  • 61. Data: 2016-07-14 19:16:26
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 11:23:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > No coz, daj znac, jak wyszlo.
    Dzisiaj sprawa zakończona.
    Z początku sklep upierał się że zgłoszenie było z tytułu gwarancji- odesłał laptopa
    do producenta. Pęknięcia przy zawiasach były, serwis Lenovo wymienił o dziwo bez
    problemów obudowę w ramach gwarancji.
    Ja jednak domagałem się rozwiązania zgłoszenie z tytułu niezgodności.
    W imieniu siostry przesłałem do działu reklamacji skan zgłoszenia z tego tytułu i po
    kilku telefonach i wymianie kilku meili dostaliśmy odpowiedź ze zapraszają do sklepu
    po odbiór kasy ew wymiana na inny model bo ten nie produkowany już.
    Tak więc specjalnie nie kombinowali, siora będzie miała nowego laptopa a sklep ma
    naprawionego laptopa

  • 62. Data: 2016-07-17 10:25:39
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-07-14 19:16, Kris wrote:

> [...]
    > Tak więc specjalnie nie kombinowali, siora będzie miała nowego laptopa a sklep ma

    A więc operacja wyłudzenia nowego sprzętu się powiodła.

  • 63. Data: 2016-07-17 17:16:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 10:25:41 UTC+2 użytkownik kriters napisał:

> [...]
    sklepu po odbiór kasy ew wymiana na inny model bo ten nie produkowany już.

    > A więc operacja wyłudzenia nowego sprzętu się powiodła.
    Rozwin to "wyłudzenia"

  • 64. Data: 2016-08-09 09:16:19
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No właśnie, można np. trafić na Liwiusza ;-)

    -----