spodziewał, że w 2013 będzie w Polsce gorzej jak za
    najczarniejszej komuny...

    boukun

    boukun

  • 66. Data: 2013-12-21 22:41:41
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > On 2013-12-20, boukun <b...@n...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No ale podobno byłeś poza tym chorym krajem. To co tam robiłeś? Wegetowałeś?
    > Przenoś wzorce postępowania do kraju, a nie narzekasz.

    Tamte wzorce w tym chorym kraju nie pasują. Tu rządzi kurwa i złodziej...

    > Jak ktoś kombinuje, to tak. Ale to sam sobie musi skalkolować ryzyko.
    > Prowadzenie małej działalności gospodarczej wcale nie jest takie ryzykowne
    > jak próbujesz to wmówić.

    Ale to z reguły męczarnia i wegatacja... Tak jak pisałem, gdyby było łatwo i
    ciekawie, to by ten chory kraj kwitnął, a nie był w ogonie cywilizacji...

    > No to było nie wydawać na domek, tylko w coś co przyniosłoby dochód.
    > A domek budować jak się już ma ten dochód zabezpieczony, a nie na odwrót.
    > Wojciech Bańcer

    Mądry Polak po szkodzie. Mój kolega z Heimu w Niemczech tak właśnie zrobił.
    Pochodził ze Słupska, wybudował pensjonat Pelikan w Rowach i ciągnie do tej
    pory. Często jeżdżę tam do niego na wczasy... Ale domku takiego nie ma, a miał
    już dwa i wszystko poszło na pensjonat..

    boukun

  • 67. Data: 2013-12-21 22:45:01
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Zakładając, że ktoś to kupi za normalną a nie ostro zaniżoną cenę.
    >
    > Bliźniak to zawsze kłopot, bo współwłasność.
    >
    > Poza tym o kredyt na dom czy mieszkanie teraz ciężko, bo swego czasu mnóstwo
    > ludzi kupiło mieszkania na kredyt w celu ich wynajmowania i gdyby banki
    > poluzowały politykę kredytową do poprzedniego poziomu, ludzie zamiast
    > wynajmować kupowaliby kolejne mieszkania. I ci co kupili na kredyt na wynajem
    > by splajtowali i banki by straciły.

    To nie jest bliźniak, tylko skrajna szeregówka. Tak jest lepiej niż
    wolnostojący, bo działki jest więcej i z jednej strony obejście i
    bezpieczniej... Ale fakt, nigdy nie dostałbym za niego tyle, ile w niego
    włożyłem, bo wszystko zwoziłem z Niemiec..., nawet okna, żaluzje, motory do
    żaluzji, piec Wiessmana, sanitaria, drzwi Hoermana, także garażowe itd. itp.

    boukun

  • 68. Data: 2013-12-21 22:47:15
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Nawet jeśli jest notarialnie rozdzielony, to jak rozwiążesz sprawę np.
    > właściciela drugiej połówki, który zaniedba wszelkie remonty i na jego połowie
    > zawali się dach? ;->

    Co mnie obchodzi sąsiad, który jest za miedzą i ma swój dom i swój dach? A
    propos, mam wspaniałego sąsiada, razem braliśmy udział w licytacji w 1991 roku i
    ja go wtedy na tę skrajną działke przelicytowałem...

    boukun

  • 69. Data: 2013-12-21 23:04:24
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Swoją drogą nie nazwałbym "piękną chałupą" ani nawet "domkiem" połówki
    > bliźniaka na symbolicznym skrawku ziemi.

    To sobie pooglądaj
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/98/other/std/93
    f4acc63b.jpeg
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/96/other/std/3c
    af450963.jpeg
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/62/other/std/ac
    dbcf3615.jpeg
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/43/other/std/73
    54184075.jpeg
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/7/other/std/2b9
    7e0ff40.jpeg
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/30/other/std/ee
    7690aaab.jpeg
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/29/other/std/e0
    c5afb64f.jpeg
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/8/other/std/222
    bfe3bbc.jpeg
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/3/other/std/a01
    56b8bb6.jpeg

    I kilka filmików
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/3/other/std/a01
    56b8bb6.jpeg
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/3/other/std/a01
    56b8bb6.jpeg
    http://www.youtube.com/watch?v=3RNFn4CsIrg

    I moja najlepsza robota
    http://www.youtube.com/watch?v=0ObbM3kCIXc
    http://www.youtube.com/watch?v=OfrucT20Hb0

    boukun

  • 70. Data: 2013-12-22 10:09:55

    W dniu 2013-12-21 22:11, Andrzej Lawa pisze:
    > Ten tytuł. Z dzisiaj z 13:17. (mój cytat)
    > Oryginał: PIERWSZY POST W TYM WĄTKU!

    Nie na temat. Odnieś się do przepisu prawnego jeśli potrafisz.