  • 71. Data: 2006-01-11 22:13:22
    Temat: Re: Renoma - kontrola w KM
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    > Jechałem sobie niedawno w W-wie pociągiem KM, mając bilet
    > okresowy-czasowy. Niestety skończył mi się on w chwili wsiadania do
    > pociągu, na następnej stacji wsiadł kontroler, sprawa wyszla na jaw,
    > wysiadlem z renomowanym klientem na stacji. Oczywiście akcja "nie
    mam
    > dokumentów", jednak renoma (jeden i samotny kontrolller) nie dał ku
    temu
    [..]
    Co sie pieklisz. Ja jechałem trojlebusem w Gdyni. Miałem schowany w
    plecaku ważny bilet miesięczny.
    Wysiadałem na moim przystanku docelowym gdy zostałem wepchnięty przez
    kontrolera do pojazdu. Zażądał okazania biletu. Powiedziałem, że
    wysiądzmy to mu go pokaże. Niestety w trakcie "negocjacji" trojlebus
    ruszył. Wezwałem policję i przejechałem z kontrolerem 2 przystanki
    (zanim znalezłem bilet w plecaku). Oczywiście nasza policja
    przyjechała jak kontrolera dawno już nie było i stwierdziła, że nic
    się nie stało. Czyli według niej kontroler mógł mnie wozić po całej
    Gdyni. Napisałem skargę do ZKM i teraz najpiękniejsze. Otrzymałem
    odpowiedź, że byłem agresywny itd. No i oczywiście ani jednego słowa
    przepraszam. Czyli JAŚNIE PAN KONTROLER JEST WŁADZĄ I MOŻE WSZYSKO. A
    WSZYSTKIE JEGO POCZYNANIA BĘDĄ TUSZOWANE PRZEZ JEGO SZEFÓW.

  • 72. Data: 2006-01-11 22:16:24
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "ObywatelX" <o...@a...email> napisał w wiadomości
    > Naucz się czytać.

    "Jechałem sobie niedawno w W-wie pociągiem KM, mając bilet
    okresowy-czasowy. Niestety skończył mi się on w chwili wsiadania
    do pociągu, [...]"

    Z Twojej wypowiedzi jasno wynika, że nie miałeś ważnego
    biletu na przejazd tym pociągiem o tej godzinie.

    Jeżeli masz zamiar mi odpisywać "naucz się czytać" zamiast
    użyć jakichś argumentów, to daruj sobie odpisywanie.

    Piotr

  • 73. Data: 2006-01-11 22:30:44
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Dariusz Młyński wrote:
    > Co sie pieklisz. Ja jechałem trojlebusem w Gdyni. Miałem schowany w
    > plecaku ważny bilet miesięczny.
    > Wysiadałem na moim przystanku docelowym gdy zostałem wepchnięty przez
    > kontrolera do pojazdu.

    Trzeba było dać mu w mordę i wysiąść.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 74. Data: 2006-01-11 22:43:48
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Dariusz Młyński napisał(a):
    > Wyraźnie napisałeś okazania a nie wręczenia do rąk kontrolerowi. Więc
    > nie kontroler nie musi go dostać do rąk. Może sobie popatrzeć i
    > koniec.

    A jak weźmie do rąk to co się stanie? Odrobinę rozsądku...

    KG

  • 75. Data: 2006-01-11 23:08:47
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > A jak weźmie do rąk to co się stanie? Odrobinę rozsądku...

    Ale to przecież nie ma nic do rzeczy. Jest w Prawie
    przewozowym obowiązek okazania (też trochę naciągane,
    ale niech Ci będzie), natomiast nie ma obowiązku wręczenia
    dokumentu.
    A co się kanarowi stanie, jak owego dokumentu do ręki
    nie dostanie? Odrobinę rozsądku...

    Piotr

  • 76. Data: 2006-01-11 23:11:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PiotRek napisał(a):

    > A co się kanarowi stanie, jak owego dokumentu do ręki
    > nie dostanie? Odrobinę rozsądku...

    Zgodnie z twoją logiką trzeba go najpierw spytać o wadę wzroku, by
    wiedzieć z jakiej odległości mu pokazać ten dokument ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 77. Data: 2006-01-11 23:12:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):

    > Niektórym to się faktycznie z tej demokracji we łbach poprzewracało...

    To nie od demokracji, lecz od bezstresowego wychowania.

  • 78. Data: 2006-01-11 23:32:18
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Zgodnie z twoją logiką trzeba go najpierw spytać o wadę wzroku, by
    > wiedzieć z jakiej odległości mu pokazać ten dokument ...

    Nie, sam się może odpowiednio oddalić albo przybliżyć.

    Dziennik Ustaw, gazetę albo monitor komputerowy też prosisz
    o przybliżenie / oddalenie się, jak chcesz coś przeczytać,
    czy może jednak sam regulujesz sobie odległość oczu od ww.?

    Piotr

  • 79. Data: 2006-01-11 23:33:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ObywatelX [###o...@a...email.###] napisał:

    > Ale jego pozyskanie jest dosć kosztowne:
    > - zdjęcia
    > - bieganie do urzędu = stracony czas
    > - znaczki skarbowe(? dawno nie wyrabiałem) i koszt wyrobienia.

    Nie przeczę. Ale to załatwiają roszczenia odszkodowawcze do sprawcy.
    natomiast nie można dowodu wycenić na 15 złotych i sprzedać go. Nie ma
    on wartości materialnej.

  • 80. Data: 2006-01-11 23:36:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PiotRek napisał(a):

> [...]
    > o przybliżenie / oddalenie się, jak chcesz coś przeczytać,
    > czy może jednak sam regulujesz sobie odległość oczu od ww.?

    Ja nie mam kłopotu ze wzrokiem.
    Wyraziłem tylko to, że piszesz głupoty (teraz zresztą też), ale zapewne
    i tak cię nie przekonam, więc sobie daruje.