eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja w drukarni (nadruk na koszulkach)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-04-09 16:21:40
    Temat: Reklamacja w drukarni (nadruk na koszulkach)
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Witam,

    zlecilismy drukarni nadruk na koszulkach. Koszulki kupowalismy sami,
    zanieśliśmy do drukarni, pan powiedział, że dobre.

    Niestety po tygodniu okazało się, ze nadruk schodzi, bo koszulki się
    nie nadaja do nadrukowywania. Pan w drukarni twierdzi, że nie ma
    obowiązku sprawdzania, co jest napisane na metce oraz, że nie musi
    znac angielskiego.

    Na jaki paragraf dot. usług powołac się? Przecież zlecając coś nie
    musze znac się na koszulkach, a jeśli powiedzianoby nam, że takie nie,
    wymienilibysmy je w hurtowni. (Pomijając fakt, że w hurtowni
    zaznaczylismy, że maja byc pod nadruk)

    pozdr

    cherokee


  • 2. Data: 2004-04-12 02:47:13
    Temat: Re: Reklamacja w drukarni (nadruk na koszulkach)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c56iim$j6h$1@absinth.dialog.net.pl>, Cherokee gd wrote:
    > zlecilismy drukarni nadruk na koszulkach. Koszulki kupowalismy sami,
    > zanieśliśmy do drukarni, pan powiedział, że dobre.
    > Niestety po tygodniu okazało się, ze nadruk schodzi, bo koszulki się
    > nie nadaja do nadrukowywania. Pan w drukarni twierdzi, że nie ma
    > obowiązku sprawdzania, co jest napisane na metce oraz, że nie musi
    > znac angielskiego.
    > Na jaki paragraf dot. usług powołac się? Przecież zlecając coś nie
    > musze znac się na koszulkach, a jeśli powiedzianoby nam, że takie nie,
    > wymienilibysmy je w hurtowni. (Pomijając fakt, że w hurtowni
    > zaznaczylismy, że maja byc pod nadruk)

    Teoretycznie usługodawca nie odpowiada za usterkę wynikłą z wady tkwiącej
    w produkcie, a to można podciągnąć pod ten właśnie przypadek. Ale też
    (Kodeks Cywilny):
    Art. 634. Jeżeli materiał dostarczony przez zamawiającego nie nadaje się
    do prawidłowego wykonania dzieła albo jeżeli zajdą inne okoliczności,
    które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu, przyjmujący zamówienie
    powinien niezwłocznie zawiadomić o tym zamawiającego.

    I to jest moim zdaniem dość mocny p. zaczepienia bo:
    1) Macie ustne zapewnienie pana z drukarni (jeśli są tego świadkowie) i
    mogliście zdać się na profesjonalizm usługodawcy w tym względzie. Skoro
    się wypowiedział jako usługodawca to się na tym w swoim przekonaniu znał.
    2) nawet bez takiej deklaracji mogliście się zdać na jego profesjonalną
    ocenę.

    --
    Marcin


  • 3. Data: 2004-04-13 14:30:59
    Temat: Re: Reklamacja w drukarni (nadruk na koszulkach)
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:hicpk1-83f.ln1@ziutka.router...

    > I to jest moim zdaniem dość mocny p. zaczepienia bo:

    Dziękuję uprzejmie:)

    pozdr

    cherokee

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1