  • 11. Data: 2007-12-21 18:58:18
    Temat: Re: Relacja z mojego procesu (2)
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Michał K." <k...@w...pl> wrote in message
    news:3382cbed-dc02-4cd3-bdde-537794864e5c@d4g2000prg
    .googlegroups.com...
    > Trzymajcie mnie bo fiknę, najgorszego żydożercę

    Gdyby z taką zaciekłością, z jaką ścigają bokuna, ścignago polakożerców, to
    cała redakcja GW i Nie odsiadywałaby dożywocie :-)

    MK

  • 12. Data: 2007-12-22 07:37:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fkglmg$bmi$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzięki, właśnie to im perswaduję. Rzecz w tym, że ignorują totalnie wątek
    > uzyskania.

    powiedz tez temu genialnemu sedziemu ze oboiwazek przechowywania
    rachunkow dla US wynika wprowst z ustawy a co do programow nie masz
    takiego obowiazku nie mowiac juz o tym co wczesniej napisalem.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 13. Data: 2007-12-22 07:38:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sanctum Officium napisał(a):
    > "Michał K." <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Gdyby z taką zaciekłością, z jaką ścigają bokuna, ścignago polakożerców, to
    > cała redakcja GW i Nie odsiadywałaby dożywocie :-)

    a mozna wiedziec za co? za sczerosc? co masz do nie procz tego ze nie
    podoba ci sie jezyk (wulgarny) i redaktor naczelny jak zwykle prawde pisza ?
    P.

  • 14. Data: 2007-12-22 15:38:34
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:fkieu0$667$2@inews.gazeta.pl...

    > a mozna wiedziec za co? za sczerosc?

    Za antypolonizm, który zresztą w Polsce uchodzi zupełnie bezkarnie w
    przeciwieństwie do jakichkolwiek przejawów choćby najdrobniejszej niechęci
    wobec Żydów.

    > co masz do nie procz tego ze nie
    > podoba ci sie jezyk (wulgarny) i redaktor naczelny jak zwykle prawde pisza
    ?

    Prawda w GW i Nie?

    MK

  • 15. Data: 2007-12-23 08:29:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Za antypolonizm, który zresztą w Polsce uchodzi zupełnie bezkarnie w
    > przeciwieństwie do jakichkolwiek przejawów choćby najdrobniejszej niechęci
    > wobec Żydów.

    debil

    > ?
    >
    > Prawda w GW i Nie?

    prosze wymeiniac konkrety

  • 16. Data: 2007-12-26 17:05:41
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fkl6a5$bm9$1@inews.gazeta.pl...

    > debil

    Na samokrytykę ci się zebrało, biedaku .

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2007-12-27 15:20:21
    Od: Seven <...@z...com>

    "boukun" <b...@n...pl> wrote in

    > Przedwczoraj, w czwartek odbylo się kolejne posiedzenie sadu w sprawie
    > oskarzenia mnie o zniewazanie na internetowych grupach dyskusyjnych swoimi
    > wypowiedziami grupy ludnosci ze względu na ich przynaleznosc narodowa
    > zydowska i wyznaniowa i piractwo programów komputerowych.

    acha, czyli zaczyna sie POLOWANIE NA CZAROWNICE :(

    szykany, wyroki za PRZEKONANIA?

    --
    Seven

    Najlepsze rzeczy sa ZA DARMO - na przyklad MADROSC...