  • 11. Data: 2006-10-10 17:07:00
    Temat: Re: Rękojmia na baterię do telefonu komórkowego
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    scream napisał(a):

    > Dokładnie takie, że producenci częstokroć wpisują tam bzdury.

    To już jest problem producenta i sprzedającego, nie kupującego. Każda
    publicznie dostępna informacja płynąca z oficjalnych źródeł może być
    potraktowana jako fragment oferty publicznej.

    M.

  • 12. Data: 2006-10-10 19:36:36
    Od: "Luke" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:egeefp$gq4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > scream napisał(a):
    <ciach>
    > Jaka umowe?
    > Na zakup telefonu jest FV a nie umowa.
    > Na FV nie ma wyszczegolnionych parametrow technicznych a w szczegolnosci
    > dlugosci pracy baterii.

    Sorry, ale mógłbyś wyjaśnić co to FV??

    Pozdrawiam
    Luke

  • 13. Data: 2006-10-10 19:38:34
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Sorry, ale mógłby? wyja?nić co to FV??

    DeFacto Vactura ? :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 14. Data: 2006-10-10 19:39:58
    Od: "Luke" <p...@o...pl>

    Dzięki wszystkim za wypowiedzi, w sobotę idę się przejśc do salonu z
    dziewczyną i spróbuję coś pogadać z obsługą. Może jednak uda się coś
    załatwić, wiecie dla studentki każdy grosz ważny :-))))

    Pozdrawiam
    Luke

  • 15. Data: 2006-10-10 20:28:30
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    scream napisał(a):
    > Dokładnie takie, że producenci częstokroć wpisują tam bzdury.

    art.4 ust 3 i 4 oraz art.5 ustawy o szczególnych warunkach

    KG

  • 16. Data: 2006-10-11 18:56:58
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Mon, 9 Oct 2006 22:45:29 +0200, Luke napisał(a):

    > Nie chodzi właśnie o te 20 zł, ale o to czy takie mam prawo. W sumie
    > rzeczywiście masz rację, trzeba by się zastanowić i poszukać czy gdzieś
    > pisze że bateria ma wytrzymać ileś tam. Choć chyba w specyfikacji
    > technicznej znajduje się informacja iż telefon działa bez ładowania tyle i
    > tyle (ileś tam godzin rozmowy).
    >

    > Pozdrawiam
    > Luke
    Ty chyba chcesz koniecznie aby "ONI" /ci z tego salonu udowodnili Ci ,że:
    nie potrafisz się posługiwać telefonem,
    źle konserwowałeś baterię
    źle ją ładowałeś ,a to jeszcze możesz się dowiedzieć jeszcze stu inny
    spraw ,których nie potrafisz.
    Więc zamiast udawać się tam " po te nauki" lepiej skorzystaj z rady i kup
    inną baterię. Dodam ,że moja znajoma dowiedziała się ,że źle wkładała
    wtyczkę do gniazdka i właśnie z tego powodu padła bateria .

    akala

  • 18. Data: 2006-10-11 21:23:44
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    akala napisał(a):

> [...]
    > inną baterię. Dodam ,że moja znajoma dowiedziała się ,że źle wkładała
    > wtyczkę do gniazdka i właśnie z tego powodu padła bateria .

    Mnie wczoraj w nowym telefonie bateria padła - po wyjęciu wtyczki.
    Chwilę telefon podziałał i zgasł.
    Telefon przestał działać, nic nie dalo włączanie i wyłączanie, ponowne
    wkładanie wtyczki.... Otworzyłam obudowę, wyjęłam baterię, potem znowu
    włożyłam, przyciśnęłam i telefon uruchomił się.
    Teraz się boję, że w każdej chwili ta bateria może mi naprawdę padnąć i
    nie wiem co robić. Fakt, że telefon jest na gwarancji, ale w serwisie
    mogą przecież mi powiedzieć, że baterii nie wymienią :-(

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2006-10-11 21:23:44
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

  • 19. Data: 2006-10-11 21:27:01
    Od: "Luke" <p...@o...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > inną baterię. Dodam ,że moja znajoma dowiedziała się ,że źle wkładała
    > wtyczkę do gniazdka i właśnie z tego powodu padła bateria .

    Jasne niech to mi wszystko powiedzą, lubię takie dyskusje.....

    Pozdrawiam
    Luke

  • 20. Data: 2006-10-11 21:50:10
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 11 Oct 2006 20:56:58 +0200, akala napisał(a):

    > nie potrafisz się posługiwać telefonem,
    > źle konserwowałeś baterię
    > źle ją ładowałeś ,a to jeszcze możesz się dowiedzieć jeszcze stu inny
    > spraw ,których nie potrafisz.
    Taaa, bo faktyczny proces produkcji, kontroli jakości, składowania itd.
    jest zgodny teoretycznym idealnym i umożliwia 100koma0% pewności, że
    produkt wad nie posiada.
    BTW Sony już ma swoich prawników ;)

    --
    pozdro