  • 51. Data: 2007-03-06 18:31:18
    Temat: Re: Religia w środku lekcji
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-03-05, Andrzej Kłos <a...@w...pl> wrote:
    > pojawiają głosy, aby była obowiązkowym przedmiotem na maturze (zamiast
    > ew. matematyki)

    Ciekawe, jakies zrodlo moze podasz? Bo z tego co wiem, to faktycznie
    jako przedmiot na maturze, ale w zaden sposob obowiazkowy.

    --
    Tomasz Trystula

  • 52. Data: 2007-03-06 18:42:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Trystula wrote:

    > Ciekawe, jakies zrodlo moze podasz? Bo z tego co wiem, to faktycznie
    > jako przedmiot na maturze, ale w zaden sposob obowiazkowy.

    Łojciec dyrehtor sobie zażyczył podczas łostatniej kolacji u prezydenta.

  • 53. Data: 2007-03-06 21:05:45
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-03-06, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Łojciec dyrehtor sobie zażyczył podczas łostatniej kolacji u prezydenta.

    Nadal nie podales zrodla.

    --
    Tomasz Trystula

  • 54. Data: 2007-03-06 21:14:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Trystula wrote:

    > Nadal nie podales zrodla.

    I nie podam, bo nie ja to napisałem.

  • 55. Data: 2007-03-07 00:14:09
    Od: Abu <a...@w...pl>

    Tomasz Trystula napisał(a):

    > Ciekawe, jakies zrodlo moze podasz? Bo z tego co wiem, to faktycznie
    > jako przedmiot na maturze, ale w zaden sposob obowiazkowy.

    Może nie obowiązkowym, ale za to może być zamiast matematyki :P

    Matma i religia to aktualnie nieobowiązkowe przedmioty.

    A,