  • 21. Data: 2016-06-26 16:33:38
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 16:19:04 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > No to jak nie mówimy, to tym bardziej po co się pytasz o gwarancję?
    Przeczytaj moj pierwszy post- ten ktorym zaczełem wątek- tam wyczytasz o co pytam.
    Zdanie najważniejsze:
    "Czy w tym wypadku zastosowanie mają przepisy odnośnie niezgodności czy może zapisy
    gwarancji"
    Faktycznie znaku zapytania nie wstawiłem ale myślę ze wiadomo o co pytam.

    > Owszem. Ale co do zasady nie spotkałem się z komputerem, który z
    > definicji i umowy miałby działać dwa lata.
    A to już nie moj problem i nie o to pisałem. Jacek Tobie dość precyzyjnie
    odpowiedział ale zignorowałeś.

    > Ty też nie rozumiesz, że pisałem o zasadności reklamacji, a nie tym, czy
    > kupującemu udało się przechytrzyć sprzedającego.
    Nie moj problem że piszesz odpowiedzi nie rozumieć pytań.

  • 22. Data: 2016-06-26 17:24:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 16:33, Kris pisze:

> [...]
    gwarancji"
    > Faktycznie znaku zapytania nie wstawiłem ale myślę ze wiadomo o co pytam.

    W jakim przypadku? Przepisy mają zastosowanie w zależności od tego, jaką
    reklamację złożyłeś.

    > A to już nie moj problem i nie o to pisałem. Jacek Tobie dość precyzyjnie
    odpowiedział ale zignorowałeś.

    Skoro zacząłeś temat komputera, który "ma działać 2 lata", to go
    kontynuowałem. Jak cię jakiś temat nie interesuje, to po prostu się nie
    wypowiadaj w jego kierunku.

    > Nie moj problem że piszesz odpowiedzi nie rozumieć pytań.

    Odpowiedź jest prosta - masz taki tryb reklamacji, jaki zainicjowałeś.
    Zatem sam sobie odpowiedz na swoje pytanie, bo nikt tu nie wie ani jakie
    sa warunki gwarancji, ani jaką reklamację złożyłeś.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2016-06-26 19:06:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    .

    > W jakim przypadku? Przepisy mają zastosowanie w zależności od tego, jaką
    > reklamację złożyłeś.
    Jakbyś przeczytał pytanie to byś miał szanse na odpowiedz, ale potwierdziłeś tylko że
    słowo pisane jest Tobie obce,
    .

    > Skoro zacząłeś temat komputera, który "ma działać 2 lata", to go
    > kontynuowałem. Jak cię jakiś temat nie interesuje, to po prostu się nie
    > wypowiadaj w jego kierunku.
    Ciągle nie rozumiesz pytania. Ale mnie to już nie dziwi.

    > Odpowiedź jest prosta - masz taki tryb reklamacji, jaki zainicjowałeś.
    Pytanie jest proste- Jaki?
    > Zatem sam sobie odpowiedz na swoje pytanie, bo nikt tu nie wie ani jakie
    > sa warunki gwarancji, ani jaką reklamację złożyłeś.
    Nie staraj się za idiota tu robić. Nie warto.

  • 24. Data: 2016-06-26 19:50:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 19:06, Kris pisze:
    > Pytanie jest proste- Jaki?

    Wybacz, jeśli sam nie wiesz co czynisz, to my też nie wiemy. Specjalnie
    dla ciebie nie stworzono ustawy, która by interpretowała twoje miotanie
    się w życiu.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2016-06-26 20:13:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 19:50:32 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Wybacz, jeśli sam nie wiesz co czynisz, to my też nie wiemy. Specjalnie
    > dla ciebie nie stworzono ustawy, która by interpretowała twoje miotanie
    > się w życiu.
    A coś w temacie odpowiesz czy tylko spamować będziesz po raz kolejny?

  • 26. Data: 2016-06-26 20:20:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 20:13, Kris pisze:

    > A coś w temacie odpowiesz czy tylko spamować będziesz po raz kolejny?

    Jeśli nie widzisz związku z tematem, to nic nie poradzę na twoją
    nieporadność w czytaniu :P

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2016-06-26 21:00:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 20:20:49 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jeśli nie widzisz związku z tematem, to nic nie poradzę na twoją
    > nieporadność w czytaniu :P
    Specjalnie dla Ciebie pytanie powtórze:
    "Siostrze popsuł się laptop.
    Kupiony przed 25-12-2014.
    Napisałem jej pismo z żądaniem doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez
    nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy z tytułu niezgodności towaru z umową.
    Zaniosła sprzęt do sklepu otrzymała od sprzedawcy na kopi pisma potwierdzenie że
    pismo przyjęli.
    Sprzedawca jednak wydrukował dodatkowy dokument z "systemu" sklepu w którym jak
    później doczytałem jako podstawę prawną zgłoszenia podano "gwarancja"
    Ten dokument siostra nieopatrznie podpisała sprzedawcy.
    Czy w tym wypadku zastosowanie mają przepisy odnośnie niezgodności czy może zapisy
    gwarancji
    Sprawa o tyle istotna że dzisiaj mija 14 dzień i jeśli dzisiaj sprzedawca nie da
    odpowiedzi to zgodnie z przepisami odnośnie niezgodności uznał zadanie. Co do
    gwarancji chyba tak sztywnych terminów niema"

  • 28. Data: 2016-06-26 21:13:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 21:00, Kris pisze:

> [...]
    odpowiedzi to zgodnie z przepisami odnośnie niezgodności uznał zadanie. Co do
    gwarancji chyba tak sztywnych terminów niema"

    W takim razie twoje pytanie jest jeszcze głupsze - siostra zgłosiła
    reklamację z tytułu gwarancji, nawet potwierdziła to swoim podpisem.
    Trudno o wyraźniejsze wyrażenie swojej woli.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2016-06-26 21:31:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 21:13:18 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > W takim razie twoje pytanie jest jeszcze głupsze - siostra zgłosiła
    > reklamację z tytułu gwarancji, nawet potwierdziła to swoim podpisem.
    > Trudno o wyraźniejsze wyrażenie swojej woli

    Równocześnie sklep przyjął z tytułu niezgodności, nawet pracownik sklepu potwierdził
    to swoim podpisem.

    Tak myślałem że nie czytałeś
    Twoje odpowiedzi głupimi nazwać przez grzeczność wypada

  • 30. Data: 2016-06-27 12:38:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Owszem. Ale co do zasady nie spotkałem się z komputerem, który z
    >definicji i umowy miałby działać dwa lata.

    A ile mial dzialac ?
    Nie umowiono, wiec skad wiadomo, ze nie dwa lata ?

    W dodatku klienta poinformowano, ze komputer ma 2 lata gwarancji, wiec
    umowa wydaje sie byc taka: w przypadku uszkodzenia w czasie 2 lat
    komputer naprawi gwarant bezplatnie, a pozniej to juz problem klienta
    :-)

    J.