  • 11. Data: 2013-12-19 15:35:35
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-19 15:30, Andrzej Lawa pisze:
    > I znowu projekcja...

    Tak nadajesz się na członka ruchu... tylko po co się tym chwalisz
    publicznie?

  • 12. Data: 2013-12-19 15:51:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2013 15:35, z pisze:

    > Tak nadajesz się na członka ruchu... tylko po co się tym chwalisz
    > publicznie?

    Dziecko, weź się za te swoje lekcje, które ciągle przypisujesz innym i
    wróć dopiero jak dorośniesz do merytorycznych argumentów.

  • 13. Data: 2013-12-19 16:05:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-19 15:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Dziecko, weź się za te swoje lekcje, które ciągle przypisujesz innym i
    > wróć dopiero jak dorośniesz do merytorycznych argumentów.

    Przeczytaj jeszcze raz swój pierwszy post i poszukaj merytoryki.
    Jak nie znajdziesz to jak nic znajdziesz w lodówce.
    Ale takie traumy podobno daje się leczyć.

  • 14. Data: 2013-12-19 19:29:55
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    wiadomości news:l8uej6$rp8$1@node2.news.atman.pl...

    > Którą jak najbardziej można oficjalnie dokumentować i wtedy problemu nie ma.

    > Cóż, pierwszym krokiem poprawy działania państwa byłoby odcięcie finansowania
    > dla takich pasożytów, jak bokun czy księża.

    Pasożyctów należy odciąć, ale jak to zrobić, pasożytów u władzy! Którzy
    pasożytują na zniewolonym narodzie polskim i zaorali całą Polskę, uwłaszczając
    się bandziory na majątku narodowym Polaków i niszcząc zakłady pracy...

    Ja płaciłem też składki, blisko 10 lat w PRLu. Teraz dla takich ludzi jak ja, z
    moim wykształceniem nie ma w Polsce pracy, z powyższego powodu. To jest
    niesprawiedliwe, bo ktoś
    inny może teraz tylko 5 lat płacić składki, ale w ostatnim czasie i jak się
    rozchoruje, to rentę dostanie, a ja nie..., bo wiele lat wcześniej...

    boukun

  • 15. Data: 2013-12-19 19:35:35
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-18 20:35, boukun pisze:
    > Nie mam szans nawet na rentę, gdyby nie daj coś. Jak się niedawno
    > dowiedziałem, żeby otrzymać w Polsce rentę chorobową, trzeba mieć w
    > ostatnich 10 latach przepracowane łącznie 5 lat...

    i to jest dziwny przepis. Wyobrazmy sobie, ze kupujemy nowe auto,
    ubezpieczamy no i mamy wypadek, a ubezpieczyciel nam mówi, ze nic nie
    wyplaca bo mamy za mało składek w zyciu zaplaconych.

    --
    @foe_pl

  • 16. Data: 2013-12-19 19:40:46
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-19 10:34, Andrzej Lawa pisze:
    > Cóż, pierwszym krokiem poprawy działania państwa byłoby odcięcie
    > finansowania dla takich pasożytów, jak bokun czy księża.

    ale kto ma decydowac kto jest pasozytem? W poprzednim systemie tak było,
    prywaciarze, badylarze, kamienicznicy to były pasozyty. W interesie nas
    wszytkich jest to, by kazdy mógł godnie zyc, nawet Ci co sobie rady nie
    daja, albo po prostu maja dwie lewe rece. Zeby np. nie okazalo sie, ze
    maja talent do rabunku.

    --
    @foe_pl

  • 17. Data: 2013-12-19 19:45:42
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-19 19:35, the_foe pisze:

    > i to jest dziwny przepis. Wyobrazmy sobie, ze kupujemy nowe auto,
    > ubezpieczamy no i mamy wypadek, a ubezpieczyciel nam mówi, ze nic nie
    > wyplaca bo mamy za mało składek w zyciu zaplaconych.

    Ubezpieczenie Auto Casco jest dobrowolne, a ZUS przymusowe. Można z tego
    wyprowadzić różnicę, tzn w przypadku ZUSu ubezpieczyciel robi co chce,
    bo mogą mu skoczyć tam, gdzie pan może pana majstra w dupę pocałować.

    A w przypadku OC... też masz "kwiatuszek" - jeśli kierowca będzie na bani.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 18. Data: 2013-12-19 19:54:04
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ubezpieczamy no i mamy wypadek, a ubezpieczyciel nam mówi, ze nic nie wyplaca
    > bo mamy za mało składek w zyciu zaplaconych.

    Tu jest jeszcze inny przekręt, bo składek ja mogę mieć więcej od tego, co ma
    tylko za 5 lat, ale w przeciągu ostatnich 10-ciu... I mi ewentualna renta nie
    przysługuje, bo dawno temu pracowałem...

    boukun

  • 19. Data: 2013-12-19 20:10:40
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > ale kto ma decydowac kto jest pasozytem?

    Pasożyci u władzy, no a kto... Ci co okradają nas z wielu lat emerytury, by
    urzędasom żyło się lepiej...

    boukun

  • 20. Data: 2013-12-19 20:32:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-19 19:54, boukun pisze:
    > Tu jest jeszcze inny przekręt, bo składek ja mogę mieć więcej od tego,
    > co ma tylko za 5 lat, ale w przeciągu ostatnich 10-ciu... I mi
    > ewentualna renta nie przysługuje, bo dawno temu pracowałem...

    Takich idiotyzmów jest od groma.
    Mi się trafiło "przedawnienie" w Gwarantowanym funduszu świadczeń
    pracowniczych. Jak pracodawca rozwiązał umowę i nie zapłacił to po 9
    miesiącach już kasy nie dostaniesz chociaż krzywda większa niż po 3
    miesiącach. I co im zrobisz? taki mają przepis. Wiedzą że głupi ale dupy
    nie ruszą żeby go zmienić.

    Takich darmozjadów trzeba odciąć od .... niech każdy sobie dopisze po
    swojemu :-) bo to jest prawdziwe ZŁO chociaż ubrane w demokratyczne
    szaty często unijne.