  • 41. Data: 2016-07-01 11:34:42
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Poslowie przeciez to zbieranina zapijaczonych dziwkarzy czesto zwyklych
    przyglupow.

  • 42. Data: 2016-07-01 11:35:20
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Chuj ci do tego czy pije co pije i z kim pije ty durniu zacznij myslec
    logicznie.

  • 43. Data: 2016-07-01 11:37:09
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Wiekszosc tzw kupcow z bagdadu nie wie co to jest niezgodnosc towaru z
    umowa, a gwarancja jest jej czescia wiec zgodnie z umowa towar w
    prtzypadku uszkodzenia podlega gwarancji.

  • 44. Data: 2016-07-01 12:07:03
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-01, LeonKame <k...@l...com> wrote:

    > Chuj ci do tego czy pije co pije i z kim pije ty durniu zacznij myslec
    > logicznie.

    Chciałbym nieśmiało zauważyć, ze prawo ma niewiele wspólnego z logiką,
    więc porada trochę z dupy. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 45. Data: 2016-07-01 12:18:11
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Kwestia podstawowa - umawialiscie sie na jakas trwalosc sprzetu, ze
    > sie np przez 2 lata nie zepsuje ?

    No generalnie producent sprzętu może podawać MTBF.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 46. Data: 2016-07-01 12:27:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2016-07-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No generalnie producent sprzętu może podawać MTBF.

    Kiepska miara, bo jak Ci padnie, to miesci sie w M czy zwrot pieniedzy
    ?

    Poza tym ten sprzet nienaprawialny, to BF niezbyt pasuje :-)

    J.

  • 47. Data: 2016-07-01 12:31:30
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Kiepska miara, bo jak Ci padnie, to miesci sie w M czy zwrot pieniedzy
    > ?

    No jest to jednak jakaś miara. Lepsza niż żadna. :)

    > Poza tym ten sprzet nienaprawialny, to BF niezbyt pasuje :-)

    Zazwyczaj naprawialny. :) Myślę, że najczęściej padają kondensatory,
    te się da nawet lutownicą wymienić. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 48. Data: 2016-07-01 12:32:02
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Chciałbym nieśmiało zauważyć, ze prawo ma niewiele wspólnego z logiką,
    > więc porada trochę z dupy. :)

    W polsce to fakt niewiele ma wspolnego z logika ale narod glupkowaty to
    i prawnicy tacy sami.

  • 49. Data: 2016-07-01 12:34:12
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Dzieciaku ty sie naucz czytac ze zrozumieniem bo ty nawet raczej nie za
    bardzo wiesz o co ty walczysz . Dowiedz sie co to jest umowa gwarancja
    i niezgodnosc.

  • 50. Data: 2016-07-01 14:58:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 12:34:13 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:
    > Dzieciaku ty sie naucz czytac ze zrozumieniem bo ty nawet raczej nie za
    > bardzo wiesz o co ty walczysz . Dowiedz sie co to jest umowa gwarancja
    > i niezgodnosc.

    Weź ty w końcu otrzeźwiej.