  • 11. Data: 2008-09-18 22:42:14
    Temat: Re: Rekwirowanie kamery!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    staszek wrote:

    > powiedz ze jej nie masz. podaj debilom model niech sobie zapierdola w
    > media markt.

    zdajesz sobie sprawę co grozi za to co proponujesz?
    Czy tylko tak ci sie niechcący pierdło, bez pomyślunku?

  • 12. Data: 2008-09-18 23:14:51
    Od: Marian <m...@a...pl>

    witek wrote:

    > zdajesz sobie sprawę co grozi za to co proponujesz?

    ja nie bardzo?

    przeciez mogl zgubic, mogli mu ukrasc, mogla tez pojechac z wujkiem na
    wyprawe do indii...

  • 13. Data: 2008-09-18 23:35:09
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    > zdajesz sobie sprawę co grozi za to co proponujesz?

    zdaje sobie. nic nie grozi. przy zachowaniu zdrowego rozsadku oczywiscie.
    nie do udowodnienia ze to nieprawda.

    > Czy tylko tak ci sie niechcący pierdło, bez pomyślunku?

    z pomyslunkiem i to duzym.

    trzeba sie bronic przed chorym systemem. ale trzeba miec tez jaja. jesli ich
    brak to lepiej nie klamac.

  • 14. Data: 2008-09-19 06:48:07
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    prawda jest taka ze zabierając Ci kamere chcą Cie oduczyć donosicielstwa i
    kapowania, jak stracisz na 5-6 miesiacy kamere to drugi raz juz nie nagrasz
    zadnego tira czy wapadku , a jak nagrasz to nie bedzie to dowód w sprawie bo
    nie bedziesz czekał na kamere kolejne 1/2 roku

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2008-09-19 06:53:43
    Od: "Ajgor" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Papkin" napisał w wiadomości news:48d2ce76$1@news.home.net.pl...

    > Ja tez mam jeden mostek na oku, goscie z betoniarni robia sobie objazd
    > (raptem 2km krocej maja). Sa zakazy dla pojazdow ciezszych niz 8t.
    >
    > Ile wazy standardowa, pelna betonu gruszka? 8ton czy mniej? Ten most juz
    > raz byl remontowany, kto wie czy to przez tych pajacow nie bylo.

    Zgloś na policje i niech sami sobie nakręcą własną kamerą, a później niech
    sobie ją zarekwirują do badania.

  • 16. Data: 2008-09-19 11:16:59
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "adam" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    <ciach>

    Dla jasnosci - autor watku to taka atrakcja regionalna z grupy slaskiej = ma
    on jakas obsesje na punkcie tirow w gliwicach i od roku wymysla niestworzone
    rzeczy na ten temat. Mysle ze stad tez bierze sie sceptycyzm policji z w
    stosunku do niego i jego dowodow

    HaNkA

  • 17. Data: 2008-09-19 11:38:30
    Od: uosiu <a...@w...pl>

    Kilka wątków wyżej, ktoś się żali, ktoś inny go podkapował na policji,
    że stwarzał na tym rondzie zagrożenie.
    Rozumiem, że gdyby donosiciel miał nagranie a nie donosił słownie to też
    by musiał dostarczyć urządzenie rejestrujące, tak?

    Idąc dalej, jeżeli zostanę nagrany wideorejestratorem, że przekraczam
    dozwoloną prędkość o ileś tam i powiedzmy, że sprawa trafia do sądu to
    czy Policja oprócz nagrania dostarcza wymontowany wcześniej rejestrator,
    którym zostało nagrane wykroczenie?

  • 18. Data: 2008-09-19 15:55:59
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niestworzone rzeczy na ten temat. Mysle ze stad tez bierze sie sceptycyzm
    > policji z w stosunku do niego i jego dowodow

    Jeśli nawet, to dowodem w sprawie powinno byc nagranie i oświadczenie
    nagrywajacego, że nagranie jest prawdziwe. Innymi slowy nagrywajacy jest
    świadkiem, a nagranie to tylko potwierdzenie jego słów.

    Żądanie kamery do ekspertyzy jest absurdem. Interesuje mnie podstawa prawna
    takiego żądania. Nośnikiem zapisu nie jest bowiem kamera, tylko przekazana
    płyta DVD.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 19. Data: 2008-09-19 19:01:52
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 19 Wrz, 13:38, uosiu <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dozwoloną prędkość o ileś tam i powiedzmy, że sprawa trafia do sądu to
    > czy Policja oprócz nagrania dostarcza wymontowany wcześniej rejestrator,

    teoretycznie owe rejestratory maja odpowiednie certyfikaty na
    okolicznosc stwierdzania prawdziwosci zdjecia. tylko teoretycznie bo w
    katowicach byla afera o aparat. jhak sie okazalo po remoncie takiego
    cacka trzeba powtornie wystapic i certyfikaty. a,nie wystapili. i byl
    zonk.

  • 20. Data: 2008-09-19 19:43:01
    Od: "pawel" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > rzeczy na ten temat. Mysle ze stad tez bierze sie sceptycyzm policji z w

    A to policja gliwicka nie wie, ze przez ten most tiry jezdza? Trzeba im az
    nagranie robic? Czy oni nie wychodza ze swojego posterunku na miasto?
    A tak nawiasem mowiac watpie, ze to jakas obsesja, bo znalazlem filmy o tirach w
    centrum Gliwic i wyglada to tak:
    http://pl.youtube.com/watch?v=fpY9o0jV3DI
    http://pl.youtube.com/watch?v=-5N8UMgRwe0

    Niezle.